[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Krämer solutions Roermond failliet


Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Grappig. Remark is Kramer achterstevoren. Ik weet niet of dat al iemand was opgevallen.

Moet zeggen: jij bent wakker. Ik had het niet in de gaten! Maar dat Remark bestaat nog hè? Zit in Valkenswaard volgens KvK.

Maar heeft dat iets met dat DNTC te maken dat je weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heren wil toch even wat kwijt,rijdt nu al ruim een jaar voor Donald en Erik ,wordt er keurig behandeldt facturen worden

op tijd betaald,ze hebben zelfs gezorgd dat ik tol/maut/tanken op hun conto kan afrekenen.

Dus nogmaals DNTC Sittard ik rij er graag voor,maar zoals overal in deze zware tijden moet je scherp en alert blijven,

Kan de eigen rijder wie het zwaar heeft toch aanraden eens een gesprek met ze aan te gaan,dan kunnen ze zelf beoordelen

of het wat voor ze is.

Maar wat zo jammer is dat op een forum zoals deze vaak negatieve geluiden naar buiten komen door mensen welke

niet precies de oorzaak van het geheel kennen.

gr Berrie Aalders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren wil toch even wat kwijt,rijdt nu al ruim een jaar voor Donald en Erik ,wordt er keurig behandeldt facturen worden

op tijd betaald,ze hebben zelfs gezorgd dat ik tol/maut/tanken op hun conto kan afrekenen.

Dus nogmaals DNTC Sittard ik rij er graag voor,maar zoals overal in deze zware tijden moet je scherp en alert blijven,

Kan de eigen rijder wie het zwaar heeft toch aanraden eens een gesprek met ze aan te gaan,dan kunnen ze zelf beoordelen

of het wat voor ze is.

Maar wat zo jammer is dat op een forum zoals deze vaak negatieve geluiden naar buiten komen door mensen welke

niet precies de oorzaak van het geheel kennen.

gr Berrie Aalders

Duidelijk. Vind het tof dat je je eigen naam erbij zet. Beter dan alleen een "nickname".

Tuurlijk mag dat van jou ook gezegd worden, is alleen maar goed. Horen we ook andere verhalen. :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De naam Donald Nap komt mij bekend voor is die niet planner geweest bij Harrie vos, want dan is dat dezelfde idioot wat bij Harreman kort als planner heeft gewerkt en regelmatig informatie doorstuurde naar die zelfde oranje firma.

Die idioot dacht ook ff dat wij toen weekende gingen draaien heeft er niet lang gezeten die Donald duck eh Nep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De naam Donald Nap komt mij bekend voor is die niet planner geweest bij Harrie vos, want dan is dat dezelfde idioot wat bij Harreman kort als planner heeft gewerkt en regelmatig informatie doorstuurde naar die zelfde oranje firma.

Die idioot dacht ook ff dat wij toen weekende gingen draaien heeft er niet lang gezeten die Donald duck eh Nep.

Ergens ken ik z´n naam ook van, maar kan het niet thuis brengen... Misschien kom ik er nog wel op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

hallo mede forum gebruikers

met alle respect maar er wordt natuurlijk al snel wat gezegd en nog sneller worden er conclusies getrokken.

er wordt hier helemaal niet gesproken dat die jonge door zijn eigen compagon zwaar getild is.

dit wilde ik even kwijt.

vgr mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...
  • Forumlid

Heren als je de reden van hoe en wat niet weten zouden jullie dan geen commentaar willen geven. Ik heb Krämer Solutions als een prettig bedrijf ervaren. En heb ook altijd mijn centen gekregen. En ben blij dat ik niet de enige ben met positiefs nieuws over Erik Krämer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast nico/gery
Zozo swissliner, helemaal een account aangemaakt om dit te melden.? Mischien ben jij meneertje kramer zelf wel.?

je kon wel eens gelijk hebben, cummins; wie doet er nou zoiets met zijn allereerste bericht hier op het forum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Heren als je de reden van hoe en wat niet weten zouden jullie dan geen commentaar willen geven. Ik heb Krämer Solutions als een prettig bedrijf ervaren. En heb ook altijd mijn centen gekregen. En ben blij dat ik niet de enige ben met positiefs nieuws over Erik Krämer.

Je bent hier op een chauffeursforum. Dat houd eignlijk feitelijk in dat alle werkgevers zakkenvullers en slavendrijvers zijn. Als ze dan nog een keer failliet gaan ook is het hek helemaal van de dam dan ben ie van het ergste soort, en waag het niet om een doorstart te maken want dan zijn alle chauffeurs hier in ene faillissement experts....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent hier op een chauffeursforum. Dat houd eignlijk feitelijk in dat alle werkgevers zakkenvullers en slavendrijvers zijn. Als ze dan nog een keer failliet gaan ook is het hek helemaal van de dam dan ben ie van het ergste soort, en waag het niet om een doorstart te maken want dan zijn alle chauffeurs hier in ene faillissement experts....

Ik proef hier nogal wat onverwerkte emoties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Ik proef hier nogal wat onverwerkte emoties.

Nee hoor Eric, ik neem alles zoals het komt en kijk niet teveel achterom. Ik kan alleen slecht tegen mensn die altijd maar hun mening hebben terwijl ze geen flauw idee hebben van wat er speelt.

En zoals ik zei. Met mijn emoties is niets mis, en zeker geen last van onverwerkte emoties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bas Ulft
Hier effe het verslag van de beste man z'n faillissement:

http://insolventies.rechtspraak.nl/pdf.ashx?ID=roe.11.70.F.V.03

Eind 2009 een schuld van 508.000 euro aan crediteuren. Da's flink. Heeft hij goed z'n best gedaan.

En zie dat m'n vriend Gerrit er ook voor ruim 70.000 euro mee in is gegaan.

Ook klote. Had je een mooie auto van kunnen kopen....

Nu nog eens effe googlen naar dat Remark Transport BV dan...

Je bent hier op een chauffeursforum. Dat houd eignlijk feitelijk in dat alle werkgevers zakkenvullers en slavendrijvers zijn. Als ze dan nog een keer failliet gaan ook is het hek helemaal van de dam dan ben ie van het ergste soort, en waag het niet om een doorstart te maken want dan zijn alle chauffeurs hier in ene faillissement experts....

Shompie, zoals die man boven jou schrijft is hij voor ruim een half miljoen failliet gegaan, en heeft hij een charter 70.000 euro niet betaald. Heb jij ooit voor iemand gereden die je 70.000 euro moest betalen maar dat niet heeft gedaan? Knap als je dat nog overleeft. Tegenwoordig heeft niemand meer zoveel vet op de botten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Nee Bas, geen 70.000 maar wel voor 50.000. Is ook genoeg lijkt me. Ik ging het schip in bij spedition euroliner wat toendertijd was overgenomen door 2 Nederlandse geluk zoekers. Het is aardig fout afgelopen, ik heb een van de twee nog een tijdje aan het werk gehouden omdat hij niets meer had. Hij was alles kwijt en woonde bij een vriend van mij.

Dat hij zelf snel weer uit de problemen was en mij daarna nog een oor aan naaide is weer een heel ander verhaal :D

Dat komt meer omdat ik te goedgelovig en te sociaal ben, al zijn er een aantal forumleden die na deze woorden van mij spontaan de hik krijgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bas Ulft

Dat is extra zuur Shompie. Eerst 50.000 kwijt en daarna nog eens genaaid worden als je hem probeert te helpen. Kan ik begrijpen dat je daar niet bovenop bent gekomen toen.

Maar wat ik begrepen heb gaat het nu weer beter met je, en gaan de mooie tijden eindelijk weer voor je komen hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden