[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bad Nieuweschans via BAB280


Gast mhkamp

Recommended Posts

Hieromtrent een vraag:

Vanmiddag ben ik na mijn route naar Bad Nieuwschans gereden. Ik wilde via het centrum naar de A7, maar omdat dat afgesloten is voor vrachtwagens (wat staat dat fijn aangegeven :mad:) ben ik dus verplicht via de BAB280 gereden (ik had ook terug kunnen rijden, maar zit ik weer met drempels en dergelijke, en aangezien ik wel van doorrijden hou ga ik het liefst via de doorgaande wegen).

Hoe zit het met dit stukje autobahn? Moet je daar voor die 700 meter dat je over de Autobahn rijd nu Maut betalen of is dit stukje nog tol vrij?

Ik kan hier ook geen documentatie over vinden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er is een afspraak gemaakt met de duitsers dat ze op dit stukje niet bekeuren. Ook zouden er afspraken zijn over gewicht van meer dan 40 ton totaal gewicht.

Jaren terug werd ik op dat stukje aangehouden omdat het in duitsland een zondag was en dus een rijverbod. Nadat ik de agent mijn papieren had overhandigd en uitgelegd dat ik meteen Nederland weer in ging mocht ik doorrijden.

Werd wel nagekeken of ik ook echt weer naar de grens ging en niet verder duitsland in ging.:ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je een mautkast hebt, wordt het automatisch afgeschreven. Koste 2 jaar terug

€ 0,11.

Spotgoedkoop:ja:. Als je met je span bij mij door de straat wilt rijden kost dat, ongeacht het aantal assen, 10 euro, te voldoen in mijn klomp aan de vishengel uit het slaapkamerraam.

Wij zijn geopend van 0600-1300, dan feierabend.:D

Tsjuuuuuuuuuussssssssssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar had je gewoon voor moeten betalen, maar dat gaat vermoedelijk nog wel komen, want zo zijn die Duitsers wel. Zelfde hebben namelijk ook chauffeurs bij SdB gedaan als er gelost moest worden in 's Heerenberg. Komt wel respons op vanuit Duitsland, nu word er dus ook gewaarschuwd dat je over Beek daar naar toe moet.

De AH in 's Heerenberg rijden we ook aan via Beek. Voordeel is dan ook dat je dan van de goede kant het dorp in komt en het straatje waar je achteruit in moet aan je linkerkant krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De AH in 's Heerenberg rijden we ook aan via Beek. Voordeel is dan ook dat je dan van de goede kant het dorp in komt en het straatje waar je achteruit in moet aan je linkerkant krijgt.

Sta je daar nog steeds zo schuin achterover, of is dat een beetje gefixet daar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Er is een afspraak gemaakt met de duitsers dat ze op dit stukje niet bekeuren. Ook zouden er afspraken zijn over gewicht van meer dan 40 ton totaal gewicht.

Jaren terug werd ik op dat stukje aangehouden omdat het in duitsland een zondag was en dus een rijverbod. Nadat ik de agent mijn papieren had overhandigd en uitgelegd dat ik meteen Nederland weer in ging mocht ik doorrijden.

Werd wel nagekeken of ik ook echt weer naar de grens ging en niet verder duitsland in ging.:ja::ja:

Als je naar het industrie van Bad Nieuweschans wilt, dan moet je via DLD. Meneer met blauwe zwaailamp staat regelmatig bij de sauna voor de deur je op te wachten. Zo ook mij een paar weken geleden :bey::bey::bey: Hij helemaal blij, hij wou mij ook gelukkig maken met een geel briefje :ja::ja::ja: Jammer voor hem moest ik bij de sauna een beetje brandhout lossen :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Er is een afspraak gemaakt met de duitsers dat ze op dit stukje niet bekeuren. Ook zouden er afspraken zijn over gewicht van meer dan 40 ton totaal gewicht.

Jaren terug werd ik op dat stukje aangehouden omdat het in duitsland een zondag was en dus een rijverbod. Nadat ik de agent mijn papieren had overhandigd en uitgelegd dat ik meteen Nederland weer in ging mocht ik doorrijden.

Werd wel nagekeken of ik ook echt weer naar de grens ging en niet verder duitsland in ging.:ja::ja:

Kan me ook iets van herinneren over dat kleine stukje dld je geen tol hoeft te betalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden