[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

live service tomtom


iwan

Recommended Posts

  • Forumlid

ik heb een probleem met de live service van mijn tt740. voorheen nooit last gehad met de liveservice tot ik moest verlengen. ik ben een prepaidkaart gaan halen bij de makro twv 1 jaar live. geinstaleerd via tt home. alles is goed gegaan en volgens mijn info van de tt weer een jaar verlengd. in nl gaat alles als vanouds.... tot ik de grens over ga. in belgie....geen live, in duitsland....geen live, in frankrijk....geen liveservice. ik heb wel steeds netwerk maar geen sevice meer in het buitenland.... nu heb ik de fabrieksinstellingen weer opnieuw gedaan, geresset, enz..... heeft iemand ooit met hetzelfde bijltje gehakt?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

de liveservice werkte goed tot ik met de prepaidkaart het abbo. verlengt had. is het niet zo als de simkaart niet goed is dat hij helemaal niet werkt??? in nl werkt hij wel gewoon... het is bij 2 stuks het zelfde geval....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

alleen voor nl is niet mogelijk volgens de geleerden...... we zijn er al een week mee bezig en nog steeds geen oplossing corne. heb toen straks even een mailtje naar tomtom gedaan en wacht maar af........... uiteindelijk komt alles goed....!? ik hou je op de hoogte als we de oplossing hebben gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Vraagje tussendoor: ik heb de officiële sd kaart met tt truck Europe op mijn TT720.

Kan ik via TT Home de kaart updaten? Dus officieel. Of gaat dan de truckdata verloren?

(mss kan het uberhaupt niet)

Hoor het graag!!!

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden