Spring naar bijdragen

PB gedeelte wordt gesloten.!!


Recommended Posts

  • Forumlid

Het PB gedeelte op het forum wordt komende week helemaal gesloten.

Er zijn nog andere manieren om met elkaar in contact te komen..

Zo kan men (indien het forumlid dit aanstaan heeft) een email sturen naar een ander lid..

Dit gaat dan buiten het forum om.

Dit besluit hebben we genomen, naar aanleiding van het feit dat ik iets heb gelezen in PB.s naar een andere gebruiker toe. die me ertoe heeft doen besluiten om enkele leden te verwijderen van het forum... Dit werd vanzelfsprekend niet in dank afgenomen door die (en diverse andere) leden... Toen er een tijd terug iets anders speelde heb ik daar ook zitten neuzen en hun nog het 1 en ander kunnen tonen waar ze toen wel erg blij mee waren, maar ja.. dat was dan ook in hun voordeel.. en deze niet...

Goed, ik heb totaal geen enkele tel spijt van deze actie.. En zal het ook niet krijgen.

Het heeft ons wel doen besluiten om de PB-doos te sluiten komende week en indien er dan leden zijn die op wat voor manier dan ook denken te worden benadeeld kunnen dan niet meer bij ons aankloppen om te kijken of we er iets aan kunnen veranderen.

Mocht men iets belangrijks hebben in de PB-doos, maak er dan nu een copy van..eind van de week kan het niet meer.

--== Freddy ==--

UPDATE :

Na overleg met de admins is het volgende veranderd in de forumvoorwaarden bij inschrijving: Dit geld ook echter voor de reeds bestaande leden....

(de NIEUWE voorwaarden die men ziet bij inschrijving:)

SPAMMEN op het forum kost geld.. LEES de voorwaarden.

Forum Regels

De registratie aan dit forum is vrij! Wij dringen erop aan dat je door de hieronder gedetailleerde regels en het beleid verblijft. Als je met de termen akkoord gaat, gelieve te controleren de ' akkoord ' checkbox en druk hieronder op de knop ' Register '. Als je de registratie zou willen annuleren, klik hier om terug te keren naar de forums index .

Hoewel de beheerders en de moderatoren van Het chauffeursforum zullen proberen om alle laakbare berichten van dit forum te houden, het is onmogelijk voor ons om alle berichten te herzien. Alle berichten drukken de meningen van de auteur uit, en geen van beide de eigenaars van het chauffeursforum noch Jelsoft Enterprises Ltd. (ontwikkelaars van vBulletin) zal voor de inhoud van om het bericht verantwoordelijk worden gehouden.

Wij van het forum hebben het recht om iedere gebruiker te emailen met nieuws omtrend het forum. Te denken valt hierbij aan nieuwsbrieven. Als lid heb je de optie om dit uit te schakelen, maar het kan overruled worden door het beheer.

Door met deze regels akkoord te gaan, je rechtvaardigt dat je geen berichten die obsceen zijn zult posten, grof, seksueel-georiënteerd, haatvolle, het dreigen, of andere overtredingen in strijd met het regels. Ook geeft men hier bij registratie aan dat men geen materiaal plaatst waarop copyrights gelden (bijvoorbeeld foto's), in elk geval niet zonder toestemming van de auteur.

Eigenaars en administrators van het chauffeursforum houden het recht te verwijderen, wijzigen, verplaatsende of het sluiten van elke discussie of gebruiker voor welke redenen dan ook.

SPAM

Dan voor SPAMMERS.. Het plaatsen van reclame of links is NIET toegestaan en het beheer kan en zal u aansprakelijk stellen indien zij het nodig vinden. De kosten van ongewenste reclame kan oplopen tot enkele duizenden euro's... Wij rekenen namelijk dan een tarief van 10 euro per gelezen keer...

Wil je iets plaatsen om iets te promoten ?? Email dan het beheer en vraag toestemming.. Dat kost namelijk niets.

PB-BOX

Op dit forum is een zogenaamde PB box aanwezig. Hiermee kan de gebruiker een bericht sturen naar een mede forumgebruiker zonder dat overige leden dit bericht zien.

Het forumbeheer heeft de mogelijkheid om deze berichten te lezen en zal indien zij het vermoeden hebben dat dit voor het forum ten goede komt ook gebruik van maken..(bijvoorbeeld bij ruzie's onderling en of andere zaken die het forum zouden kunnen schaden.).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik wil totaal niet stoken ofzo hoor.

Maar een Pb of een Pm is persoonlijk. Daar hoor je als admin/eigenaar toch niet in te lezen? ;)

mischien heeft iemand een vervelende pb gehad van een ander en laten lezen aan een admin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik wil totaal niet stoken ofzo hoor.

Maar een Pb of een Pm is persoonlijk. Daar hoor je als admin/eigenaar toch niet in te lezen? ;)

Helemaal waar.. Maar dat was toen ook zo.. en toen waren ze maar wat blij dat ik dat gedaan heb..

En als ik het vermoeden heb dat het voor het forum wel eens nodig kan zijn, doe ik dat..En dat deed ik bij deze dus.. en niet geheel ten onrechte (al zijn daar schijnbaar de meningen over verdeeld...).. maar om dit gedonder en gezeur voor eens en voor altijd te voorkomen..sluiten we dat gedeelte.. dan moet men elkaar maar emailen.. (werkt bijna hetzelfde).. dat kan ik niet zien..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Godverdomme..........Bedankt he mede forum leden die eerst blij waren dat de beheerders het deden (pb lezen) en nu gaan janken.

Man lijkt wel een kleuterschool hier.

heb jij de andere kant ook gehoord toevallig?

niet dat ik erbij was bij die "vorige" keer, want dat zegt mij niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel zo dat die forumleden die nu weg zijn er toen er mee eens waren dat Freddy de priveberichten las en nu zijn ze kwaad dat Freddy het doet.

En een partij moeilijk over doen en nu overal commetaar over hebben dat zegt meer over hun dan.................

Toen paste het in hun straatje en nu niet dan moeten ze nu ook niet gaan emmeren daarover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GVD zo beter nu ben ik weer lief.:D

Scania974

Ik ben het met jou eens ben zelf ook Moderator op een bekend forum ( nee niet V8) die mogelijkheid hebben wij ook alleen wij doen het niet.

Het gaat mij er om bij de vorige keer toen waren de forum leden die nu een hoop commetaar hebben die waren er toen blij mee dat Freddy dat deed en nu mag het zoeens niet dat vind ik raar.

Ik zie sommige gebande leden over een paar maand wel weer terug komen dat is bij sommige leden al een paar keer gebeurt dus daar ga ik mij niet

druk om maken.

Wij kunnen beter ons druk van en hoe nu verder en onze energie in de toekomst van dit forum steken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
eerder stil, als je kijk hoeveel leden er al weg zijn:(

Geen idee? Veel?

Heb wel een e-mail van Midweek,Frankie_o, Sjoeke en Hallowed gehad met daarin uitleg en hun kant van het verhaal.

Toeval of niet: drie van hen ken ik persoonlijk. Zal ze wel missen op het forum.

Voorlopig blijf ik nog ff.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hey medeforummers.

Jullie geouweh... ism Off-Topic.

Ik dacht dat velen die hier gebleven zijn, blij zijn dat de onruststokers( zo noem ik ze niet)

weg zijn. Nu ze zich niet meer verdedigen kunnen, heeft ieder er wel een mening over, gisteren werd er door anderen anders gesproken.

kunnen we dit thema nu eindelijk met rust laten.

Ik ben zelf aan het twijfelen, maar als het hier weer zo verder gaat weet ik wat ik te doen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geen idee? Veel?

Heb wel een e-mail van Midweek,Frankie_o, Sjoeke en Hallowed gehad met daarin uitleg en hun kant van het verhaal.

Toeval of niet: drie van hen ken ik persoonlijk. Zal ze wel missen op het forum.

Voorlopig blijf ik nog ff.

-

Ben trouwens zelf van mening - heel On Topic - dat het BP gedeelte open moet blijven en dat niemand er meer in moet rondsnuffelen. Dan kan het nooit meer misgaan.

Dat hele briefgeheim idee is niet voor niets bedacht. Sluiten is toch eigenlijk een paardenmiddel.

En voor wat betreft het forumbeleid: mss eens nadenken over een (vorm van) scheiding der machten model. (Trias Politica - http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_de_Montesquieu)

Oók dat voorkomt een hoop gedonder in de toekomst.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eerst schrijf je dit

En dan 16 minuten later

Wat is het nu :confused:

Toen had ik dus de e-mail gelezen. Dat was nog niet eerder gebeurd.

Wat trouwens nog niet betekend dat ik dus weet waarover het precies gaat. Niet de eerste keer dat er in PB-s is gesnuffeld (Apeldoorn??) en niet nu.

Mijn standpunt is heel simpel: je moet nooit in andermans post kijken, krijg je hoe dan ook gedonder mee.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kijk na jaren forumgebruik eigenlijk nergens meer van op, maar het is wel jammer dat het zo ver is gekomen en op een dergelijke manier dan gebeurd.

maar het zal altijd verschillende kanten hebben en de een zal het gelijk links vinden en de ander rechts.

nou degenen die nu plots verdwenen zijn zeg ik tegen toedeloe.

ieder zal zijn eigen redenen hebben en ik kan er me verder niet in verdiepen en misschien is dat eigenlijk nog wel de beste optie voor velen.

hou het gewoon wat oppervlakkiger en dan blijft het ook wat makkelijker verteerbaar.

maar dat is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zie sommige gebande leden over een paar maand wel weer terug komen dat is bij sommige leden al een paar keer gebeurt dus daar ga ik mij niet

druk om maken.

Wij kunnen beter ons druk van en hoe nu verder en onze energie in de toekomst van dit forum steken.

Even ter verduidelijking.. er is NIEMAND gebanned...De accounts zijn verwijderd.. dus men kan niet meer inloggen met die account.. kijken kan iedereen nog.. dat is met een ban (en zeker een IP-ban) een stuk lastiger.

eerder stil, als je kijk hoeveel leden er al weg zijn:(

Ik vind het wel meevallen.. 48 nieuwe berichten sinds vanmiddag... dat was op andere dagen iets meer.. maar ook niet bijster veel.

:zegtniets::zegtniets:

Jah.. Sorry Bert.. ik weet dat we elkaar niet liggen, maar hier kenne we ook weinig mee..

De PB-doos gaat eind vandeweek dicht..

Men kan dan de email functie gebruiken.. iedereen blij.. men kan elkaar bereiken.. En men weet zeker dat het beheer nergens in kan snuffelen...(Even ter info.. De overige admins hebben die mogelijkheid NIET en ook NIET gehad).

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Freddy heeft toch wel een mooi forum gebouwd over de jaren. Mijn complimenten.

De verwijderde leden liggen mij wel aan het hart, maar helaas voor velen blijf ik hier, want er is nog genoeg te bespreken.

Gewoon blijven schrijven en plezier hebben, als ik ellende wil zien hoef ik niet hier te komen.

Over een paar jaar verkoopt Freddy het forum voor 3 miljoen Eurootjes, en is iedereen blij....:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden