[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Marnix stopt als admin


Recommended Posts

  • Forumlid

Beste medeforummers, ik heb het besluit genomen om te stoppen als admin. Komende maand moet ik nog heel veel dingen afmaken waar ik nu mee bezig ben. Daarna ga ik 3 maanden full-time rijden bij Appel. En in september ga ik beginnen bij een nieuwe baan die volop mijn tijd en aandacht zal vereisen.

De planning was om deze beslissing pas over enkele maanden te nemen. De gebeurtenissen van afgelopen week zijn dus niet de reden van het besluit, maar vormen wel een goed moment om de beslissing te nemen. Als er zoveel veranderd, kan dit er ook nog wel bij.

Als lid blijf ik gewoon actief, maar de hoeveelheid tijd die ik er tot voorkort in stak, dat kan gewoon niet meer. Een aantal mensen die ik specifiek wil bedanken zijn Freddy en Frank voor het vertrouwen dat ze in mij gesteld hebben, en de adviezen die ze gegeven hebben als ik niet wist hoe te handelen. Daarnaast wil ik Maarten bedanken voor de goede samenwerking in de laatste periode. In Henk en Jan heb ik zoveel vertrouwen dat ik absoluut niet denk dat ik gemist ga worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Hé Marnix,

Jammer dat je hier vertrekt... Weer een vakman weg zeg maar;)

Maar een dag heeft maar 24 uur, en eerlijk gezegd heb ik me wel eens afgevraagd of dat ook voor jou geld? Zo vaak je hier was, overdag, 's avonds én na een weekend-werkdag: petje af:ok:

De achtergrond wist ik inmiddels, niet dat deze stap er ook aan zat te komen. Dat is geen verwijt hoor, begrijp me goed! Iedereen is ook hier vrijwillig toch?

Hoe dan ook: ook jij veel dank voor de goede samenwerking én de begeleiding in het begin van mijn admin zijn! Ik wens je veel succes in je nieuwe baan; t.z.t. komt er vast wel iets op het forum te staan denk ik!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marnix respect:ok:

ik snap ook niet waar de mensen die werken de tijd vandaan halen om er hier op het forum nog wat bij te doen.

succes met je verdere bezigheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans

Bedankt Marnix, een moedige stap. Bedankt voor het in goede banen (helpen) leiden van het CF forum. Ik wens je veel succes met je nieuwe baan:ok:

Ik hoop echt dat er na alle gebeurtenissen van dit weekend nog wat van het CF forum overblijft. Veel leden zijn al weg, en nu jij ook al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Marnix, bedankt voor de bewezen diensten kerel :ok:

Marcel.

Kijk, dat zijn ze de "nieuwe lichting". Al 1 post gepost, en dan al weten dat je bewezen diensten gedaan heb:D (grapje, let op de smile)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, dat zijn ze de "nieuwe lichting". Al 1 post gepost, en dan al weten dat je bewezen diensten gedaan heb:D (grapje, let op de smile)

Ja dat zijn de echte hey :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jammer dat je er mee stopt Marnix, maar je stopt natuurlijk niet als forumlid. In die drie maanden dat je fulltime rijdt zal ik je wel weer veel vaker tegenkomen als je ook regelmatig AH ritten doet. ;)

Ik ben een paar jaar moderator geweest (niet op een forum) en als je dat goed wilt blijven doen moet je toch enkele uren per dag online zijn. Ben ermee gestopt omdat het teveel tijd in beslag nam en andere dingen belangrijker werden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden