[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

2 vragen over wat ik vandaag heb gehoord


Domino

Recommended Posts

ik vind oersoonlijk dat ze de mensen moeten laten zelf beslissen of ze een gordel willen dragen of niet , ik persoonlijk draag dit niet

owjee wat zeg jij nu weer?

bij deze komt er dus weer een lange welles/nietes discussie?:eek:

ben ik even weg hè:p;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Boete voor zwart shirt is onzin. Wat wel gebeurt is dat ze je aan de kant zetten omdat ze niet goed kunnen zien of je hem wel of niet om had kans is groot dat je hem dan wel krijgt. Ze gaan dan gelijk alles even controleren en ze doen goed hun best om je ergens op te pakken. :mad:

Om dit geneuzel te voorkomen hebben we grijze shirts en gordel verplicht om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Weet nog dat verhaal nog van die Breewel chauffeur die lag te slapen terwijl zn colega bezig was met lossen zonder netje,maar ja dat was weer in la france...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag was ik bij een klant om wat op te halen. Toen ik het vergunningsnummer invulde zei die man dat als het naar België zou moeten dat ik er dan nog een 0 (nul) voor moest zetten. Toen ik vroeg waarom, kon hij me ook niet echt een antwoord geven.

Klopt dit inderdaad??

En nummer 2, hij vertelde ook nog dat er pas een andere chauffeur was geweest, die had een bekeuring gehad in België omdat ie een zwart t-shirt droeg! Zo konden ze niet zien of hij z'n gordel wel om had.

Dit is toch raar??? :confused:

Jaja, gaat die agent nu ook al uitmaken dat ik mijn bedrijfs kleding (kleur: heel donker blauw) niet mag dragen in de auto ????, zal mijn werkgever leuk vinden :D

nee hoor, absoluut een broodje aap verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jaja, gaat die agent nu ook al uitmaken dat ik mijn bedrijfs kleding (kleur: heel donker blauw) niet mag dragen in de auto ????, zal mijn werkgever leuk vinden :D

nee hoor, absoluut een broodje aap verhaal.

Ik heb de spaanse versie van dit verhaal gehoord. Op de campingradio.

Inzender van het bericht was de bandenkoning of zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nummer 2 klopt echt! Wanneer je een zwart tshirt draagt kan de politie niet goed waarnemen of je hem om hebt. Ja bewijzen dat je hem om had is toch best moeilijk... :rolleyes:

Belgie!!! een jaar of 5 a 6 geleden zaten ze er in Duitsland ookal mee te klooien:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
in oostenrijk maken die tirolers het nog gekker.

als je daar hebt zitten schijten, dan moet je je naam in de keutel bijten.

want de tiroler controleur wil weten, wie er heeft gescheten! :ja::ja:

LOLLOLLOL

Aber,pass auf;

Inn's gebüsch wohnt einen geist.

Die,wenn du zu lange scheisst,dich von hinten in die eier beisst.

:ja::ja::ja::ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden