[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

RuzieBarendrecht loopt uit op dodelijk ongeval, chauffeur rijdt door


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid

8 april 2011

Op de Henry Dunantlaan in Barendrecht is 47-jarige man omgekomen bij een ongeluk. De Rotterdammer werd overreden door een vrachtwagen.

De bestuurder van de vrachtwagen is na het ongeluk doorgereden, maar werd later bij Moerdijk aangehouden door de politie. Het gaat om 43-jarige man uit Tilburg.

Mogelijk kenden de bestuurder en het slachtoffer elkaar van het werk. Het slachtoffer zou de werkgever zijn van de bestuurder. Getuigen zeggen dat de twee ruzie met elkaar hadden. De politie onderzoekt nog wat er is gebeurd.

bron:www.rijnmond.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

hij was op de a16 voor de moerdijk brug aan gehouden las ik ergens anders.toen ik er om 14.30 langs reed stond er bij de texaco een blauwe losse trekker van het merk daf met veel politie er omheen ik vond het al vreemd dat er zoveel politie bij een losse trekker stond.

ik denk dat dat de wagen was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans

Dat zijn geen halve maatregelen zeg. Ik denk dat deze man op staande voet ontslagen zal worden, alleen door wie??? Zijn werkgever kan dit niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hij was op de a16 voor de moerdijk brug aan gehouden las ik ergens anders.toen ik er om 14.30 langs reed stond er bij de texaco een blauwe losse trekker van het merk daf met veel politie er omheen ik vond het al vreemd dat er zoveel politie bij een losse trekker stond.

ik denk dat dat de wagen was.

Die heb ik ook zien staan met de politie erbij, dacht dat het om een of andere verkeersruzie zou gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

rond 4 uur is deze trekker door de politie verplaatst richting rotterdam kwam ze tegen op de willembarentzstraat thv VAT

ik had hem ook zien staan rond half 3 bij texaco dordrecht dacht eerst er is een controle maar hoorde even later op rijnmond het bericht.

kon helaas het bedrijf niet zien bij het langsrijden.

sterkte aan de nabestaande en aan de familie van de chauffeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barendrecht - De politie Rotterdam-Rijnmond stelt een nader onderzoek in naar de dodelijke aanrijding tussen een voetganger en een vrachtwagenchauffeur. Het ongeval vond vrijdagmiddag rond 12.00 uur plaats op de rotonde van de Henry Dunantlaan en de Dudokdreef in Barendrecht. Bij het ongeval kwam een 47-jarige Rotterdammer om het leven. Een 43-jarige vrachtwagenbestuurder uit Tilburg is aangehouden.

20110326_0442786.jpg Foto: MV-blik op nieuws

Volgens getuigen is aan het ongeval een ruzie voorafgegaan die zich afspeelde in de wijk Bijdorp-Oost, aangrenzend aan de Henry Dunantlaan. De twee hadden een arbeidsrelatie, maar of daar de aanleiding tot de ruzie ligt zal nader onderzoek moeten uitwijzen, evenals het feit of er al dan niet opzet in het spel was.

De ruzie leidde tot het noodlottig einde op de rotonde. Daar werd het slachtoffer door de vrachtwagen overreden en hij overleed op de plaats van het ongeval. De chauffeur is daarna doorgereden en kon door politiemensen van het korps Zuid-Holland-Zuid worden aangehouden vlak voor de Moerdijkbrug. Hij is overgebracht naar een politiebureau in Rotterdam.

De politie stelde met de Verkeers Ongevallen Groep en de Forensische Opsporing een uitgebreid sporenonderzoek in en hoorde vele getuigen.

bron:http://www.blikopnieuws.nl/bericht/127597/Ruzie_loopt_uit_op_dodelijk_ongeval_in_Barendrecht.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plaatsen voor transport, in de buurt van Bijdorp-Oost, Barendrecht

Janiko Transport BV

- Plaatspagina

www.janiko.nl - Bijdorp-Oost 36, Barendrecht - 0180 531007 begin_of_the_skype_highlighting 0180 531007 end_of_the_skype_highlighting

Alfa & Omega Cargatrans

- Plaatspagina

www.aocargatrans.com - Bijdorp-Oost 36, Barendrecht - 0180 558224 begin_of_the_skype_highlighting 0180 558224 end_of_the_skype_highlighting

Monsma Bevrachtingen B.V.

- Plaatspagina

www.monsma.nl - Bijdorp-Oost 15, Barendrecht - 0180 625000 begin_of_the_skype_highlighting 0180 625000 end_of_the_skype_highlighting

Iceland Shipping Agencies B.V.

- Plaatspagina

www.eimskip.is - Bijdorpplein 13-19, Barendrecht - 0180 644144 begin_of_the_skype_highlighting 0180 644144 end_of_the_skype_highlighting

MCS International Marine Services B.V.

- Plaatspagina

www.mcsi.nl - Bijdorpplein 41, Barendrecht - 0180 641690 begin_of_the_skype_highlighting 0180 641690 end_of_the_skype_highlighting

Koers transport | materieel B.V.

- Plaatspagina

www.koers.com - Bijdorp-Oost 56, Barendrecht - 0180 641641 begin_of_the_skype_highlighting 0180 641641 end_of_the_skype_highlighting

Traxx Intercontinental B.V.

- Plaatspagina

www.traxx-inc.com - Bijdorpplein 13-19, Barendrecht - 0180 644210 begin_of_the_skype_highlighting 0180 644210 end_of_the_skype_highlighting

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou ben ik toch zeer benieuwd wie het slachtoffer is, en of het een van bovenstaande bedrijven is?

Ik kan uit het verhaal niet opmaken of het ook een bedrijf uit die wijk is.. :D.. er staat dat het zich daar afspeelde, niet dat het om een daar gevestigd bedrijf zou gaan..

---== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan uit het verhaal niet opmaken of het ook een bedrijf uit die wijk is.. :D.. er staat dat het zich daar afspeelde, niet dat het om een daar gevestigd bedrijf zou gaan..

---== Freddy ==--

Nee, dat kan ik ook niet. Maar er zitten daar een paar bedrijven. Ik denk dat de chauffeur verhaal heeft gehaald daar, dat er ruzie ontstaan is, en de man die doodgereden is erachteraan is gegaan. Kan er verder ook niets concreets over vinden. Maar iemand moet toch wat gezien hebben. Zeker wat voor vrachtwagen het was, hong er een oplegger achter? Zoja, dan zou het al snel duidelijk moeten zijn.

Vos zit daar ook in die straat, de grote Vos, uit Oss. Die staat niet in bovenstaand lijstje. Heeft er alleen bevrachtingskantoor dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat ik me nu afvraag, is wat daar nu zo vreselijk uit de hand gelopen is?!

Want je maakt mij niet wijs dat een normaal mens willens en wetens een

ander aanrijdt. Hoe boos je ook bent. Mijn idee is dat die man voor die

vrachtwagen is gerend om hem tegen te houden ofzo, en dat dat niet goed

is gegaan?! Al blijft het dan vreemd dat de chauffeur is doorgereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dit is natuurlijk nooit goed te praten, maar ergens kan ik me wel indenken dat als iemand slecht of niet betaald wordt, diegene die benadeeld is, gruwelijk kwaad wordt en er dingen gebeuren die normaal gesproken niet van te voren bedacht worden.

mijn persoonlijke mening is, dat die eigenaar de heer j.k. (volledige naam staat op de telegraaf.nl) nu een keer teveel door slechte betaling problemen opgeroepen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

effe het telegraaf artikel:

Truckersruzie eindigt met dood onder de wielen door Claudie Bolster en Germa Graveland

BARENDRECHT -

Een truckersruzie is voor de 47-jarige Jan Koolmees uit Rotterdam tragisch afgelopen. Nadat hij zich vastklampte aan de truck van een 43-jarige Tilburgse trucker eindigde hij onder de wielen van de zware truck, met de dood als gevolg.


De dader reed daarna zonder zich om de 47-jarige Rotterdammer te bekommeren door, maar werd later door de politie aangehouden. Omdat het drama rond het middaguur plaatsvond en de chauffeur onafgebroken toeterde, waren veel mensen getuige van de ruzie en de verschrikkelijke ontknoping. De politie hield gisteren nog open of er sprake was van opzet of van een noodlottig ongeval.Volgens betrokkenen hadden de twee al een uur eerder woorden gekregen in het pand van Janiko, enkele honderden meters verderop aan de Bijdorp-Oost. Zij spreken over twee ’opgewonden standjes’. De dader – een ’eigen rijder’ – was ingehuurd door Koolmees, maar er zou een conflict over de betaling zijn ontstaan. VasthoudendToen de Tilburger in zijn DAF stapte om te vertrekken, sprong Koolmees voor de truck en klampte zich vast aan de grille. De chauffeur in zijn cabine probeerde daarna door gas te geven en snel weer te remmen de vasthoudende Rotterdammer kwijt te raken, maar zonder succes. Zo verplaatste het drama zich langzaam een paar honderd meter tot voor de deur van notariskantoor Bijdorp Barendrecht. Daar schrok ooggetuige Pieter Verboon op van het lawaai. „Op straat hing een man aan de voorkant van een blauwe vrachtwagen zonder oplegger. Blijkbaar hadden ze ruzie en wilde die man dat de wagen zou stoppen, maar dat gebeurde niet.” Verboon noemt het ’te bizar voor woorden’. „De chauffeur gaf telkens een dot gas en remde dan weer snel af om de man van de wagen af te krijgen”, verzucht de notaris. „De man wist van geen opgeven. Af en toe moest hij wel even loslaten, maar dan klampte hij zich snel weer vast.”Uiteindelijk reed de wagen met Koolmees de bocht om naar de rotonde bij de Henri Dunantlaan. Toen de wagen het verkeersplein voor driekwart nam, ging het mis. Het slachtoffer moest loslaten en belandde onder de wielen. „De chauffeur had zo vaak kunnen stoppen maar hij bleef maar doorgaan”, vertelt monteur Marcel Visser van de Opel Garage bij de rotonde. „Ik had niet verwacht dat iemand zo’n ongeluk kon overleven, maar de man stak zijn armen omhoog en probeerde overeind te komen, dus we renden ernaartoe. Maar daar zagen we dat het heel erg was. Alles lag open.” Kort daarna overleed het slachtoffer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
effe het telegraaf artikel:

Truckersruzie eindigt met dood onder de wielen door Claudie Bolster en Germa Graveland

BARENDRECHT -

Een truckersruzie is voor de 47-jarige Jan Koolmees uit Rotterdam tragisch afgelopen. Nadat hij zich vastklampte aan de truck van een 43-jarige Tilburgse trucker eindigde hij onder de wielen van de zware truck, met de dood als gevolg.

als ik het goed begrepen heb uit diverse juridische stukken begrepen dat de slachtoffer een mens was die het niet zo best voor had met zijn eigen rijders.

een type als my way druten dus.

triest dat zijn hebzucht tot dit heeft moeten leiden........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb ook 10 jaar voor mezelf gereden.

Ook een jaar of wat in de containers,en ook te maken gehad met wanbetalers (deze ruzie ging om geld,dus ikzelf denk dat de opdrachtgever de betalingstermijn nogal opgerekt heeft).

Wat deze charter gedaan heeft,valt nooit goed te praten.

Ik heb destijds ook wel "moordneigingen"gehad omdat door de opgerekte betalingstermijn het water ook wel eens aan mijn lippen stond destijds.

Ik snap dat de charter kwaad was,en een gevoel van machteloosheid had waarschijnlijk.

Maar iemand opzettelijk doodrijden,dat doe je gewoon niet,hoezeer je iemand ook haat.

Nogmaals als de achtergrond is,wat ik vermoed,begrijp ik de charter gevoelsmatig wel,maar letterlijk de daad bij het woord voegen gaat absoluut te ver.

Dat doe je gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als ik het goed begrepen heb uit diverse juridische stukken begrepen dat de slachtoffer een mens was die het niet zo best voor had met zijn eigen rijders.

een type als my way druten dus.

triest dat zijn hebzucht tot dit heeft moeten leiden........

Als dat zo is wat je zegt, is het dan wel zo triest? Als heer Jan Koolmees bewust mensen dupeerde, financieel aan de rand van de afgrond bracht?

Ik keur de daad van deze chauffeur niet goed, zeker niet! Maar hij heeft wel gedaan waar menig eigenrijder aan zal denken. Geen woorden maar daden! Deze actie toont verder aan dat deze man niet goed bij zijn verstand is m.i. Nu is de rest van zijn leven kapot, dus gewonnen heeft hij niet veel. Eerst denken dan doen is vaak beter! De rechterlijke macht zal zeggen dat er instanties en mogelijkheden genoeg zijn om eventueel achterstallige rekeningen te vorderen in het geval dat deze Koolmees in gebreke zou zijn. Eigen rechter spelen word sterk afgekeurd in onze rechtstaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar waarom gaat de opdrachtgever, die nog moet betalen, dan aan een auto hangen?

Zo wordt het hier in ieder geval beweerd. Het is een raar verhaal....

Kan natuurlijk allerlei oorzaken hebben.

De emoties zijn waarschijnlijk hoog opgelopen,misschien bedreigingen over en weer?

Misschien wilde de heer Koolmees de chauffeur wel even vlakslaan,omdat deze bedreigingen had geuit?

Who knows.

Als de ruzie financieel is dan ga ik er vooralsnog vanuit dat de eigen rijder geld kreeg van Janiko en niet andersom.

Dit gaat eigenlijk ook niemand iets aan,wat wel telt is dat dit nooit zo "opgelost"had mogen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat zo is wat je zegt, is het dan wel zo triest? Als heer Jan Koolmees bewust mensen dupeerde, financieel aan de rand van de afgrond bracht?

Ik keur de daad van deze chauffeur niet goed, zeker niet! Maar hij heeft wel gedaan waar menig eigenrijder aan zal denken. Geen woorden maar daden! Deze actie toont verder aan dat deze man niet goed bij zijn verstand is m.i. Nu is de rest van zijn leven kapot, dus gewonnen heeft hij niet veel. Eerst denken dan doen is vaak beter! De rechterlijke macht zal zeggen dat er instanties en mogelijkheden genoeg zijn om eventueel achterstallige rekeningen te vorderen in het geval dat deze Koolmees in gebreke zou zijn. Eigen rechter spelen word sterk afgekeurd in onze rechtstaat.

Wie zegt dat Jan Koolmees mensen bewust dupeerde? Elke eigen rijder is ondernemer, en dan loop je risico's. Waarom wil Jan Koolmees die DAF persee stoppen??? Vraag je je dat niet af?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden