[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foutje bedankt.....


Gast johannes70

Recommended Posts

Gast johannes70

Soms helpt het toch als er heel veel mensen in opstand komen.....

De Nordo heeft een andere boot ingezet tussen Travemunde en Malmo en deze rederij had maar besloten dat de chauffeurs de hut maar moesten gaan delen.

Maar dan ook echt delen dus niet gewoon nederlanders bij Nederlanders en kakkerlakken bij kakkerlakken maar gewoon alles door elkaar.

Aan boord waren er al heftige reacties geweest en chauffeurs die niet gingen delen met anderen en zelfs in de gang gingen slapen.

En uiteraard gingen veel bedrijven niet meer met de Nordo over.

Dit bericht kreeg ik deze week op de boordcomputer,

post-2075-1394783602,8764_thumb.jpg

post-2075-1394783602,6651_thumb.jpg

post-2075-1394783603,0769_thumb.jpg

Dat hebben we toch maar mooi gewonnen dan!!!!!:ok:

pencil.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi - mooi! Zo hoort het. Als je niets onderneemt, slaap je dalijk met 4 man in zo'n hok.

Eerst verdwijnt het gratis eten daar, en kun je betalen voor je kip met rijst, en nu ook al niet meer alleen in zo'n hok...

Mooi dat de acties hebben geholpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
Mooi - mooi! Zo hoort het. Als je niets onderneemt, slaap je dalijk met 4 man in zo'n hok.

Eerst verdwijnt het gratis eten daar, en kun je betalen voor je kip met rijst, en nu ook al niet meer alleen in zo'n hok...

Mooi dat de acties hebben geholpen!

Juist Finnlines is van Grimaldi, juist die baggemaatschappij uit het zuiden.

Eerder lag je tussen Palermo en Genua ook met 4 nationaliteiten op 1 hut, ronduit belachelijk.

en ook het eten op die schuit was ronduit belachelijk en kwam je te laat in dat achteraf hokkie kon je je bek afvegen of biven gaan eten drie dubbel dik gaan betalen voor een bord pasta wat al een uur of 3 in zoon snelkookpan lag te sudderen, bah!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Juist Finnlines is van Grimaldi, juist die baggemaatschappij uit het zuiden.

Eerder lag je tussen Palermo en Genua ook met 4 nationaliteiten op 1 hut, ronduit belachelijk.

en ook het eten op die schuit was ronduit belachelijk en kwam je te laat in dat achteraf hokkie kon je je bek afvegen of biven gaan eten drie dubbel dik gaan betalen voor een bord pasta wat al een uur of 3 in zoon snelkookpan lag te sudderen, bah!!!!!!!!!!!!!

Niet helemaal waar.....

Palermo - Genova was inderdaad een bescheten vertoning. We waren gelukig altijd met 4 NL sprekende dus samen naar receptie en met 4-en naar de hut. Eten was inderdaad bagger.

Maar de FINNLINES van Helsinki naar Travemunde is toch echt een heel andere behandeling standaard. Goede, schone hutten die je alleen met je tandenborstel hoeft te delen, goed eten!

Eerder reed ik graag met de Nordo, goed/lekker eten en gezellig. En je maakte tenminste je 9 uur vol aan boord, zonder op en afrijden. Toen je moest gaan betalen werd het inderdaad minder. Heb trouwens nooit ontdekt dat het ticket (zonder eten) goedkoper werd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

nou nog een rokershoek binnen , en meer keus kwa eten en dan pas vindt ik het pas een goed bootje. heb er de eerste vaart mee mogen maken , had toen nog de hoop dat ik nog met de finneagle mocht , ondanks dat ie geen shag of bier meer aan boord had , toen was het helemaal een drama , de boot was malmo al uit voor je een kamer had , was toen gellukig met een collega aan boord heb toen de kamer met hem gedeeld , en de andere keren vanaf trave hebben er al collaga's in de auto geslapen tijdens de overtocht , met toesteming

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
Niet helemaal waar.....

Palermo - Genova was inderdaad een bescheten vertoning. We waren gelukig altijd met 4 NL sprekende dus samen naar receptie en met 4-en naar de hut. Eten was inderdaad bagger.

Maar de FINNLINES van Helsinki naar Travemunde is toch echt een heel andere behandeling standaard. Goede, schone hutten die je alleen met je tandenborstel hoeft te delen, goed eten!

Eerder reed ik graag met de Nordo, goed/lekker eten en gezellig. En je maakte tenminste je 9 uur vol aan boord, zonder op en afrijden. Toen je moest gaan betalen werd het inderdaad minder. Heb trouwens nooit ontdekt dat het ticket (zonder eten) goedkoper werd!

Ik zie dat het voor jouw wel heeeeel erg lang geleden is dat je van Palermo naar Genua bent geweest.....

Met 4 man op een hut ja maar dan moeten er wel 4 Nederlanders opzitten he???

Daar komt bijna geen Nederlander meer man.

En de Finnlines schoon, nou waarschijnlijk ook heel lang geleden.

Maar die tandenborstel waar jij over spreekt, ik zou zeggen hou hem even langs de randjes of onder het bed door of in de hoekjes van de douche....... Of wrijf er even mee tegen het douchegordijn, nou veel plezier want je bent daarna lange tijd ziek.......

En de Finnarrow die nu tussen Trave en Malmo vaart heeft niet eens genoeg hutten dus je moet delen als er teveel zijn.

Natuurlijk is de chauffeur altijd de dupe, laat ze de toeristen lekker met 4 man in zoon hok duwen!

Maar ok. als iemand anders het beter weet vind ik het ook best.

Ik zit er vaak genoeg op en weet wat ik zie en (ruik)

Gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de Finnarrow die nu tussen Trave en Malmo vaart heeft niet eens genoeg hutten dus je moet delen als er teveel zijn.

Natuurlijk is de chauffeur altijd de dupe, laat ze de toeristen lekker met 4 man in zoon hok duwen!

johannes, even voor de goede orde. als toerist boek je een hut. of je boekt een bed. in het laatste geval deel je als toerist dus ook de hut.

en als je goed oplet, zie je ook toeristen die geen hut of bed boeken, en de overtocht op de grond slapend maken.

het zijn de werkgevers/opdrachtgeves die 1 bed boeken, en niet 1 hut.

om je een voorbeeld tegeven voor een jou ook bekende overvaart. namelijk goteborg-frederikshavn vv. daar kan je boeken voor een 8uur duurende overtocht. terwijl de overtocht toch maar 3.15uur is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
johannes, even voor de goede orde. als toerist boek je een hut. of je boekt een bed. in het laatste geval deel je als toerist dus ook de hut.

en als je goed oplet, zie je ook toeristen die geen hut of bed boeken, en de overtocht op de grond slapend maken.

het zijn de werkgevers/opdrachtgeves die 1 bed boeken, en niet 1 hut.

om je een voorbeeld tegeven voor een jou ook bekende overvaart. namelijk goteborg-frederikshavn vv. daar kan je boeken voor een 8uur duurende overtocht. terwijl de overtocht toch maar 3.15uur is.

Ja maar ook toeristen zat die wel een hut hebben.

Een klein beetje service naar de chauffeur toe is toch niet zo moeilijk?

Op de stena hoef ik geen hut willem of het moet snachts zijn maar dan nog alleen anders douche ik boven wel en kijk wel een film.

1 keer met een op de hut gelegen die het bed 3 keer doorzaagde nou dus nooit weer.

Ik bedoel alleen maar waarom moeten altijd de chauffeurs de dupe zijn van zulke onzin.

Trouwens de laatste keer scanrail snachts niet eens een hut gehad zat alles vol want ik was de laatste. Dan heb je wel een houten kont van het zitten hoor.

Ik was maar wat blij dat ik aan de andere kant was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
[ATTACH=CONFIG]26954[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26953[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26952[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]26951[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26950[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26949[/ATTACH]

Verder geen commentaar maar dit is hut 904 op de Finnarrow, zo trof ik hem aan.....

Ranzige bedoening hoor.... Heb ook wel eens een ferry gepakt NL/UK.

Dar zag er toch wat beter uit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

johannus, als jij, ik of een toerist ergens heen gaan, weten we dat vroeg genoeg. en kan je optijd boeken. dus ja, dan heb je een hut, bed, of stoel.

ik vaar volgende week ook weer. jij misschien ook. maar we weten nog niet waneer.

moeilijk dus op op tijd teboeken.

maar waar het in transport tegenwoordig omgaat is de prijs. het moet zo goedkoop mogelijk. (dan hebben we meer werk, en kunnen we nog groter worden ofzo iets, en verdienen we allemaal niks)

jou werkgever, de mijne, en elke kan gewoon een hut bestellen. als er dan genoeg vraag is, dan past de ferry maatschappij ze eigen wel aan. en nu komt die, daar willen de werkgevers niet voor betalen.

voor 50euro meer krijg jij echt wel een eigen hut. maar men gaat TT varen als die 10 euro goedkoper is.

de schuld ligt niet alleen bij de ferry maatschappijen, maar ook bij de klanten van de ferry maatschappijen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden