[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Cargo Service Maastricht


Gast FreddyD48

Recommended Posts

Ach Freddie, je kan er de nette bruine man naartoe sturen (zie elders in dit topic), die rekent wel af met Spronk. Jaja. Gaap-gaap. Spronk was blijkbaar echt onder de indruk.

Ik ben die andere FreddyD, en ben er weer volop mee bezig maar nu nog hogerop, en wel via het Europese in Brussel. Wie het laats lacht lacht het best en dat ben IK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertel ook is wat ze allemaal verkeert doen.

En daar bij Jij bent er toch zelf bij

En als die zich niet aan de C.A.O.houd draai je hen de nek om

Dan ben je er van af En jij gratis kost en inwoning

En ze denken ook nog voor jou

Huub

Je hebt gelijk de beste stuurlui staan aan wal !!! denk aan jezelf maaten N....!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is niet te geloven dat spronk gewoon weer een bedrijf begint zal zeker niet op zijn naam zijn.

ik hoop dat er geen chauffeur,s daar beginnen het is alleen maar ellende,ik heb vroeger bij hem een half jaar gewerkt met veel spijt.

snap uwv niet dat die hun site mag gebruiken.

Dit is ook een reden waarom het UWV fors gaat inkrimpen omdat dit UWV gewoonweg incompetent is met een hele hoop zaken! Het UWV is dom stom en heeft totaal geen flauw benul van de werkelijke realiteit van de arbeidsmarkt!! Er gaan er daar 6000 mensen uit, en worden er 70 bijkantoren gesloten!!

Van mij had alles bij het UWV opgedoekt mogen worden!!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De "heren" Spronk werken nu onder de naam VGBB......Ik ben officieel nog in dienst als chauffeur (mijn contract loopt nog tot 21 maart 2012) , echter Louis Spronk zegt dat mijn contract al afgelopen is.....ik heb al sinds eind november geen salaris meer ontvangen....ik heb een gezin met 2 jonge kinderen te onderhouden en ben nu aangewezen op het Leger Des Heils om via daar aan eten te komen, voor een uitkering kom ik niet in aanmerking omdat ik nog steeds een contract heb......heb nu een arbeidsrecht-jurist die voor mij mijn belangen behartigt en de "heren Spronk" kunnen een dagvaarding tegemoet gaan zien om het contract te ontbinden en het achterstallige salaris te eisen......
En klagen doe ik hier niet...........................Dat doe ik wel bij de rechter.........................;)
Nee Klotskop, daar zit 's nachts de beveiliging in.............die is overdag chauffeur en 's nachts waakt ie over het terrein..........Spronk heeft alle reden om 24 uur per dag iemand daar te hebben, stel je voor dat iemand wraak wil komen nemen, voor alles wat ie iedereen aandoet.........hij heeft tevens ook 's nachts 2 honden rondlopen daar en overdag laat Louis Spronk zich begeleiden door een derde hond, een of andere agressieve, afgekeurde herder.........dat beest zit zelfs bij hem op kantoor overdag.........of dat beest ligt aan de ketting, buiten, vlak voor de toegangsdeur van zijn kantoor......

Ik ken persoonlijk heel die Spronk niet, maar als ik dit zo lees, gaan m'n nekharen recht overeind staan. Als alles waar is, wat jij schrijft, Jomar, zou ik het persoonlijk toch anders aanpakken. Ik heb wel respect, dat je het via de rechter probeert, op de nette manier. En je hebt kinderen, dat speelt ook mee.

Maar met zulke figuren moet je geen genade hebben. Keihard aanpakken. Ik zal niet meer zeggen, want dan wordt het strijdig met de forumregels;), maar zulke figuren moet je gewoon met gelijke munt terug betalen. Dat is het enige wat ze begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

jomar is goed dat de rechtbank dit heeft uitgesproken,maar naar het geld kun je fluiten zij betalen niets.

ik heb er zelf een half jaar gewerkt toen ik daar weg ging kreeg ik ook nog een hoop geld.

ja en ook bij de rechtbank kreeg ik gelijk spronk moest mij betalen maar heeft nooit een cent betaald.

deurwaarder er op af gestuurd en wat denk je op papier had hij niets,dus er viel niets te halen.

gelukkig heeft het uwv mij na 1 jaar toch nog betaald nadat hij failliet ging.niet alles maar toch een groot deel er van.

het was me een strijt tussen mij en spronk.

ik wens je ook heel veel succes en ik hoop dat je nog wat betaald krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

jomar ik hoop echt dat je het geld krijgt,maar let op ook bij vgbb is niets te halen ook al heeft de rechtbank de beschikking uit gesproken was bij mij ook zo.

in het half jaar dat ik daar heb gewerkt heb ik veel gezien en gehoord.

ik ben naar uwv in heerlen geweest nou die beste man had geen goed woord over van spronk,veel ellende is het daar en wat het ergste is dat de chauffeur de duppe is.

diverse chauffeurs zijn in diepe problemen gekomen.

zulke firma,s moeten ze sluiten en nooit meer iets laten beginnen.

en voor de chauffeurs die daar kunnen beginnen DOE HET NIET je komt alleen maar in de problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En er zijn nog steeds chauffeurs aan de gang daar. Stond er vandaag ééntje bij de bitterballenfabriek om een vrachtje karton te lossen. Witte Renault ( Be;lgisch kenteken ) met daarachter een gele tautliner met een groot blauw blok erop ( Nederlands kenteken) . Er zijn dus nog altijd mensen die werken voor deze man......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Het is toch alweer lang stil rond meneer Pronk...

Kom er bijna wekelijks langs. Afgelopen zaterdag stond het er weer aardig vol. Denk een 6-8 stuks opleggers en dan nog evenzoveel trekkers ervoor. Zoals ik het kon zien allemaal witte Renault Premiums... Hij is weer aardig op aan het bouwen dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

spronk zulke mensen moeten op de zwarte lijst komen en alles afgepakt worden dat ze nooit meer iets kunnen opstarten van een bedrijf of wat dan ook.

ben zelf daar 2,5 jaar terug op geprek geweest en meneer wilde mij ff een D0 contract geven met belgische voorwaarden en een zogenaamde belgische standplaats.

Hmmzzz D0 contract op belgishce voorwaarden en zogenaamde belgische standplaats??? NO WAYYYYYY!!!!

heb es hard gelachen en hem vriendelijke bedankt voor deze onbetrouwbare aanbieding

en als meneertje oelewapper weer bezig is zal niemand em tegenhouden hier in NL zoals bij veel andere duistere transport bedrijven het geval is. gaan kopje onder en dezelfde dag is er alweer een andere BV opgestart met werknemers die bij de vrouw onder een zogenaamde detacheringsbedrijf zitten ( als voorbeeld Holtslag Transport Enschede. Detacheringsbedrijf word opgedoekt en gaat onder andere naam verder met zelfde adres personeel kvk registratie en telefoonnummers )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden