[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagentrailer gestolen in Epe


Gast Cortrans

Recommended Posts

Gast Cortrans

image-8181.jpgGeschreven door redactie op 01.04.2011

EPE - Op donderdagochtend 31 maart werd er van een bedrijfsterrein op de Kweekweg in Epe een vrachtwagentrailer gestolen. De politie vraagt getuigen van de diefstal zich te melden.

De diefstal werd omstreeks 10.45 uur ontdekt. De enkelassige trailer is wit van kleur met een groen vlak op de zijkant. De trailer is 12.6 meter lang.

De politie vraagt getuigen die iets gezien of gehoord hebben van de diefstal zich te melden via 0900-8844.

http://www.transport-online.nl/site/transportnieuws/index.php?news=8181

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
kenteken ofzo? :(

Ja, die zelfde vraag kwam ook al in mij op, alleen aan wie moest ik hem stellen ???:D

Het is wel makkelijk zoeken zo hé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

T-O krijgt de persberichten zo aangeleverd of ze pikken het van een andere site af en zetten hun eigen (Copyright) naam eronder.

En dat T-O het dan niet gaat verifieren tja.................

Zo professioneel zijn ze niet...

Het persbericht hebben ze van de site van Politie.NL gehaald

Vrachtwagen-oplegger gestolen

Epe, 01-04-2011 • Op donderdagochtend 31 maart werd er van een bedrijfsterrein op de Kweekweg in Epe een vrachtwagen-trailer gestolen. De politie vraagt getuigen van de diefstal zich te melden.

De diefstal werd omstreeks 10.45 uur ontdekt. De enkelassige trailer is wit van kleur met een groen vlak op de zijkant. De trailer is 12.6 meter lang. De politie vraagt getuigen die iets gezien of gehoord hebben van de diefstal zich te melden via 0900-8844.

2011042592

Bron politie.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
T-O krijgt de persberichten zo aangeleverd en ze zetten hun eigen (Copyright) naam eronder.

En dat T-O het dan niet gaat verifieren tja.................

Zo Proffessioneel zijn ze niet.

Lijkt me dat je als bedrijf toch z.s.m. die wagen terug wilt krijgen, misschien is het dan handig om zoveel mogelijk info met een foto te geven.

Ga morgen eens een dag bij de snelweg staan en ga tellen hoeveel witte trailers er langs komen........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Lijkt me dat je als bedrijf toch z.s.m. die wagen terug wilt krijgen, misschien is het dan handig om zoveel mogelijk info met een foto te geven.

Ga morgen eens een dag bij de snelweg staan en ga tellen hoeveel witte trailers er langs komen........

Wel olpletten Kevin;), deze had een groene band erop en maar 1 as, en is ook nog eens maar 12.60 meter lang, dus dat maakt het zoeken al weer veeeeeeel makkelijker :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb zo´n vermoeden dat het een trailer van Herms transport was, dit bedrijf grenst aan de kweekweg, heb het net ff op google opgezocht.

Idd dat het een beetje onprofessioneel is van TO.

Ik heb even zitten zoeken op transportfotos.nl maar dat bedrijf rijdt bijna alleen maar met kippers en containers. Ik denk persoonlijk dat het er eentje van Gosschalk is, als ik de foto's bekijk. Maar goed... zeker weten doe ik dat dan ook weer niet. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb even zitten zoeken op transportfotos.nl maar dat bedrijf rijdt bijna alleen maar met kippers en containers. Ik denk persoonlijk dat het er eentje van Gosschalk is, als ik de foto's bekijk. Maar goed... zeker weten doe ik dat dan ook weer niet. :rolleyes:

post-6221-1394783635,8226_thumb.jpg

Nu dat je dat zegt, lijtk me dat eigenlijk beter! :ja::ja::angel:

Deze trailer is het NIET, want deze heeft 3 assen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden