[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Databeest wordt weer opgeruimd.


Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb aan alle leden die zich na 1 Februarie 2011 en minder als 1 bericht hebben het volgende gestuurd.

Dit houdt in dat er volgende week zoals het nu lijkt 2844 leden verdwijnen uit de database..

Mocht je hier vaak als gast lezen en je hebt wel een account.. kun je door even in te loggen je account behouden, doe je niks wordt ie automatisch verwijderd.

Onderstaand is dus verstuurd:

Hallo .

Dit is een automatisch gegenereerde email en het betreft je account met gebruikersnaam op het chauffeursforum.nl

Omdat je na 1 Februarie 2011 niet meer op het forum bent geweest en er komt binnenkort weer een databaseopruiming aan zal je account worden verwijderd als je niet meer ingelogt bent geweest .

Wil je je account nog behouden ? enige wat je dan moet doen is even inloggen op het forum.. Hiervoor heb je tot Maandag 9-5 2011 de tijd.

Mocht je geen lid meer willen zijn hoef je niks te doen, dan wordt het volgende week vanzelf verwijderd..

Groeten

Namens het forumbeheer

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is geen probleem dat mensen meelezen, maar "leden" die bij het 1e en enige bezoek registreren om bijv. een afbeelding te zien, kunnen op een gegeven moment wel weer uit de database. Als ik het goed begrijp is dat een beetje waar Freddy deze actie op richt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
van wege de soms onvriendelijke en beleerende toon lees ik alleen en reageer niet meer

als je bericht post gaat het na 3 posting niet meer over het onderwerp:confused:

waarom posten als niemand het intresseerd heel jammer:D

Laat het in dit topic nu maar liefst 10 postings geduurd hebben tot het werkelijk ergens anders over ging.:D:D:angel::angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Laat het in dit topic nu maar liefst 10 postings geduurd hebben tot het werkelijk ergens anders over ging.:D:D:angel::angel:

Wat echt schandalig is... Als een moderator dat allemaal maar laat gebeuren.:ja: Het is duidelijk dat iemand hier, een pluizig beest met glazen ogen, de zaak, al dan niet opzettelijk, uit de hand laat lopen.....:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat echt schandalig is... Als een moderator dat allemaal maar laat gebeuren.:ja: Het is duidelijk dat iemand hier, een pluizig beest met glazen ogen, de zaak, al dan niet opzettelijk, uit de hand laat lopen.....:D:D

LOL LOL LOL:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zooo.... van 7005 leden terug naar 4.282 ... dat zijn dus 2723 leden die zich na 1 Februarie niet meer hebben laten zien en ook geen berichten hadden.

Kunnen we er weer een jaartje tegen... :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast nico/gery
Haha ik ben er ook nog.

mijn vrouw vind het jammer, die wil ook wel eens wat aandacht.

IS ER NOU NIKS ANDERS DAN HET CF!!!!!!

sorry schat, het cf is mijn echte familie.

gevolg, 3 week pikstraf:zegtniets:

:eek::confused: is rubberduck op zijn pik getrapt voor straf door zijn vrouw?:zegtniets::(:confused::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden