[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dom dom dom..


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

effing stupid.

Kwam vanmiddag terug van een kort ritje, eerste deze week, het was net na 4 uur, dan is vrijwel iedereen naar huis, behalve onze planner en wat chauffeurs.

Zag 1 van de chauffeurs weg lopen, en hij zei niks. Slechte bui dacht ik.

Onze planner zat buiten een sigaretje te roken, en we praten wat.

Hij had die chauffeur net op staande voet ontslagen. Hij jatte olie producten en verkocht ze onderweg.

Schijnt dus dat ze hem al een tijdje in de gaten hielden. Normaal gaan er s'avonds vaak een paar chauffeurs met de planner naar een restaurant om te eten. Die planner werkt altijd tot een uur of 11 s'avonds. Eten word altijd door Lucas betaald

Deze chauffeur, die ong. 3 of 4 jaar hier werkt deed dat in het begin ook, maar het laatste jaar niet meer.

Wat blijkt, hij zette wat olie achterop zijn trailer. eerst 1 fles, toen een doos enz.

Ook zag iemand hem met zijn handen vol met batterijen, ink cartridges pennen enz naar buiten lopen een tijdje terug. We hebben een kamer met allerlei kantoor benodigd heden waar je alles wat je nodig hebt kunt pakken. Ze verzorgen alles, tot je kaarten of Tom Tom aan toe, Nog maar gezwegen over het verfraaien van de wagens, je kunt er voor tien duizenden aan accesories op schroeven, alles word betaald Vandaag werd hij gepakt, met twee palletten:mad:.

Wat een waardeloos figuur. Ze moesten Forest Lucas met 4 man vasthouden, hij was woedend.

Ze hebben zoveel vertrouwen in hun personeel, buiten gewoon.

Je kunt altijd allerlei produkten pakken voor persoonlijk gebruik, voor niks. We hebben verzekeringen voor de hele familie betaald, dat doet echt niemand hier. Als je ergens om vraagt krijg je het.

Er staat zelfs geen hek om het terrein hier, niks.

Ben ook kwaad, hoop dat ie nooit geen werk meer vind. We verdienen hier zowiezo al ver boven gemiddelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
idd ibo zulke collega's kun je missen als kiespijn.

het ergste is ze maken het vaak allemaal kapot voor de rest.

want met een beetje pech zegt de baas het is afgelopen, als je iets wilt hebben dan vraag je het maar.

nee dit soort lieden zijn de adem niet waard! :hamer::hamer:

Kan me slechts hierbij aansluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een sukkel, misdaad loont niet.

het begon met een fles, en meer, meer, meer, hebben, hebben, hebben.

waar dacht ie mee te eindigen, een hele truck of zo, laat de politie onderzoek doen.

en gelijk de mensen oppakken die de spullen hebben gekocht, leren die het ook wel af.

dussss, er is een truck vrij, tsja, is wel wat voor mij, krijg ik dan ook reiskostenvergoeding vanuit tilburg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zo begint het altijd, met een klein ding mee te nemen en als dat ff goed gaat worden ze vanzelf hebberig en lopen ze uiteindelijk tegen de lamp.

mijn instelling is altijd geweest, het is materiaaal van een ander die mij vertrouwt alles af te leveren en maak ik voor die paar tientjes die je ermee kan verdienen geen misbruik van. in mijn geval moet ik nu nog 30 jaar werken en zie maar eens wat te vinden met zon zelfveroorzaakte smet op je cv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een sukkel.Je gaat je baan toch niet op het spel zetten voor zoiets?En als je Ibo zo hoort hebben ze het daar heel goed bij zijn werkgever.Kunnen sommigen/veel werkgevers hier nog wat van leren.

Het klote is er meestal aan dat er maatregelen genomen kunnen worden die het er voor de overige chauffeurs meestal niet prettiger van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hij is niet de eerste die er uit is gegooid.

Jaar of 5 terug hadden ze een chauffeur aan genomen, zag er altijd heel netjes uit. Had 5 kinderen, ging iedere zondag nar de kerk enz.

Iemand in kantoor zij zelfs, kijk Ibo, dat is een voorbeeldig iemand, bla bla.

Zei toen al dat de hele italiaanse mafia op de eerste rij zat zondag:D:D.

Die verkocht ook product, en liet andere tanken op zijn pasje.

In Corona was een superviser die het met pallets tegelijk jatte. Die kwam dan s'ochtens om een uur of 4 langs met zijn pick up.

Iemand in de fabriek deed hetzelfde. Zo, ze hebben er al een paar gepakt.

En ja, ze zijn zo boven gemiddeld goed.

Er werkt hier een gast in de fabriek die verloor een oog toen hij net hier werkte. Niet tijdens werk, maar in het weekend. De operatie was $41.000 dollar. Hij had nog geen verzekering, dat krijg je pas na 3 maanden. Lucas betaalde het voor hem.

En hoor vaak zulk soort verhalen.

Hij is nog steeds bezorgd of hij zijn personeel iedere week kan betalen. Dat schijnt hij zeer belangrijk te vinden, en was zijn hele leven prioriteit nummer 1. Hij had zijn eigen trucking companie voor 20 jaar. Verdiende nooit niks....

Ook zijn vrouw is super aardig. Die werkt ook iedere dag. Zij had 10 broers en 5 zussen, en is de enige die nog leeft. Ze is een jaar of 62. Dat zijn dingen die zelfs hier de meeste niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Om te beginnen wat een eikel is die vent joh! Als je bijvoorbeeld belazert word door je baas,door bijvoorbeeld uren niet betaald krijgen of iets dergelijks , kan ik er nog inkomen dat je wat bij hem weghaald en het weer verkoopt , maar als ik het zo hoor is die Lucas een doodgoede man waar alles goed voor elkaar is, dan doe je zoiets toch niet??:nee::nee:

zo begint het altijd, met een klein ding mee te nemen en als dat ff goed gaat worden ze vanzelf hebberig en lopen ze uiteindelijk tegen de lamp.

mijn instelling is altijd geweest, het is materiaaal van een ander die mij vertrouwt alles af te leveren en maak ik voor die paar tientjes die je ermee kan verdienen geen misbruik van. in mijn geval moet ik nu nog 30 jaar werken en zie maar eens wat te vinden met zon zelfveroorzaakte smet op je cv.

Zo kende ik ook iemand, die zat in de drugs smokkel vanuit Holland naar Engeland, weet niet hoe hij ´t flikte maar nam telkens wat mee daar naartoe en werd niet gepakt ermee, maar je wat wilde hij?: Meer, meer en nog eens meer, het werd telkens meer tot op de dag dat hij 2 paletten tussen zijn lading zette en hij vanaf de boot door de scan moest. Toen was het afgelopen, zijn wagen is in beslag genomen en de baas heeft die terug moeten kopen, hij zit nu nog steeds vast en ben er van overtuigd dat als hij weer in Nederland komt aardig goed de Engelse taal kan spreken:ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja, en het liefst vooraan zitten en met het schaaltje rondgaan. Onze lieven Heer dit en onzen lieven Heer dat. Zo iemand heb ik ook ooit gekend.

Dat zijn de ergsten.

Zondags voorin zitten, terwijl ze door de week het nog niet waard zijn om achterin plaats te mogen nemen.

Met zulke figuren kun je beter geen gedoe mee hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Het erste is misschien nog wel, dat het vertrouwen naar het personeel toe, waarschijlijk geschaad is.

En daar hebben de overige personeelsleden dus helemaal geen baat bij.

Zo zie je maar dat je het niet alleen voor je eigen verpest, maar ook voor je collega's!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja, ook zoiets, bij ons ligt het voedsel "voor het grijpen". Al heb ik nog mijn brood vergeten, dan schiet ik een tankstation aan. Geen haar op mijn hoofd (zit al weinig meer) die er over denkt om maar even een banaan of slaatje uit een krat te halen, ook al zitten er tig voor een klant in. Not done, klaar punt. :ok: Voor je werkgever, sodeju, wat zal die zich verraden voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tja, ook zoiets, bij ons ligt het voedsel "voor het grijpen". Al heb ik nog mijn brood vergeten, dan schiet ik een tankstation aan. Geen haar op mijn hoofd (zit al weinig meer) die er over denkt om maar even een banaan of slaatje uit een krat te halen, ook al zitten er tig voor een klant in. Not done, klaar punt. :ok: Voor je werkgever, sodeju, wat zal die zich verraden voelen.

Zo is het Robert , ik trok bij een klant een keer een bak koffie uit de automaat (ongevraagd) en daar heb ik toch een bak trammelant mee gehad ......waar praten we over ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo heb ik bonbons gereden door heel het land heen. Vond het hartstikke leuk werk, maar kreeg regelmatig de opmerking of ik niet af en toe een bon bonnetje snoepte. :mad: Waarschijnlijk kwam dat door m'n uiterlijk, dat ze dat vroegen :(, maar die bonbons, je kon er duizenden voor m'n neus leggen, ik raakte ze niet aan. Ze zijn voor de klant, niet voor mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Onze werkgever is zeer realisties en weet dat het die gast was, niet iedereen. En hij was niet de eerste.

1 pallet injection cleaner is 60 dozen met 4 gallon flessen, of 12 liter flessen. Dat is veel geld 4X60 = 240. Zeg dat ie ze verkocht voor 10 dollar per gallon, dat is 2400 dollar. Ze kosten al gauw 25 dollar in de winkel.

Hij was geen chauffeur, maar een dief. Nou is ie niks meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Onze werkgever is zeer realisties en weet dat het die gast was, niet iedereen. En hij was niet de eerste.

1 pallet injection cleaner is 60 dozen met 4 gallon flessen, of 12 liter flessen. Dat is veel geld 4X60 = 240. Zeg dat ie ze verkocht voor 10 dollar per gallon, dat is 2400 dollar. Ze kosten al gauw 25 dollar in de winkel.

Hij was geen chauffeur, maar een dief. Nou is ie niks meer.

Eens een dief, altijd een dief. :ja:

Gr. Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden