[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Krämer solutions Roermond failliet


Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast butlerbob

Heeft DNTC feitelijk wel eigen materieel? Zie een zwarte megatrailer maar lijkt me op een 2e hands Ewals trailer?

Heb je de website gezien? hier en daar wat plaatjes geplukt van het internet, een beetje photoshoppen en hoppa leuk verhaaltje erbij in de trant van "kijk ons eens goed bezig zijn" en nu ik dit schrijf, zo'n in elkaar geknutselde website doet mij aan andere creatievelingen denken, die ook van alles bij elkaar raapte om een "leuke" website te maken en de mensen doen geloven dat ze met prachtig materiaal rondrijden, maar in werkelijkheid afgetrapte Volvo's !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

hallo patrick ik ben toevallig wel iemand die wel weet waar die over spreekt en weet wat voor een grote oplichter meneer kramer is, want ik was een van de vele gedupeerde door oplichters praktijken van meneer kramer. Ik ben toevallig ook een van de personen die zijn faillissement hebben aan gevraagd. Als je op dit forum ergens op reageer dan mag je ook wel eerlijk zijn, volgens mij ben jij ook een paar keer zelfs belazerd door hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

"volgens mij ben jij ook een paar keer zelfs belazerd"

 

En dat is een "understatement" in het transportwereldje, wil diegene die niet/nooit is belazerd nu opstaan?

 

Ik denk dat 85% blijft zitten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden