[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Cargo Service Maastricht


Gast FreddyD48

Recommended Posts

Gast FreddyD48
Inderdaad ,ik zag gisteren dat hij weer een heleboel trailers op zijn terrein had staan.

Dat klopt hij moet nog een paar lopende klanten kringen bedienen waar nog inkomsten voor worden verkregen, deze moet hij van de curator nog afmaken, dan wordt er het officiéle gedeelte van de vergunning bij de NIWO opgezegd en de vergunning ingetrokken.

Nu zal het ook wel duidelijk zijn wie er voor gezorgd heeft en het balletje liet rollen.

Gr.Ikke.;):(:bey::ok::zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het is makkelijk gezegd als ik 1 maand niet betaald krijg dan stap ik op.

ik heb daar zelf ook gewerkt de eerste 3 maanden betaald hij netjes daarna begint de ellende.

maar je kunt niet zo maar stoppen dan heb je nergens recht op ook niet op een ww uitkering dus je moet verder dat beetje wat hij dan betaalde kon je wat rekeningen van betalen.

als je zelf stopt had ik helemaal geen geld dus wat moet je.

ik had ook naar het uwv gebeld maar die kunnen niets voor je doen terwijl ik het werk wel via hun had

dus het is niet zo makkelijk of je moet nog thuis wonen en geen lasten hebben.

ik heb gelukkig ander werk gevonden en de schade beperkt gebleven tot 3500 euro.

maar ik ken verhalen van mijn ex collega,s en daar word je niet blij van.

gelukkig is hij falliet ik hoop ook dat hij nooit meer wat kan beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens mij is hij record houder in limburg wat betreft failliet gaan hoop dat het nu echt over is voor deze rat.

Ooit ens gesolliciteerd jaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden moest wel in C3 beginnen

ja dikke l:zegtniets:l 3 bier mooi niet aan beginnen dacht ik toen hij beloofde ook net iets teveel.

Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast FreddyD48

Nu is er iemand van hun groepje bezig om chauffeurs te ronsllen, Loek bakkes is nieuwe mensen aan het werven, zou hij nu ineens de nieuwe direkteur zijn !!!

Heb werderom een balletje opgegooid om het te controleren, dus zal spoedig wel weer fout aflopen, ze zijn namelijk niet meer crediet waardig.

Vuile was buiten hangen kan ik ook maar ik kan ze ook wassen, dus ??!:zegtniets: gewoon tot drie tellen.:confused::(:ok::hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is er iemand van hun groepje bezig om chauffeurs te ronsllen, Loek bakkes is nieuwe mensen aan het werven, zou hij nu ineens de nieuwe direkteur zijn !!!

Heb werderom een balletje opgegooid om het te controleren, dus zal spoedig wel weer fout aflopen, ze zijn namelijk niet meer crediet waardig.

Vuile was buiten hangen kan ik ook maar ik kan ze ook wassen, dus ??!:zegtniets: gewoon tot drie tellen.:confused::(:ok::hamer:

Loek Bakkes, heet die man echt zo?

Zoals ik al eerder schreef, van die Spronk ben je niet 1-2-3 af. Die is vast en zeker al weer op de één af andere manier verder gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Loek Bakkes, heet die man echt zo?

Zoals ik al eerder schreef, van die Spronk ben je niet 1-2-3 af. Die is vast en zeker al weer op de één af andere manier verder gegaan.

Ja zo heet die kerel echt, hij woont in belgie dus ze kunnen hem niet zo snel pakken denk ik,

hij is de oude nachtwaker en mannetje van alles voor louis spronk, deze laatste is weer haastig opzoek naar een slachtoffer om die uit te kleden zodat die zich weer een porsche kopen kan, hij heeft er ja al drie. en dan maar altijd zeggen dat die geen geld heeft voor zijn personeel,

net als die branden toen in luik waarbij zijn zoon mattie als verdachte werd gezien maar door vormfouten is de zaak geseponeerd, de laatste mattie was ook de directeur van CSM in beek.

ben eens benieuwd hoelang louis het nog volhoud, hij is al meerdere keren met de dood bedreigd en zelfs is die in belgië al eens beschoten door een stel turken die die opgelicht heeft met de diesel.

ben echt benieuwd. maarja the story goes on,

hij rijd weer of nog steeds vooral het pendel werk op IAC naar ford genk zie ik ze nog steeds dagelijks rijden met de blauwe 95-430 euro 3 en die oude groene 95-380 euro2.

wat die verder nog doet weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja zo heet die kerel echt, hij woont in belgie dus ze kunnen hem niet zo snel pakken denk ik,

hij is de oude nachtwaker en mannetje van alles voor louis spronk, deze laatste is weer haastig opzoek naar een slachtoffer om die uit te kleden zodat die zich weer een porsche kopen kan, hij heeft er ja al drie. en dan maar altijd zeggen dat die geen geld heeft voor zijn personeel,

net als die branden toen in luik waarbij zijn zoon mattie als verdachte werd gezien maar door vormfouten is de zaak geseponeerd, de laatste mattie was ook de directeur van CSM in beek.

ben eens benieuwd hoelang louis het nog volhoud, hij is al meerdere keren met de dood bedreigd en zelfs is die in belgië al eens beschoten door een stel turken die die opgelicht heeft met de diesel.

ben echt benieuwd. maarja the story goes on,

hij rijd weer of nog steeds vooral het pendel werk op IAC naar ford genk zie ik ze nog steeds dagelijks rijden met de blauwe 95-430 euro 3 en die oude groene 95-380 euro2.

wat die verder nog doet weet ik niet.

Vandaag gehoord dat de heer spronk ilegaal(zonder vergunningen)want die krijgt hij niet meer.

weer langzamerhand begint met nieuwe transport actieviteiten.komen steeds meer trekkers en opleggers bij iedere week.

De verhuur van die trikes etc, schijnt een dekmantel te zijn.

Ik heb het van horen zeggen,wel van een bron van zeer kort bij de heer spronk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zijn Trucks staan dan toch ergens anders. In Beek, het vroegere bedrijfsterrein waren alleen trikes enz te zien deze dagen. Geen enkele Truck oid.

Klopt.

Ga s'nachts maar eens kijken bij tankstation in neerbeek, komen alle trucks tanken van spronk(enige plaats waar ze nog kunnen tanken) doen in geniep nacht transport, en word iedere week weer meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid
Vandaag gehoord dat de heer spronk ilegaal(zonder vergunningen)want die krijgt hij niet meer.

weer langzamerhand begint met nieuwe transport actieviteiten.komen steeds meer trekkers en opleggers bij iedere week.

De verhuur van die trikes etc, schijnt een dekmantel te zijn.

Ik heb het van horen zeggen,wel van een bron van zeer kort bij de heer spronk.

,, hee leuk te lezen dit kom net terug van lange vakantie, hoe zo een dekmantel als ik vragen mag ?louis spronk kan nog geen transport firma runnen, zoals al tich keer, bewezen is... en hij heeft laten zien....laat staan, dat hij met neven activiteiten geld binnen weet te halen,, ja chauffeurs niet betalen, , en arme mensen die al financieel aan de grond zitten, op te lichten met zn gladde praatjes, als het zo,n harde grote jongen was?? waarom dan 5 politie autos laten aan rukken , als er 2 chauffeurs , ff op bezoek komen. op 5 jan 2011/ die ff het een en ander uitgelegd willen krijgen over de betalingen cq salaris. en dat hij staat te huilen aan de telefoon, met aan de andere kant politie, kantoor ..dat er 1 van hen maffia is,, ja louis daar had je niet van terug toen , baas boven baas!!! daar ik heb nog nooit in mijn leven iemand zo bang gezien als louis spronk, haha de held! , en zoals ik toen al aan gaf , het begin !!!sterkte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid
Deze week stonden 3 nieuwe witte Renault trekkers op het terrein in Beek, kan je van de A2 goed zien. Stonden ook weer diverse opleggers.

Zijn witte Renaults met Belgisch kenteken en gele zeilopleggers met een groot blauw blok erop. Daar stond eerst iets anders maar is er af gehaald.

Tenminste dat is wat ik vandaag op zijn erf zag staan en diverse quad's natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Beschoten op de snelweg door een nette bruine man enzo, het zal wel zo wezen....

Kwam er vorige week langs, en zag er toch weer genoeg trekkers staan, op het Spronk terrein.

Dus hij heeft jullie aardig voor de gek gehouden, en is gewoon weer "doorgestart".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo mannen

Deze man komt gewoon weer terug in het transport,want ze leren het toch niet af.Alleen er zijn altijd weer chauffeurs in die daar intrappen en als het fout gaat dan zeggen ze hadden we dat maar geweten.

Het is een boef c.q crimineel die nergens voor deinst en dan nog vuurwapend op zak heeft,zo iemand moeten nooit meer een transportvergunning geven.

Groet Bris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
, haha toppie ik ben net terug vakantie,, wat ik lees doet mij super goed, hoorde het van mn advocaat,, ik ben 1 van de personen die ham de das heeft om gedaan die vuile rat , en mag het niet zeggen maar er volgt meer, gr mick de rat, ja louise en dikke vetnek mattie!!!je leest het goed , de bruine nette man !!!

Wat gebeurd er meer mickie?

Ik zie niks spectaculairs gebeuren daar,ik zie dat hij zijn zaakje weer aan het opbouwen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Kwam er net langs. Stonden 3 opleggers. 1 Spronk, 1 blauwe en 1 met gele zeilen. Heb het hier al eerder geschreven, die man komt terug, voor de zoveelste keer. Is net als die Beyer in Duiven. Zulk volk zegt het transport geen vaarwel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden