[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Verlies van vrachtwagenonderdeel


bronco319

Recommended Posts

  • Forumlid

post-11411-1394783575,9815_thumb.jpgIk weet niet als dit het goeie forum is, maar ik ben zoek naar de eerlijke vrachtwagen chauffeur die op maandagavond rond 18.45u,op de E34/N49 ter hoogte van Zelzate, zonder dat hij het wist een onderdeel van zijn laadplatform ( zie foto) is verloren!!

Wil die dan aub met mij via deze site in kontakt komen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
[ATTACH=CONFIG]26561[/ATTACH]Ik weet niet als dit het goeie forum is, maar ik ben zoek naar de eerlijke vrachtwagen chauffeur die op maandagavond rond 18.45u,op de E34/N49 ter hoogte van Zelzate, zonder dat hij het wist een onderdeel van zijn laadplatform ( zie foto) is verloren!!

Wil die dan aub met mij via deze site in kontakt komen ?

Is niet van mij of een collega van me.

Hoe weet je trouwens dat hij eerlijk is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet als dit het goeie forum is, maar ik ben zoek naar de eerlijke vrachtwagen chauffeur die op maandagavond rond 18.45u,op de E34/N49 ter hoogte van Zelzate, zonder dat hij het wist een onderdeel van zijn laadplatform ( zie foto) is verloren!!

Wil die dan aub met mij via deze site in kontakt komen ?

en trouwens hoe weet je dat het van een vrachtwagen af komt?

kan ook van een oprij aanhanger of zoiets dergelijks?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heren heren, dat is geen onderdeel van een vrachtwagen... maar zo een ding waar ze komkommers mee snijden, je moet op een restaurant forum zijn...:ja:.

Rij al heel wat jaren en nog nooit zo een ding aan m'n vrachtwagen gezien, maar wel in de keuken gebruikt.:rolleyes:. Die hollandse chauffeurs met al d'r diplomaas ook....

Maar het is duidelijk dat de TS schade heeft op gelopen en via deze weg de eigenaar probeert te vinden, waarom anders zou hij stoppen en er een foto van maken, good luck...:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heren heren, dat is geen onderdeel van een vrachtwagen... maar zo een ding waar ze komkommers mee snijden, je moet op een restaurant forum zijn...:ja:.

Rij al heel wat jaren en nog nooit zo een ding aan m'n vrachtwagen gezien, maar wel in de keuken gebruikt.:rolleyes:. Die hollandse chauffeurs met al d'r diplomaas ook....

Maar het is duidelijk dat de TS schade heeft op gelopen en via deze weg de eigenaar probeert te vinden, waarom anders zou hij stoppen en er een foto van maken, good luck...:D:D

Die heeft dus inderdaad schade opgelopen , want dit heeft ie wel op een ander forum gemeld:

http://www.hulpdienstenforum-vlaanderen.be/forum/showthread.php?t=66284

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je moet daar inloggen Sherlock Holmes...

wie is Sherlock Holmes ??? :zegtniets::zegtniets:

Maandagavond 14/03 ben ik rond 18.45 u op de E34/N49 richting Knokke' date='net buiten de tunnel van Zelzate op een zware metalen plaat terecht gekomen. Plaat wordt gebruikt om bij een autotransport de personenwagens van de trailer te rijden. Auto werd getakeld en staat nu gehavend in garage!

Iemand soms gezien wie dit verloren heeft,of andere info welke mij kan verder helpen?

[/quote']

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden