[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

18 jarige automobilist gewond na frontale aanrijding met vrachtwagen


Teddybeer

Recommended Posts

  • Forumlid

Met een veel te hoge snelheid en over een doorgetrokken streep inhalen is woensdagmiddag een 18-jarige automobilist uit Staphorst bijna fataal geworden. Op de Europalaan in Meppel haalde hij met een snelheid van naar schatting 100 km per uur een voor hem rijdende personenauto in. Inhalen op dit stuk weg is verboden en dat wordt kenbaar gemaakt door een dubbele doorgetrokken streep. Tijdens het inhalen ziet hij een vrachtauto bestuurd door een 36-jarige man uit Beilen op hem af komen. Ondanks krachtig remmen (remspoor van 60 meter) botst hij frontaal op deze vrachtauto. De onverantwoordelijke automobilist raakte gewond. Afgezet tegen zijn totaal vernielde auto leken zijn verwondingen nog mee te vallen. Hij is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Meppel. De vrachtwagenchauffeur bleef ongedeerd. De politie maakt proces-verbaal op.

Bron: http://www.regiomeppel.nl/nieuws/staphorster-gewond-na-frontale-aanrijding-met-vrachtwagen-update-17291.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Met een veel te hoge snelheid en over een doorgetrokken streep inhalen is woensdagmiddag een 18-jarige automobilist uit Staphorst bijna fataal geworden. Op de Europalaan in Meppel haalde hij met een snelheid van naar schatting 100 km per uur een voor hem rijdende personenauto in. Inhalen op dit stuk weg is verboden en dat wordt kenbaar gemaakt door een dubbele doorgetrokken streep. Tijdens het inhalen ziet hij een vrachtauto bestuurd door een 36-jarige man uit Beilen op hem af komen. Ondanks krachtig remmen (remspoor van 60 meter) botst hij frontaal op deze vrachtauto. De onverantwoordelijke automobilist raakte gewond. Afgezet tegen zijn totaal vernielde auto leken zijn verwondingen nog mee te vallen. Hij is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Meppel. De vrachtwagenchauffeur bleef ongedeerd. De politie maakt proces-verbaal op.

Bron: http://www.regiomeppel.nl/nieuws/staphorster-gewond-na-frontale-aanrijding-met-vrachtwagen-update-17291.html

volgens mij mag hij blij wezen dat hij de vrachtwagen aan zag komen .

hij kon hierdoor vol op de rem .

maar wat ik in dit stuk wel mis dat de chauffeur hem dus ook kon zien .

dus kon ook vol op de rem .

dus dat zijn verwondingen meevallen is misschien mede te danken aan de reactie van de chauffeur neem ik aan . hier word gesteld dat hij het aan zijn eigen reactie te danken heeft.stel de chaueffeur had niks gezien en gaat met 80 km tegen hem aan dan wil eens zien of hij er dan nog zo goed afkwam.

maar dat is mijn mening .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
volgens mij mag hij blij wezen dat hij de vrachtwagen aan zag komen .

hij kon hierdoor vol op de rem .

maar wat ik in dit stuk wel mis dat de chauffeur hem dus ook kon zien .

dus kon ook vol op de rem .

dus dat zijn verwondingen meevallen is misschien mede te danken aan de reactie van de chauffeur neem ik aan . hier word gesteld dat hij het aan zijn eigen reactie te danken heeft.stel de chaueffeur had niks gezien en gaat met 80 km tegen hem aan dan wil eens zien of hij er dan nog zo goed afkwam.

maar dat is mijn mening .

gr piet

Denk zeker dat de vrachtwagen vol op de rem gegaan is.

Doordat de je dan voorover duikt komt de bumper iets dichter bij de grond/wegdek en kan de personenwagen iets minder ver er onder schuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Ik mag hopen dat dat jong z'n lesje heeft geleerd. Net z'n rijbewijs en dan al zo bezig!! :mad:

Ik zeg, rijbewijs in beslag nemen, en de 1e 5 jaar geen nieuwe meer aan kunnen vragen. Hij heeft niet alleen zichzelf in gevaar gebracht, maar ook zeker andere weggebruikers.

Dit volk hoort niet op de weg thuis. Nog goed dat er niet net een vrouwtje met kleine kinderen de weg over stak:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slik!

Nu weet ik weer waarom ik een bloedhekel heb aan dat soort kleine auto's.Niet dat het met een grotere auto beter afloopt maar je heb wel iets meer kans.

Ik hoop wel dat het ventje er bewust van is dat hij heeeeeel erg veeeeeel geluk heb gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Slik!

Nu weet ik weer waarom ik een bloedhekel heb aan dat soort kleine auto's.Niet dat het met een grotere auto beter afloopt maar je heb wel iets meer kans.

Ik hoop wel dat het ventje er bewust van is dat hij heeeeeel erg veeeeeel geluk heb gehad.

en heeeeeeel erg veeeeeeeel dom is geweest:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
volgens mij mag hij blij wezen dat hij de vrachtwagen aan zag komen .

hij kon hierdoor vol op de rem .

maar wat ik in dit stuk wel mis dat de chauffeur hem dus ook kon zien .

dus kon ook vol op de rem .

dus dat zijn verwondingen meevallen is misschien mede te danken aan de reactie van de chauffeur neem ik aan . hier word gesteld dat hij het aan zijn eigen reactie te danken heeft.stel de chaueffeur had niks gezien en gaat met 80 km tegen hem aan dan wil eens zien of hij er dan nog zo goed afkwam.

maar dat is mijn mening .

gr piet

Op die hele weg is maar 50 km per uur toegestaan en met een vrachtwagen kun je op dat stuk gewoon geen 80 halen, die staat volgens mij een goeie 200 meter van een rotonde.

Maar 100 op dat stuk is belachelijk, zeker tot zo kort voor een rotonde. Mocht hij die vrachtwagen niet tegengekomen zijn dan was hij wel rechtdoor de rotonde over geklapt denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op die hele weg is maar 50 km per uur toegestaan en met een vrachtwagen kun je op dat stuk gewoon geen 80 halen, die staat volgens mij een goeie 200 meter van een rotonde.

Maar 100 op dat stuk is belachelijk, zeker tot zo kort voor een rotonde. Mocht hij die vrachtwagen niet tegengekomen zijn dan was hij wel rechtdoor de rotonde over geklapt denk ik.

ok mijn fout ik wist niet dat je daar maar 50 mag

ken de weg verder niet maar was ook maar als voorbeeld bedoeld.

ik bedoelde er maar mee te zeggen dat hij misschien geluk heeft gehad .

dat de vrachtwagenchauffeur ook gezorgd heeft dat zijn verwondingen niet ernstig waren .

maar daar lees je niks over .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beetje overdreven van je vindt je ook niet ,je lijkt wel zo een telegraaf lezer die zijn mening mag geven.

Met zulke knooiers heb ik geen medelijden. En het kost ons geld als zij domme dingen doen. Laat ze dat lekker zelf betalen. Net als drankrijders is ook not done. Maar de straffen zijn zo laag zodat ze het elke keer weerdoen.

Moet ook geen minister worden die dit soort dingen kan regelen, regel het zo. Boeit me niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Duidelijk onervaren en roekeloos. Art.5 dus rijbewijs invorderen en nooit weergeven. En alle kosten laten betalen. It's so simple........

Mwa ...nooit weergeven miss wat overdreven. Gewoon de EMG cursus volgen + opnieuw rijexamen.

De kosten hiervoor zijn hopelijk een goed afschrikmiddel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mwa ...nooit weergeven miss wat overdreven. Gewoon de EMG cursus volgen + opnieuw rijexamen.

De kosten hiervoor zijn hopelijk een goed afschrikmiddel.

Precies , anders gaan ze rijden zonder rijbewijs en ze zijn niet verzekerd en hebben zelf ook geen geld ,onder het motto van een kale kip.............., kan je helemaal naar geld fluiten als je zo een kansloze treft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden