[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forum layout


Recommended Posts

  • Forumlid

Hoi Allen.

We willen de forumlayout wat aanpassen... Zo willen we voor de leden een reclamevrij forum hebben en voor gasten juist weer niet.. :D..

Reclamevrij werkt ook sneller en is denk ik voor de gasten juist een extra boost om toch in te schrijven en actief te worden.

Dan hebben we ook nog aan de rechterkant een paar kolommen die we kunnen vullen.. Zoals er nu te zien is staat er de file-index... Daar kunnen nog andere RSS feeds of wat dan ook geplaatst worden..

Eerder hadden we daar nieuwssites staan..wellicht is dat een optie om dat weer terug te zetten...

Als je zelf een idee hebt over hoe het 1 en ander in te vullen horen we het graag.

Ook de kleurstelling willen we een klein beetje aanpassen.. graag ook ideeen daarover.

Misschien de indeling ook nog wat veranderen..

Het is al een tijdje weer in deze opzet te vinden.. en dat loopt ook prima... Maar verandering kan ook aardig zijn.. :D..

Ben zeer benieuwsgierig naar eventuele ideeen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mede-forummers,

Freddy vraagt jullie om mee te denken hoe ons forum eruit moet zien. Helaas zijn de eerste reageerders al gelijk van de lollige kant. Deze heb ik dan ook verwijderd.

Als jullie willen meedenken over het forum, graag serieuze reacties hier, dan kunnen Freddy en Wilbert kijken of ze er wat mee kunnen.

Voor wat mijzelf betreft:

Het onderdeel "De busstop" mag van mij persoonlijk wel verdwijnen. Ik zie hier weinig mee gebeuren, bij de meeste onderwerpen zijn de reacties al een paar maand oud. Blijkbaar zijn de meeste forummers meer vrachtwagenchauffeur dan buschauffeur.

Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Ik zou graag weer de mogelijkheid zien om vacature's te plaatsen.

Ik weet dat er een speciale site voor is, maar daar gebeurd bar weinig.

Dus ik zou zeggen, terug die hap, dan kunnen gebruikers weer banen plaatsen als men die ergens op internet tegenkomt!

Veel duidelijker en sneller!:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als de heren toch gaan brainstormen over de layout, zou het dan ook mogelijk zijn om nog eens wat aandacht te besteden aan de twee balken waarin de nieuwe berichten enz. en transportlinks enz. staan, want in mijn geval staat dit als ik via mijn telefoon, een HTC Desire op Android, helemaal door elkaar en dit is best lastig.

Verder heb ik niks met het Truckstar gedeelte en mag dat van mij wel weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik zou graag weer de mogelijkheid zien om vacature's te plaatsen.

Ik weet dat er een speciale site voor is, maar daar gebeurd bar weinig.

Dus ik zou zeggen, terug die hap, dan kunnen gebruikers weer banen plaatsen als men die ergens op internet tegenkomt!

Veel duidelijker en sneller!:ja:

We zullen hier eens over brainen.. Op 1 of andere manier gaat er iets niet goed met die site.. het werkt niet goed...wellicht toch die banenmarkt in ere herstellen tot het op zeker goed werkt.

Als de heren toch gaan brainstormen over de layout, zou het dan ook mogelijk zijn om nog eens wat aandacht te besteden aan de twee balken waarin de nieuwe berichten enz. en transportlinks enz. staan, want in mijn geval staat dit als ik via mijn telefoon, een HTC Desire op Android, helemaal door elkaar en dit is best lastig.

Verder heb ik niks met het Truckstar gedeelte en mag dat van mij wel weg.

We zullen ook eens kijken of daar een oplossing voor is..

Het forum zal nooit 100% reclame vrij kunnen worden denk ik.. de forumdelen onder forumsponsors bijv.. die zullen we wel aanhouden.

Maar er zit als het goed is aan het einde van de categoriebalk een klein vierkant blokje..

Daar kun je op klikken en de hele categorie inklappen.. oke.. dan blijf je de categorie nog wel zien, maar de bijbehorende forumdelen zijn dan foezzie.. waardoor de forumlengte korter wordt.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik zou graag weer de mogelijkheid zien om vacature's te plaatsen.

Ik weet dat er een speciale site voor is, maar daar gebeurd bar weinig.

Dus ik zou zeggen, terug die hap, dan kunnen gebruikers weer banen plaatsen als men die ergens op internet tegenkomt!

Veel duidelijker en sneller!:ja:

Dit is een goed idee,de vakantie tijd komt weer en je zou toevallig net wat zoeken,al is t maar op een half jaar contract.

De eerste advertenties stonden ook al weer in ons,intussen wereldberoemde suffertje: De Roosendaalse Bode.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden