[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Voor $16.000 koop je deze.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Baasje kocht weer een oudje. Dat is wat de meeste chauffeurs graag rijden, misschien iets jonger...:D

Een Peterbilt uit 1997, kenteken op 98. Heeft een Detroit 460 pk ongeveer.

1006807.jpg

Hij rijd echt goed, moest er even mee naar t polietie buro, zeker maken dat de papieren legaal zijn. Motor trekt als een beer.

1006798l.jpg

Hij is ook behoorlijk netjes, denk dat ze er wat nieuwe spullen hadden op geschroefd. Zoals de spiegels, bumper en uitlaten.

Van binnen nieuwe stoelen en zag geen schade.

1006806.jpg

Wel... bijna geen schade....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

En de binnenkant. Alleen Piet mag die zien, hij vroeg er om.;)

1006805.jpg

En nog een van de dash, beetje slechte belichting, sorry.

1006799.jpg

Deze heeft een raam in de achterwand, wat achteruit rijden naar rechts wel zeer gemakkelijk maakt.

1006802.jpg

Had de camara hier boven m'n hoofd, maar je krijgt het idee.

1006801a.jpg

En 1 waar ik op t bed lig.

1006804w.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Peterbilt en Kenworth staan wat betrefd qualiteit ver boven aan vind ik. Er rammelde niks, en dat in een 14 jaar oude truck. Ook ziet alles er vrij nieuw uit. Niks gebroken of gescheurd.

ziet er inderdaad goed uit .

veel ruimte achter maar op de chauffers stoel lijkt het kleiner dan in europeese truck .

maar kan ook een vertekend beeld zijn hoor .maar bedankt voor de snelle reactie .

zo zie je maar weer .ik heb de hele wereld onder mijn knop .

maar weet niet eens wie er naast me woont .

gezegde van de de ncrv tv .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat ziet er echt mooi uit. Nog 2 weken en dan heb ik een dag een kenworth w900 tot mijn beschikking als onze trouwauto. Ik kon kiezen uit een peterbilt of een kenworth. Alleen het rijden zal wel tegenvallen als verwende I-shift rijder:rolleyes:

Dan heb je mazzel,,wij moesten het 40 jaar geleden doen met een geleende Mercedes.....................500 SEL. :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
das niet rot :ok: blijft mooi spul

wat ist verbruik eigenlijk? en wat weegt zoiets ?

Deze verbruiken, als ze goed onderhouden zijn, 1 gallon per 5 1/2 mijl, maar 4 mpg gebeurt ook wel, vooral als je een flinke wind op de neus hebt.

De bumble bee krijgt 6,6 miles per gallon.

Denk dat ie ongeveer 19.000 pound weegt, deel door 2, dat is 9500 kilo, min 10%= 8500 kilo.

De bumble bee weegt 18.000 pound, met volle tanks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hij heeft er weer een beaty bij Ibo :ok:Ik ben benieuwd hoe hij er uit komt te zien met de reclame erop.

Hij is in de shop, ze beginnen met nieuwe wiel lagers, drums, remmen en banden.

Dan gaan ze over de motor en dan wat chroom spullen er op....:angel::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wat een ouwe rammelbak!!!!;) zonder gekheid blijft mooi spul:ok:, hoeveel trucks lopen er nou bij je "baasje"?

Geloof dat er nu ongeveer 35 chauffeurs zijn, + 3 eigen rijders.

En een stuk of 10 reserve trucks, knutsel trucks noem ik ze maar.

Overgens is er gisteravond 1 op zijn kant gegaan, wind blaasde hem om.

Die chauffeur, een engelsman trouwens, heeft al heel wat schades gereden.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgende keer maar een foto maken VOORDAT je probeert achteruit in te parkeren? LOLLOLLOLLOL

Maar dit zijn inderdaad "de echte" Amerikaanse vrachtwagens. Mooie wagens om te zien.

Hhhmmmm, wel, we weten wie het schrijft.....:p

Heb de origineele spatlappen op de bumble bee vanaf dat ik ermee begon te rijden:ja:. Jullie zouden eens wat trotser moeten zijn op je land genoot.

Denk dat ze er containers mee hebben gereden, de schotel zit helemaal naar achteren, wat ze moeten voor een 20ft chassis.

En ja, het schijnt de meest herkenbare truck te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat ziet er echt mooi uit. Nog 2 weken en dan heb ik een dag een kenworth w900 tot mijn beschikking als onze trouwauto. Ik kon kiezen uit een peterbilt of een kenworth. Alleen het rijden zal wel tegenvallen als verwende I-shift rijder:rolleyes:

We willen wel een uit gebreide foto reportage van truck en bruidspaar.;)

I shift, was dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Deze verbruiken, als ze goed onderhouden zijn, 1 gallon per 5 1/2 mijl, maar 4 mpg gebeurt ook wel, vooral als je een flinke wind op de neus hebt.

De bumble bee krijgt 6,6 miles per gallon.

Denk dat ie ongeveer 19.000 pound weegt, deel door 2, dat is 9500 kilo, min 10%= 8500 kilo.

De bumble bee weegt 18.000 pound, met volle tanks.

wat wegen die wagens licht , niet te verwonderen dat ze omgeblazen worden :D:D die van mij weegt iets meer , volle taks 23 000 pond of 10 455 kilo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden