[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

SLUIMERS MADE weer failliet


Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Nee er is geen rechtzaak geweest want die boer is toch failliet. En van een KALE kip kan je toch niet plukken.!!!!M'n papieren liggen bij de curator maar daar hoor ik niks van.Maar daar verwacht ik niet veel van [als ik er verder niks van hoor wil ik de papieren hier wel op het forum zetten dat een ander kan lezen wat hij flikt].Van de week kwam ik langs die oude zooi in de voorstraat en daar stond wel z'n blauwe mercedesbus,dus die hebben ze niet afgepakt.Ik hoorde van een exchauffeur dat alles op een aparte bv[holding] stond dus die bus ook wel denk ik.Dus papa dirk woont in de voorstraat in een oud zooitje en die boer arien woont in een huurhuis in de vooghtstraat,dus er valt niks te halen denk ik hoor.groet kees

bewerkt door keesstoop
holding
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:ja:

Dat was HB Sluimers uit Barendrecht, met die blauwe auto. :cool:

HB is een neef van hem, heeft niets zover ik weet met Made van doen.

Veel Sluimers-en hebben een transportbedrijf, zijn broer, zijn zus en enkele neven.

Ook zijn er veel die chauffeur zijn. En helaas voor hun allemaal familie van.........

@ Kees, maar jij komt toch van de May ?:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja dat klopt ik kom van de may.Maar woon in lage zwaluwe. Dan zal je mij wel kennen.Maar zover ik weet woont z'n zus ergens in het buitenland zonder transportbedrijf.[zien mekaar niet meer hebben allemaal ruzie]En z'n broer had een transportbedrijf in duitsland maar die is jaren geleden verongelukt.groet kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo En nu ga ik lekker 3 maandjes naar zuid frankrijk met m'n campertje!!!!!!!:p

Laat de boel de boel en ik hoop dat boertje ARIEN z'n vacantie in z'n daffie door mag brengen.:D Waar hij toch al een godsgruwelijke hekel aan had!!!!!!!!!Want hij ligt toch liever

languit in de bank bij papa en mama. groet kees:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
kwam vandaag een 105ssc van Sluimers tegen in Oosterhout, toch een doorstart???

Ben ik al vaker tegengekomen, steeds tussen Basel en Metz. En afgelopen week heb ik hem op tape vastgelegd :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=AjBRH9Dz_9k&feature=mfu_in_order&list=UL

De 3e vrachtwagen die me tegemoet komt, die aan het inhalen is. Best een mooi span trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ben ik al vaker tegengekomen, steeds tussen Basel en Metz. En afgelopen week heb ik hem op tape vastgelegd :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=AjBRH9Dz_9k&feature=mfu_in_order&list=UL

De 3e vrachtwagen die me tegemoet komt, die aan het inhalen is. Best een mooi span trouwens.

Das de doorstart,met 1 auto,,stampertje rijd hier zelf op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Ik weet ook niet dat het een doorstart is . Maar als iemand er iets van weet van een doorstart zou ik het graag weten !!

Want als hij een doorstart heeft gemaakt dan zou ik misschien die rechtzaak nog door kunnen laten gaan..

Want die 3300 euro is nu al 3750 euro geworden van een boete die van een jaar geleden was gegeven in duitsland.

100 rijuren in 2 weken ipv 90 uur ff dokken 353 eurootjes..Arienneke stuurt je en de boetes zouden van hem zijn !!!!.Maar nu van de chauffeur

en die is verantwoordelijk dus betalen weer maar voor het baasje.Dus als verder iemand wat weet aub ff laten weten.. groet kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Ik heb ook eens een blauwe maandag bij die mens gereden.

Na een half jaar moest ik weer weg, want ikhad nog nooit bij z'n ouders in de keuken koffie mogen drinken omdat ik altijd te hard 'dun dam op kwam rijen' en dan werd de was weer vuil die buiten aan de lijn hing...

Maar vorige week was ik op Binzen (Eimeldingen) op de Shell autohof en wie zit daar...???

Juist, boertje himself. Ik hoopte maar dat ie me niet zou herkennen, maar helaas.

Hij reed zelf maar, omdat chauffeurs niet te vertrouwen waren en veels te duur waren voor zijn manier van werken...

Zegt genoeg toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik bedoel de rechtse, waar je veilig achter een hek geparkeerd staat. Dat is toch echt de 'Groene Lantaarn' bij mijn weten.

Heb er de eerste helft van dit jaar nog ettelijke malen gegeten en been evenzovele malen toch wel vriendelijk verzocht om toch maar eens af te rekenen en naar m'n mandje te gaan. (of gewoon chaggerijnig weggekeken)

Nu doe ik meestal overal wel het licht uit, en dan lok je zulke reacties wel eens ongewild uit, maar 22.30 vind ik toch vroeg zat hoor.

Is de buurman wat dat betreft nog slechter dan? Dat zijn toch broers of zo?

Ik kwam er ook regelmatig en lig meestal vroeg in de koffer,LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

Maar 22.30 uur lijkt me wel erg vroeg,die buurman,de vecchia lanterna gaat i.i.g nog vroeger dicht,of t broers zijn weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

@Kees dit kun je toch navragen (bellen) bij de curator of het een doorstart is.

De Daf zal wel geleast zijn, maar misschien heeft hij het oude contract wel mee over genomen, dan is er nog een kansje.

@Quevadis, wonen die oude mensjes daar dan nog, of heb je het over jaren geleden ?

@frans, heb jij ook niet op zo'n mooi span gereden bij Ariënneke in zo'n schijtkleur ? En was je er gelukkig en tevreden ?

Ik niet, en met mij vele niet denk ik !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

hallo kees,

arien is failliet gegaan maar zijn autos stonden op sluimers holding, sluimers logistics is dus van de baan met schulden incl jou loon maar aan de autos konen zij niet, hij heeft al zijn autos op 1 daf na die laatste nieuwe die hans koopmans nog nieuw heeft gekregen met trailer van johny heeft hij gehouden de rest heeft hij verkocht aan zundert trucks hazeldonk (breda) en met dat geld is hij met die ene auto door gegaan waar hij zelf mee rijd en die tweede man die er meestal naast zit zoals vele chauffeurs onder weg zien is janny zijn vrouw , en dat haaks omtrekken en afsnijden dit soort zaken kan alleen arien zelf zijn want dit kindje kan niet anders dan mede weggebruikers te iriteren.ik moet erbij zeggen kees ik heb al mijn centen gebeurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@frans, heb jij ook niet op zo'n mooi span gereden bij Ariënneke in zo'n schijtkleur ? En was je er gelukkig en tevreden ?

Ik niet, en met mij vele niet denk ik !

Nee nooit voor Sluimers gereden. Ook nooit iets meegedaan of aan verkocht. Vond het best mooie kleuren eigenlijk. Van veraf kon je die auto's herkennen.

Als hij alles heeft verkocht en met 1 auto verder, vind ik dat wel goed plan van hem. Beter dan een doorstart wat de meeste anderen doen en dan over 3 jaar weer failliet gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zat eens wat te googlen en verhip!.........Deze chauffeur spotte Ariën aan St Louis en had ook een mening over de vrouw die mee was. Helemaal aan het begin van het filmpje. Voor de rest is het maar wat geneuzel van iemand die volgens mij Johan Derksen kan gaan vervangen als azijnpisser.;)

filmpjes.nl - grens st Louis -

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

hoi patrick hoe gaat ie? weer volop aan het werk zeker.Ik hoorde wel dat jan en marco ook alles van het uwv gebeurd hebben.Daar kon ik ook niks halen want ik werkte toen niet meer bij die boer he! Maar ik heb eind september nog bericht gehad van de curator dat ik op de lijst van voorlopig erkende concurrente crediteuren geplaatst ben.En dat de omvang van de boedel nog niet rond is.Ik krijg ter zijne tijd daar nog bericht van. Dus ik wacht nog maar ff af.Maar ik verwacht niks !!!!!Die boer staat wel bij de kvk ingeschreven als sluimers holding. Je kan dan alles daar wel uitzoeken maar dat kost iedere keer geld.Als ik niks beur wil ik het DAS weer uit laten zoeken.Nu zit ik lekker in de algarve in het zonneke en half maart kom ik weer terug.en dan gaan we lekker weer 3 maandjes aardbeitjes plukken!! Want op de vrachtwagen ga ik niet meer !!Van die baasjes heb ik m'n buik vol.Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi patrick hoe gaat ie? weer volop aan het werk zeker.Ik hoorde wel dat jan en marco ook alles van het uwv gebeurd hebben.Daar kon ik ook niks halen want ik werkte toen niet meer bij die boer he! Maar ik heb eind september nog bericht gehad van de curator dat ik op de lijst van voorlopig erkende concurrente crediteuren geplaatst ben.En dat de omvang van de boedel nog niet rond is.Ik krijg ter zijne tijd daar nog bericht van. Dus ik wacht nog maar ff af.Maar ik verwacht niks !!!!!Die boer staat wel bij de kvk ingeschreven als sluimers holding. Je kan dan alles daar wel uitzoeken maar dat kost iedere keer geld.Als ik niks beur wil ik het DAS weer uit laten zoeken.Nu zit ik lekker in de algarve in het zonneke en half maart kom ik weer terug.en dan gaan we lekker weer 3 maandjes aardbeitjes plukken!! Want op de vrachtwagen ga ik niet meer !!Van die baasjes heb ik m'n buik vol.Groetjes

Maar denk je nu dat je je hele tegoed nog gaat krijgen als faillissement is afgehandeld? Denk dat je niks krijgt, met een beetje geluk 10%.

En dan, als faillissement is afgehandeld, en je krijgt niks, want denk je dat DAS dan voor jou kan doen? Die kunnen nu niks meer voor je doen en daarna al helemaal niet meer.

Of denk jij er anders over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid
Maar denk je nu dat je je hele tegoed nog gaat krijgen als faillissement is afgehandeld? Denk dat je niks krijgt, met een beetje geluk 10%.

En dan, als faillissement is afgehandeld, en je krijgt niks, want denk je dat DAS dan voor jou kan doen? Die kunnen nu niks meer voor je doen en daarna al helemaal niet meer.

Of denk jij er anders over?

Ik reken nergens meer op. Maar ik zal nog wel proberen iets te krijgen.Misschien dat das die rechtzaak toch nog door kan laten gaan.

Want hij staat gewoon ingeschreven bij k.v.k. Maar als je niks probeert heb je zeker niks.We gaan het allemaal wel zien. groet kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Hoi patrick [ex collega] Als je mij een mail stuurt voor je emailadres dan stuur ik je de gegevens van sluimers van de fraude van de boete [want de orginele boete had ik bij de belgische politie opgevraagd] dus wat hij daarmee geflikt heeft !!!!!!

en van wat hij van me gepikt heeft van m'n uren!! en alles wat voor het gerecht zou komen zal ik dan mailen..

Dit geldt ook voor iedereen die geinterresseerd is want ik kan het nu NOG niet hier op de site zetten..Maar dat komt wel..groet kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

De weg van A naar B is net zo lang dan de weg van B naar A...

Waar ik mee wil zeggen, als jij nou hém eens een PB stuurt hierover? Komen er ook geen verwijten binnen over verkeerde/gelekte/vertrouwelijke of weet-ik-wat voor informatie waar weer heibel over ontstaat...

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoi patrick [ex collega] Als je mij een mail stuurt voor je emailadres dan stuur ik je de gegevens van sluimers van de fraude van de boete [want de orginele boete had ik bij de belgische politie opgevraagd] dus wat hij daarmee geflikt heeft !!!!!!

en van wat hij van me gepikt heeft van m'n uren!! en alles wat voor het gerecht zou komen zal ik dan mailen..

Dit geldt ook voor iedereen die geinterresseerd is want ik kan het nu NOG niet hier op de site zetten..Maar dat komt wel..groet kees

schei maar uit Kees,hij is failliet en daar is de kous mee af,dat ie doorgestart is maakt niet uit;hij is weer met een schone lei begonnen,hij wel.

en toen hij die uren van je pikte?daar was je toen toch zelf bij,ik denk dat je niet bij hem moet zijn maar bij zijn curator.

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden