[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlander verongelukt in Duitsland


jopse

Recommended Posts

  • Forumlid

Door een verkeersongeval op de A40 net over de grens bij Venlo, is maandagochtend een 37-jarige Nederlander om het leven gekomen. De man bestuurde een auto die rond zeven uur in volle vaart inreed op een stilstaande Franse vrachtwagen, maakte de Duitse politie bekend.


De klap was zo hard, dat identificatie van de bestuurder maandag niet meer mogelijk is. Aan de papieren leidt de politie af dat het hoogstwaarschijnlijk om de 37-jarige Nederlander gaat. De truck stond geparkeerd aan de oprit van een parkeerplaats. „Op een plek waar hij niet mocht staan”, aldus een woordvoerder van de politie in Düsseldorf.

Het ongeluk gebeurde toen de Nederlandse bestuurder de parkeerplaats bij Wachtendonk wilde oprijden.

Telegraaf.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

De klap was zo hard, dat identificatie van de bestuurder maandag niet meer mogelijk is. Aan de papieren leidt de politie af dat het hoogstwaarschijnlijk om de 37-jarige Nederlander gaat.

Telegraaf.nl

De fam. wordt pas ingelicht als men 100% zeker is van de identiteit het is niet zo dat de familie op de hoogte wordt gesteld als er geen zekerheid is .

"Hoogstwaarschijnlijk" kun je in dit verhaal dan ook helemaal niks mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik en mijn vader heb ooit eens hetzelfde meegemaakt, alleen wij rijden 85 en geladen met 30 ton aardappels. De auto, een Opel Calibra, zat er net zo ver onder als deze. Dit was gebeurd met een héél hoge snelheid. De bestuurder overleefde dat ook niet, hij blies zijn laatste adem uit toen ik mijn gezicht naar binnen vouwde.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een vrachtwagen parkeren langs de oprit vind ik nog tot daar aan toe, maar parkeren half op de afrit is wel erg cru. Deze vrachtwagenchauffeur is naar mijn mening direct verantwoordelijk voor het ongeval

Misschien dat er een collega net wegreed en hij net stond te wachten omdat plekje over te nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik heb er geen foto's van gezien, en die hoef ik ook niet te zien.

maar als ik zie hoe verschrikkelijk hard sommigen een parkeerplaats oprijden.

kijk als je met een fikse snelheid een p-plaats oprijd, het is geen snelweg tenslotte :angel:

Hij staat met de achterkant ter hoogte van het verdrijvingsvlak, en naar mijn idee hoort dat nog bij de snelweg. En dat verhaal van even wachten tot er plek vrij kwam, om 7 uur s'ochtends? Dan zijn er al parkeerplekken vrij hoor. Deze is na 22:00 aangekomen, al een auto geparkeerd net voorbij het verdrijvingsvlak, en hem daar maar achter gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is er ook bekend hoelang de bestuurder aan het rijden was, of ergens aan het werk de heele nacht? Of misschien terug kwam van een feestje?

Je moet, vind ik, ten alle tijden het onmogelijke accepteren en verwachten. De vrachtwagen stond stil.

Slaap zelf regelmatig op een oprit, wel, het is alweer een tijdje terug natuurlijk, maar nooit op de afrit.

Dat is hier in veel staten toe gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Aangezien er geen remsporen staan en er voldoende ruimte is om er langs te rijden, kon het zomaar eens zijn dat hij op het laatste moment achter een vrachtwagen langs heeft uitgevoegd, maarja, ook dat is speculatie, de man kan het zelf helaas niet meer vertellen.

R.I.P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een gruwelijk beeld op dat filmpje zeg, die is er gewoon vol ingereden en het licht was gelijk uit vermoed ik. Niet bepaald handig om op die plek te gaan staan, al helemaal zonder contourverlichting aan. Als er niet bij had gestaan dat het een franse chauffeurs was had ik gedacht dat het weer zo'n pool was, die hebben er helemaal een handje van:p

Aan de andere kant zal de automobilist ook niet al te zacht hebben gereden als je er zo ver onder wordt geprakt, maargoed evenmin een triest ongeluk. Je zou maar bij de vrijwillige brandweer zitten en dat lijk eruit moeten halen. word je ook niet vrolijk van zeg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat een gruwelijk beeld op dat filmpje zeg, die is er gewoon vol ingereden en het licht was gelijk uit vermoed ik. Niet bepaald handig om op die plek te gaan staan, al helemaal zonder contourverlichting aan. Als er niet bij had gestaan dat het een franse chauffeurs was had ik gedacht dat het weer zo'n pool was, die hebben er helemaal een handje van:p

Aan de andere kant zal de automobilist ook niet al te zacht hebben gereden als je er zo ver onder wordt geprakt, maargoed evenmin een triest ongeluk. Je zou maar bij de vrijwillige brandweer zitten en dat lijk eruit moeten halen. word je ook niet vrolijk van zeg...

Het ongeval is om 7 uur gebeurt, bij daglicht inmiddels, dus wat contourverlichting toevoegt aan de zichtbaarheid ontgaat me helemaal.

Ben wel met je eens dat het geen handige plaats is om te gaan staan slapen. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een vrachtwagen parkeren langs de oprit vind ik nog tot daar aan toe, maar parkeren half op de afrit is wel erg cru. Deze vrachtwagenchauffeur is naar mijn mening direct verantwoordelijk voor het ongeval

Ja, die wagen heeft hem niet goed neergezet daar, zou hem zelf om wat voor omstandigheden ook nooit bij een afrit neerzetten en al helemaal niet half op de rijbaan.

Ik wens de chauffeur en de nabestaanden van het slachtoffer veel sterkte toe, die chauffeur zal op dit moment ook niet met een fijn gevoel rondlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zorg eerst maar eens dat je het rijbewijs over 3 jaar haalt en dan praten we wel eens verder. ;)

Zeg nooit nooit......Iedereen maakt wel eens fouten.

Heb je helemaal gelijk in iedereen maakt wel eens een fout en zeg nooit nooit..

Maar zou jij ´m ooit zo neer zetten?? Ik zou ´m denk ik nooit zo neer zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zorg eerst maar eens dat je het rijbewijs over 3 jaar haalt en dan praten we wel eens verder. ;)

Zeg nooit nooit......Iedereen maakt wel eens fouten.

Je hebt fouten die iedereen kan maken en je hebt fouten die bepaalde mensen maken.

En of Kevin nou wel of niet z'n rijbewijs heeft, zegt niks over z'n gezond verstand en inzicht in dit opzicht. Wat ik zeker weet dat je in NL niet langer dan een uur half op de afrit kunt staan, voordat je door de politie bekeurd en weggestuurd wordt. Helaas laten ze in D zo'n vogel de hele nacht staan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden