[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrouw doodgereden bij tankstation


Cynthia

Recommended Posts

  • Forumlid

Bij het Texaco tankstation De Zuidpunt aan de A16 in Dordrecht is maandagavond een vrouw om het leven gekomen nadat zij op het terrein was aangereden door een vrachtwagen.

Over de toedracht van de aanrijding is nog weinig bekend, behalve dat de chauffeur na het ongeval is doorgereden. De vrouw liep terug na een boodschap en werd aangereden door een witte vrachtwagen. De hulpdiensten zijn ter plaatse en de politie onderzoekt de zaak.

Bron:

http://www.hartvannederland.nl/nederland/zuid-holland/2011/persoon-doodgereden-bij-tankstation/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik wens alle nabestaande van de vrouw heel veel sterkte toe met dit verlies en eventuele omstanders die dit gezien hebben wens ik ook veel sterkte toe met het verwerken hiervan.

Voor de chauffeur hoop ik dat dit een dramatisch ongeval was en wens hem/haar dan ook veel sterkte toe met het verwerken hiervan.

Maar wat ik mij dan nu afvraag, weet die chauffeur wel dat hij/zij wel iemand heeft aangereden, aangezien hij/zij was doorgereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het lijkt me dat 99.9% van bestuurders stoppen. Maar tankstations hebben toch veel camaraas?

Vanmorgen op het rtl4 nieuws werd aangegeven dat de politie nog de camerabeelden moet bekijken en hopen dat deze uitsluitsel kunnen geven en de politie vraagt zich ook af of de chauffeur wel weet dat hij/zij een vrouw heeft aangereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Triest dit... nu ben ik zelf ook al eens bijna aangereden bij een pompstation omdat ze dan niet komen tanken maar wel door de pomp heen vliegen om bij de parkeerplaatsen te komen die langs het gebouw zitten. Nu weet ik uiteraard niet of dit hier ook het geval was.

Ik ben wel erg nieuwsgierig naar het verhaal van de desbetreffende chauffeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op het terrein van tankstation De Zuidpunt langs de A16 tussen Dordrecht en de Moerdijkbrug is vanavond een 77-jarige vrouw doodgereden door een vrachtwagen. De vrouw liep bij de winkel van het tankstation weg toen ze werd aangereden. Ze is ter plekke aan haar verwondingen overleden. De vrachtwagenchauffeur is na het incident doorgereden. Dat meldde de politie.

De politie onderzoekt de zaak en kan nog geen verdere mededelingen doen.

(ANP/Redactie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Chauffeur dodelijk ongeluk meldt zich

21 april 2011

De chauffeur van de truck die op maandagavond een vrouw uit Dordrecht aanreed heeft zich woensdag gemeld bij de politie. De 77-jarige vrouw overleed ter plaatse. Het ongeluk vond plaats bij een tankstation aan de Zuidpunt langs de A16.

Het gaat om een 47-jarige man uit Voorburg en zijn 39-jarige bijrijder uit IJmuiden. Beide mannen zijn verhoord en weer naar huis gestuurd.

De mannen verklaarden helemaal niets van de aanrijding gemerkt te hebben en zijn doorgereden naar Frankrijk om bloemen en planten af te leveren.

bron:www.rijnmond.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

die vrachtwagenchauffeur van de wagen van texaco was als 1 van de eerstebij het slachtoffer.daar word geen rekening meegehouden.

dat weet ik omdat het een collega van mij is.

ik rij ook voor texaco.de chauffeur was net weer begonnen.1 ste dag. vanwege een geboorte van zijn dochter.was 3 weken thuis geweest.zo zie een geboorte en dan zie je iemand dood liggen.

ik wens iedereen heel veel sterkte toe.

gr ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
die vrachtwagenchauffeur van de wagen van texaco was als 1 van de eerstebij het slachtoffer.daar word geen rekening meegehouden.

dat weet ik omdat het een collega van mij is.

Zo hoort het niet te gaan Ron. Normaal gesproken biedt de politie ook aan omstanders "slachtofferhulp" aan. Het staat je dan vrij om daar dan al of niet gebruik van te maken.

Ook ik heb ooit eens in een situatie gezeten en aangezien ik diegene was die de politie had geïnformeerd ben ik benaderd door bureau slachtofferhulp. Heb daarop toen gezegd dat ik die niet nodig was, maar zei vertelden mij toen dat ik daar altijd (dus ook in de toekomst) gebruik van kon maken indien nodig.

Zal helaas dan wel een gevalletje mis communicatie geweest zijn richting je collega. Hoop dat hij dat voorval snel achter zich kan laten.

Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden