[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Andere gordijnen plaatsen


Jeffrey125

Vraag

  • Forumlid

Beste mede-weggebruikers,

Ik ben eens benieuwd naar waar jullie de gordijnen hebben besteld en waar ze ook van goede kwaliteit zijn. Zat net op de site van Ben's Cabinemeubels. En die vindt ik wel mooi uit zien, maar zijn deze ook van een goede kwaliteit. Weet iemand dat toevallig of nog beter heeft zelf ervaring mee.

Alvast bedankt voor je antwoord.

Groetjes,

Jeffrey

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

eerst je moeder vragen, das het goedkoopste als ze het kan

bij heuts automaterialen die goedkope halen en dan zelf zwart stof erachter voor de dichtheid, marktplaats doet wonderen soms,

je rijdt bij kcs geloof ik? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
De mijne komen van Truckers Paradise in Tiel.

Had ik ze een paar jaar geleden ook gehaald, prima kwaliteit.

of koop een magnum AE, heb je geen gordijnen meer nodig:p

In Engeland schijn je binnenkort ook een goede prijs te betalen voor gordijnen, vraag maar even aan tobyjug:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Ik heb van Ben ook gordijnen gehad maar nooit meer. Ze verkleuren als een gek en je krijgt ze niet netjes in een plooi.

echt waar? ik had in mijn oude trekker Grandessa Blauwe gordijnen van Ben, die verkleurden dus echt niet, heb ze zo'n 7 a 8jr erin gehad en mijn collega heeft ze bijna 3jr geleden overgenomen en heeft ze er nog in!

ik heb mijn gordijnen hier vandaan www.ctcnl.nl

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast John van Hal

Ieder zijn ding, maar ik vind die gordijnen die origineel in een Scania R zitten beter dan al die pluche, velours en noem maar op. Ze zijn pikdonker, afwasbaar en uitwasbaar, en zijn niet van die stofnesten. Ze lopen goed op de rails, ik zat vaak met gordijnen van collega's te klooien omdat die veel te hoog boven de haken waren en dus niet "liepen".

Dan zijn ze vaak zo dik dat je ze niet voor het zijraam wegkrijgt. En ik wil zicht en ook licht in mijn cabine. En een Duitse agent vertelde me vorig jaar dat die half voor het raam hangende gordijnen juist een reden waren om mensen ff stil te zetten. Ja, die mannen willen ook graag zien wie er stuurt en wat die persoon doet.

Maar ja, zoals ik al zei ieder zijn ding. En smaak, natuurlijk. Daar zal ik maar niets over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
echt waar? ik had in mijn oude trekker Grandessa Blauwe gordijnen van Ben, die verkleurden dus echt niet, heb ze zo'n 7 a 8jr erin gehad en mijn collega heeft ze bijna 3jr geleden overgenomen en heeft ze er nog in!

ik heb mijn gordijnen hier vandaan www.ctcnl.nl

gr.Den

Ja echt waar. Die ik had waren geen grandessa maar gewoon de stof die ze voor hun "eigen" lijn gebruiken en die was na een jaar al zwaar verkleurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

ah oke, ja die grandessa komen origineel van Schouten geloof ik, Ben verkocht die toentertijd.

Die van CTC die ik nu heb zijn ook van goeie kwaliteit al zijn het idd wel stofnesten!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Bij KLG Zwarte Schouten Gordijnen (lichtdicht)

Mooi en zwaar maar ook vrij duur (toen ergens rond de 200 of 250 gulden, weet t niet meer precies).

Heb ze nog in de schuur liggen voor het geval dat ... ik weer internationaal ga rijden.

Wil je meer soepelere gordijnen maar toch lichtdicht dan zou je ze ook kunnen laten maken bij bijvoorbeeld de Hema, Kwantum of zo ...

Om Gordijnen lichtdicht te krijgen gebruikt men over het algemeen een lichtdichte stof achter de gekozen gordijnstof. Dit maakt gordijnen wel eens zwaar te gebruiken (dicht en open schuiven).

Voordeel van zelf (laten) maken ... is natuurlijk dat je dan iets vrij unieks hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden