[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

2 vragen over wat ik vandaag heb gehoord


Domino

Recommended Posts

  • Forumlid

Vandaag was ik bij een klant om wat op te halen. Toen ik het vergunningsnummer invulde zei die man dat als het naar België zou moeten dat ik er dan nog een 0 (nul) voor moest zetten. Toen ik vroeg waarom, kon hij me ook niet echt een antwoord geven.

Klopt dit inderdaad??

En nummer 2, hij vertelde ook nog dat er pas een andere chauffeur was geweest, die had een bekeuring gehad in België omdat ie een zwart t-shirt droeg! Zo konden ze niet zien of hij z'n gordel wel om had.

Dit is toch raar??? :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nummer 2, hij vertelde ook nog dat er pas een andere chauffeur was geweest, die had een bekeuring gehad in België omdat ie een zwart t-shirt droeg! Zo konden ze niet zien of hij z'n gordel wel om had.

Dit is toch raar??? :confused:

Nummer 2 lijkt mij een broodje aap.

Moet niet gekker worden in elk geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nummer 2 klopt echt! Wanneer je een zwart tshirt draagt kan de politie niet goed waarnemen of je hem om hebt. Ja bewijzen dat je hem om had is toch best moeilijk... :rolleyes:

Er is geen enkele agent die voor mij beslist wat ik aantrek, onze bedrijfskleding bestaat uit zwarte t-shirts en truien. Mot niet gekker worden in dat apenland. Al ga ik ook in een roze balletpak zitten en een witte tutu aan, bepaal ik nog altijd zelf:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Er is geen enkele agent die voor mij beslist wat ik aantrek, onze bedrijfskleding bestaat uit zwarte t-shirts en truien. Mot niet gekker worden in dat apenland. Al ga ik ook in een roze balletpak zitten en een witte tutu aan, bepaal ik nog altijd zelf:D

Ik daag je uit!! :angel::angel::angel::angel: Bluf Bluf Bluf!!! :banaan::banaan::banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Er is geen enkele agent die voor mij beslist wat ik aantrek, onze bedrijfskleding bestaat uit zwarte t-shirts en truien. Mot niet gekker worden in dat apenland. Al ga ik ook in een roze balletpak zitten en een witte tutu aan, bepaal ik nog altijd zelf:D

Dat kan je beter aantrekken :D. of je gordel een andere kleur geven

mensen met hetzelfde "probleem"

http://www.flitsservice.nl/phpBB/juridisch/boete-voor-geen-gordel-t15367.html

http://www.automaxx.nl/forum2/showthread.php?t=2926

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee doet ie ook nooit.... denk ik :D:D:D

Maar ik vind het ook een raar verhaal hoor, denk vraag het even na hier. ;)

ik kan je nog wel een waargebeurd eerlijk verhaal vertellen dat echt zo gebeurde over een BAG-meneer die dacht geen spanbanden te zien over blauwe pallets. de spanbanden waren in de zelfde kleur als de pallets, en daarom niet te zien. huilend droop hij af.

echt waar hoor, is echt gebeurd!

gehoord dan, van iemand die ik toevallig (zonder toeval) tegen kwam,

die het weer uit een bron had waarvan hij niet mocht melden of die betrouwbaar was.

:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat met die 0.

dat heeft te maken dat het nummer rechts bovenaan uit 5 cijfers moet bestaan, had dit al eerder gehoord.

en het 2e?

had ik nog niet gehoord.

dan maar T-shirt uit denk ik dan als ik per ongeluk die kant uit gaLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat met die 0.

dat heeft te maken dat het nummer rechts bovenaan uit 5 cijfers moet bestaan, had dit al eerder gehoord.

en het 2e?

had ik nog niet gehoord.

dan maar T-shirt uit denk ik dan als ik per ongeluk die kant uit gaLOL

Ja in Belgie schijnt dat uit 5 cijfers te moeten bestaan, dat vertelde ie me. De andere landen zou niet uitmaken, maar in hoeverre dat klopt weet ik dus ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat met die 0.

dat heeft te maken dat het nummer rechts bovenaan uit 5 cijfers moet bestaan, had dit al eerder gehoord.

en het 2e?

had ik nog niet gehoord.

dan maar T-shirt uit denk ik dan als ik per ongeluk die kant uit gaLOL

bedoel je dan dat je zult rijden in bloot bovenlijf ?? zou ik wel eens willen zien dan , :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden