[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Krämer solutions Roermond failliet


Recommended Posts

  • Forumlid
  • 1 year later...
  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Iemand misschien een idee of deze beste meneer Krämer misschien Erik met z'n voornaam heet?

Krämer is nu niet een naam die heel vaak voor komt in het transport...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Iemand misschien een idee of deze beste meneer Krämer misschien Erik met z'n voornaam heet?

Krämer is nu niet een naam die heel vaak voor komt in het transport...

Is dit voldoende informatie Frans?

[h=3]Erik Krämer Transport Konstruktieweg 7 Roermond: Zoek eens op ...[/h]Erik Krämer Transport Konstruktieweg 7 Roermond gevonden in de rubriek: Transport in de regio: Noord en Midden Limburg Erik Krmer Transport Konstruktieweg 7 Roermond: Zoek eens op... Transport

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom is deze Erik Kramer zo berucht dan? Ik ben nooit nieuwsgierig :D

Groet,

Reindert

Okay, dan bent u gewaarschuwd. Die had toen ook wat charters rijden en liet de boel toen ploffen.

Hij zit nu bij DNTC in dan en vraagt weer charters:

Charter met Trekker gezocht

Charter gezocht met normale trekker of mega. Door uitbreiding zijn wij op zoek naar een flexibele charter met ervaring op geheel west Europa. Wij kunnen jaarrond werk aanbieden tegen een marktconforme prijs. Betalingen conform en punctueel. Het gaat om werk met Tautliner/mega met veelal compleetladingen. Weinig weekenden weg maar moet geen bezwaar zijn.

Geldig tot 31-03-2012

VERN

Ga er maar naar toe op die website, en klik maar op email sturen, dan krijg je zijn naam. Had al een vermoeden. Dat bedrijfje waar hij nu zit zit ook in Limburg...

Een gewaarschuwd mens telt voor ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Okay, dan bent u gewaarschuwd. Die had toen ook wat charters rijden en liet de boel toen ploffen.

Hij zit nu bij DNTC in dan en vraagt weer charters:

Charter met Trekker gezocht

Charter gezocht met normale trekker of mega. Door uitbreiding zijn wij op zoek naar een flexibele charter met ervaring op geheel west Europa. Wij kunnen jaarrond werk aanbieden tegen een marktconforme prijs. Betalingen conform en punctueel. Het gaat om werk met Tautliner/mega met veelal compleetladingen. Weinig weekenden weg maar moet geen bezwaar zijn.

Geldig tot 31-03-2012

VERN

Ga er maar naar toe op die website, en klik maar op email sturen, dan krijg je zijn naam. Had al een vermoeden. Dat bedrijfje waar hij nu zit zit ook in Limburg...

Een gewaarschuwd mens telt voor 10.000....

Ja, je krijgt ook zijn directe mail onder ogen. Maar wat ik dan niet begrijp is, is waarom een VERN dan zo`n oplichter op hun site laat adverteren? En wederom de vraag WAAROM doet een curator hier niets aan?

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, je krijgt ook zijn directe mail onder ogen. Maar wat ik dan niet begrijp is, is waarom een VERN dan zo`n oplichter op hun site laat adverteren? En wederom de vraag WAAROM doet een curator hier niets aan?

Groet,

Reindert

De VERN zal het worst wezen wie er daar iets neerzetten. De VERN heb je ook niks aan als eigenrijder vind ik zelf. Gewoon zonde van je geld.

De curator heeft hier niks mee te maken. Die is met dat Krämer Solutions bezig. Nu werkt die Erik Krämer dan samen met die Donald Nap samen.

Maar een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ik zou er in ieder geval niet voor gaan rijden...

Omdat Vern ook gewoon centjes wil verdienen

Nee de VERN krijgt hier niks voor. Het prikbord is gratis. Bij TransportOnline moet je er tegenwoordig wel voor betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
De VERN zal het worst wezen wie er daar iets neerzetten. De VERN heb je ook niks aan als eigenrijder vind ik zelf. Gewoon zonde van je geld.

De curator heeft hier niks mee te maken. Die is met dat Krämer Solutions bezig. Nu werkt die Erik Krämer dan samen met die Donald Nap samen.

Maar een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ik zou er in ieder geval niet voor gaan rijden...

Nee de VERN krijgt hier niks voor. Het prikbord is gratis. Bij TransportOnline moet je er tegenwoordig wel voor betalen.

Ik zou zo zeggen Frans, blijf bij ieder faillissement je zeer goede commentaar geven zodat een ander gewaarschuwd wordt voor dit soort wanpraktijken!!

En dat deze gasten toch weer gewoon door kunnen gaan hè. Is toch eigenlijk ongelooflijk zoiets? Om misselijk van te worden!!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier effe het verslag van de beste man z'n faillissement:

http://insolventies.rechtspraak.nl/pdf.ashx?ID=roe.11.70.F.V.03

Eind 2009 een schuld van 508.000 euro aan crediteuren. Da's flink. Heeft hij goed z'n best gedaan.

En zie dat m'n vriend Gerrit er ook voor ruim 70.000 euro mee in is gegaan.

Ook klote. Had je een mooie auto van kunnen kopen....

Nu nog eens effe googlen naar dat Remark Transport BV dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Hier effe het verslag van de beste man z'n faillissement:

http://insolventies.rechtspraak.nl/pdf.ashx?ID=roe.11.70.F.V.03

Eind 2009 een schuld van 508.000 euro aan crediteuren. Da's flink. Heeft hij goed z'n best gedaan.

En zie dat m'n vriend Gerrit er ook voor ruim 70.000 euro mee in is gegaan.

Ook klote. Had je een mooie auto van kunnen kopen....

Nu nog eens effe googlen naar dat Remark Transport BV dan...

Die 508.000 Euro heeft hij waarschijnlijk verdient door deze charters bij voorbaat al te gaan flessen met gewoon niets uitbetalen? Wat een schoft zeg!! Tegen de muur en af knallen die gast!

kraemer-solutions.com - Krämer Solutions - Welkom

Dan krijg je dezelfde website als van Krämer Solutions... Hij houdt hem lang aan als je al meer dan een jaar failliet bent...

Maar dat Remark zit dan weer in Valkenswaard. Das weer geen Limburg... Raar...

Waarschijnlijk al lokker voor nieuwe potentiële charter slachtoffers? Is zo`n vent niet te stoppen dan Frans? Ik bedoel kun je een charter vooraf niet waarschuwen tegen zo`n vent als dit? Je bent er mooi klaar mee met zo`n oplichter in de samenleving!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Ja dat is inderdaad de zelfde persoon. Hij heeft in ieder geval eens aan de ketting gelegen in schotland, iets met zn uren?:zegtniets:

Als je de boel voor 508.000 Euro beduveld, kun je van dit soort figuren wel meer verwachten. Maar heb het gevoel dat deze Erik totaal nergens wakker van zal liggen en gewoon doorgaat met de boel te flessen.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel kun je een charter vooraf niet waarschuwen tegen zo`n vent als dit? Je bent er mooi klaar mee met zo`n oplichter in de samenleving!

Groet,

Reindert

Nee de charter gaat er vrijwillig rijden... Maar ik zat effe te kijken op de VERN pagina, en ik kijk dan altijd wiens mailadres erbij staat, en toen zag ik Krämer. En die naam kwam me bekend voor. Zodoende.

Kijk, de helft hier van m'n postings is kwats, maar dit is weer iets serieus. Wat ik al schreef: een gewaarschuwd mens telt voor 2.

In de regel rij ik trouwens niet voor zulke bedrijfjes. Vraag altijd advies op bij kredietverzekeraar. Vaak vallen die bedrijfjes al meteen door de mand. In de rapporten staat dan ook vaak 70 of 80% kans dat ze dit jaar failliet gaan. En je kunt je dan ook niet verzekeren, want dat doet de kredietverzekeraar niet. Was trouwens met die De Mooy ook, waar ik hier in het topic van die Quickfreight Amsterdam over schreef. Die deed de kredietverzekeraar ook niet verzekeren. En Quickfreight zal hij ook niet doen lijkt me ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Nee de charter gaat er vrijwillig rijden... Maar ik zat effe te kijken op de VERN pagina, en ik kijk dan altijd wiens mailadres erbij staat, en toen zag ik Krämer. En die naam kwam me bekend voor. Zodoende.

Kijk, de helft hier van m'n postings is kwats, maar dit is weer iets serieus. Wat ik al schreef: een gewaarschuwd mens telt voor 2.

In de regel rij ik trouwens niet voor zulke bedrijfjes. Vraag altijd advies op bij kredietverzekeraar. Vaak vallen die bedrijfjes al meteen door de mand. In de rapporten staat dan ook vaak 70 of 80% kans dat ze dit jaar failliet gaan. En je kunt je dan ook niet verzekeren, want dat doet de kredietverzekeraar niet. Was trouwens met die De Mooy ook, waar ik hier in het topic van die Quickfreight Amsterdam over schreef. Die deed de kredietverzekeraar ook niet verzekeren. En Quickfreight zal hij ook niet doen lijkt me ;)

Dus dit advies vragen aan een kredietverzekeraar is eigenlijk ook direct een advies voor alle charters dus altijd vooraf advies in te winnen over de desbetreffende verlader.

Maar je kunt een opdrachtgever toch ook laten screenen?

En ik vind jou posting echt geen kwats hoor Frans! Eerder zeer leerzaam!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar da's niet gratis. Dan moet je er wel een contract mee af sluiten. Er zijn veel kredietverzekeraars. Graydon, CreditSafe, dat zijn de bekendsten...

Denk dat dat is wat jij screenen bedoelt. Maar beter een paar euro uitgeven aan de kredietverzekeraar, dan ergens voor 20.000-25.000 de boot in gaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Ja maar da's niet gratis. Dan moet je er wel een contract mee af sluiten. Er zijn veel kredietverzekeraars. Graydon, CreditSafe, dat zijn de bekendsten...

Denk dat dat is wat jij screenen bedoelt. Maar beter een paar euro uitgeven aan de kredietverzekeraar, dan ergens voor 20.000-25.000 de boot in gaan...

Actradis is er ook zo een. Maar ik had dit allang in de gaten maar jij ook! Maar ik heb hier nog niemand iets horen zeggen over een kredietverzekering terwijl deze verzekeringen er toch zijn. En vaak ben je toch voor +- 80% verzekerd tegen wanbetaling hetgeen een goede zaak is. Het kost wel wat, maar als het fout gaat krijg je toch voldoende terug.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Frans 1960,

Dat G.M. uit Hengelo dit allemaal overleefd, geen geld van opdrachtgever, schuur in de fik, ik zal het wel niet begrijpen, ben blij op tijd gestopt te zijn en zal er met 30 jaar ervaring wel geen verstand van hebben.

Fijne dag, ik ga vandaag genieten van het mooie weer, terrasjes zullen wel gevuld worden met mooi vrouwelijk schoon, ga me daar maar op vergapen in plaats van kijken naar mooie vrachtauto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is inderdaad de zelfde persoon. Hij heeft in ieder geval eens aan de ketting gelegen in schotland, iets met zn uren?:zegtniets:

Ik weet niet of hij opnieuw is begonnen hè. Volgens de website van DNTC Sittard (DNTC Home),

is dat bedrijf van Donald Nap. Donald Nap Transport Consultancy. Misschien dat die Erik Krämer er gewoon in loondienst is.

Maar dat dan zijn emailadres met zijn naam erbij staat bij dat DNTC vond ik vreemd.

Frans 1960,

Dat G.M. uit Hengelo dit allemaal overleefd, geen geld van opdrachtgever, schuur in de fik, ik zal het wel niet begrijpen, ben blij op tijd gestopt te zijn en zal er met 30 jaar ervaring wel geen verstand van hebben.

Ja, en dat is ook wat ik niet snap. Daarom ben ik wel positief over Gerrit, omdat ondanks al die centen die hij is misgelopen, toch nog overeind blijft. Hij moet zich gewoon concentreren op Van Thiel, Lensveld en DHL. En verder niet op al die wazige bedrijfjes reageren die op de vern-pagina of transport-online charters vragen. De helft ervan gaat gewoon niet betalen. Heb je mooi 6-7-8 weken voor niks gereden. Mijn advies: gewoon voor bekende betrouwbare bedrijven rijden. Dan maar een cent minder per km, maar wel zeker je geld krijgen (alleen Nedexco was dan een uitzondering. Daar had ik het niet van verwacht. Dacht dat is ook goed voor de centen als je daar rijd).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik weet niet of hij opnieuw is begonnen hè. Volgens de website van DNTC Sittard (DNTC Home),

is dat bedrijf van Donald Nap. Donald Nap Transport Consultancy. Misschien dat die Erik Krämer er gewoon in loondienst is.

Maar dat dan zijn emailadres met zijn naam erbij staat bij dat DNTC vond ik vreemd.

Ja, en dat is ook wat ik niet snap. Daarom ben ik wel positief over Gerrit, omdat ondanks al die centen die hij is misgelopen, toch nog overeind blijft. Hij moet zich gewoon concentreren op Van Thiel, Lensveld en DHL. En verder niet op al die wazige bedrijfjes reageren die op de vern-pagina of transport-online charters vragen. De helft ervan gaat gewoon niet betalen. Heb je mooi 6-7-8 weken voor niks gereden. Mijn advies: gewoon voor bekende betrouwbare bedrijven rijden. Dan maar een cent minder per km, maar wel zeker je geld krijgen (alleen Nedexco was dan een uitzondering. Daar had ik het niet van verwacht. Dacht dat is ook goed voor de centen als je daar rijd).

gerrit had/heeft 1 geluk en dat is dat hij bijna alle auto's van hem zijn. hij heeft met z'n laatste spaarcenten de boel nog op de spoor gehouden maar dit hakt natuurlijk wel in

z'n portemonnee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden