[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dom dom dom..


corydon

Recommended Posts

  • 2 years later...
  • Forumlid

Kreeg vanavond een belletje, er staat een truck in TN kapot, ga er heen met de takel wagen. Dus een half uurtje later was ik op de zaak, waar de planner volop aan het bellen was..

Hij had de hoofd monteur aan de telefoon.

Afijn, in het kort, de chauffeur had eer gisteren woensdag, geladen, had vanochtend, donderdag ochtend moeten lossen in Indianapolis, was ongeveer een 9 uur rijden.

Hij belde vandaag rond 13.00 dat ie pech had, slechts een 4 uurtjes vanwaar hij had geladen. Een sencor in het gas pedaal was kapot. Nu wilt forrest dat alles in de eigen shop word gerepareerd, plus een sencor kapot..... Awel.

Na veel gebel de heele middag vertelden ze hem dat er een andere trekker naar hem kwam, en net toen ik op t kantoor was had hij gebeld dat ie gewoon kon rijden......

Afijn, de planner praate wat, vertelde me dat ik tegen niemand iets mag zeggen tot dat alles over is.

Zodra hij morgen in de yard komt is hij ontslagen. Ze denken dat ie drugs gebruikt, en hebben de laatste tijd veel problemen met hem, bv. naar Corona Ca rijden en het duurt 6 dagen in plaats van 3, dat is wettelijk te doen.

Nog wat andere dingen.

Denk dat ie zo genaamd een sencor kocht, en de rekening in wilde leveren, die dingen kosten al gauw een 3 tot 500 dollar......

De planner zij, jij gaat met die truck rijden zolang ze de geele aan het verven zijn, zodat die vloek eraf komt.... Wel een compliment.

Op de vraag hoe hun weten dat ik niet aan de drugs zit, gaven ze helaas een vreemd andwoord... iets van dat het OK is in Noorwegen....:D:D

Ze weten dat ik een hollander ben, maar noemen me altijd een fin, zweed of norwegian....:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden