[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

België: 10 km per uur trager en maar 2 minuten tijdverlies


664Freedom

Recommended Posts

  • Forumlid

Kom Dokus, je moet positief denken... positiefe gedachten brengen positiefe dingen in je leven.:D:D De meeste agenten hebben respect voor een chauffeur die met 110+ de brienenoord brug op en af rijd. Daar houden ze zelfs van, goede door stroming van t verkeer.

In Duitsland zwaaien ze zelfs naar je dan...:ja::ja:. Aardige mensen die polizei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Weer een enorm BULLSHIT iniatief, niet gehinderd door enige vorm van kennis in de praktijk wordt de coca cola chauffeur gedenigreerd naar een robot, die kansloos het beleid moet uitvoeren van een of meerdere carriere jagers.

Als dank voor het 80 rijden krijg je een begrenzer op deze snelheid:stom:

Ze beseffen bij Coca Cola zeker niet dat ze rijende blokkades gaan vormen, en hun producten straks alleen nog maar gekocht wordt om mee te gooien:zegtniets:

Ik ben al niet blij met 84, niet dat ik zonodig harder moet, maar om het feit dat ik niks meer kan.

Verder een lekker tegenstrijdig verhaal, met name het onderste gedeelte:stom:

... (niet zoveel tijd / beperkt internet hier / vakantie)

Misschien is het handig om deze reacties ook naar Coca Cola te schrijven!

In Belgie is de maximale snelheid voor vrachtwagens 90 km/uur

Zeker bij inhaalverboden kun en mag je daar m.i. niet zomaar 10km/uur onder gaan zitten.

Begrenzen op 80 km/uur strak is helemaal uit den boze.

82 km/uur ook. Als ze dan toch die wagens willen gaan begrenzen want de CEO's en middle managers zetten nu toch hun plannen door dan laat de begrenzers instellen op 85km/uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Achja, de meesten zien toch niet in dat het geen nut heeft hard te rijden...

Omdat dat ook niet juist is. Als ik vanaf Rotterdam een rondje Nederland doe met diverse klanten, kan ik met 90 km per uur om een uur of twee (afhankelijk van de rit en klanten), klaar zijn en dan zelfs nog ergens wat ophalen. Als ik exact dezelfde rit doe met 80 km per uur, kom ik ongeveer een uur later bij de laatste klant. Van ophalen is dan vaak geen spreke meer. Daar moet dan een apart voertuig voor rijden.

Als je vanaf Rotterdam naar Lyon rijdt met 80 of negentig, scheelt dat ongeveer 100 km in afstand. (ruim een uur rijden dus!!) Uiteindelijk moet alles weggebracht worden en dus moet die verloren afstand op de één of andere manier een keer ingehaald worden.

Daarvoor heb je extra voertuigen nodig, meer chauffeurs en uiteindelijk blijkt dat ook kostenverhogend te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hhhmm. Nou zal Dokus zijn college niet echt 86 hebben gereden de hele tijd denk ik. Moest vaak inhouden, totdat ie wer kon paseren.

Niks mis met 80, dat rijde ik ook in EU, simpel/

Maar nou mag ik tot 120, en je kan een behoorlijke afstand afleggen in je toegestane uren.

11 uur, ruim 1200 km.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die 120 zou hier ook niet veel helpen. De wegen zijn hier nou eenmaal veel voller als daar aan de overkant.

Mooi, Dat is precies zoals we dat hier willen zien..

Maar ja, dat is wat het is Dokus, zou graag zien dat jullie het ook zo goed hadden. File is al weer heel wat maanden geleden...:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het is voor mij al weer heel wat maanden geleden dat ik een dag zonder file heb gehad:p

Word je toch ook depressief van.....:rolleyes:

Kan het eerlijk gezegd niet meer herrinneren, de laatste keer in een file.

Rij niet veel natuurlijk, maar ga bv. vanavond weer naar Danville IL, 400 km. PPFFFFF:D:D

Wat trouwens 3 3/4 uur rijden is:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

10 km minder is 2 minuut trager. Dat kan veel beter.

80 km langzamer! Dat scheelt maar....rekent u even mee?....80/10 x 2 = 16 minuten per dag tijdsverlies!

Bijkomend voordeel: nagenoeg nul brandstof verbruik, zero emissie

Misschien een ideetje voor Pepsi...??

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 km minder is 2 minuut trager. Dat kan veel beter.

80 km langzamer! Dat scheelt maar....rekent u even mee?....80/10 x 2 = 16 minuten per dag tijdsverlies!

Bijkomend voordeel: nagenoeg nul brandstof verbruik, zero emissie

Misschien een ideetje voor Pepsi...??

:rolleyes:

Uitstekend idee.. maar niet al te origineel.....:D

Nou, als ik met 130+ berg afwaarts ga kom je een heel eind omhoog....:D

Dus 10 km per uur minder bespaart 2 minuten per dag.

90 km per uur minder bespaart ruim een kwartier per dag, volgens mijn favoriete fris drank.....:stom::stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zal ik het even anders vertellen:bey:

Als ik naar engeland moet via de trein gaat hij vanaf de zaak al op 90 tot aan de trein. Die van mij loopt 91 dus haal er aardig wat in onderweg. En die verhalen van 80 of 90 maakt niet uit gaan voor mij niet op omdat ik al vaak genoeg heb meegemaakt dat ik 1 of 2 treinen eerder heb dan degene die ik onderweg heb opgehaalt. En soms kan dat een half uur schelen! plus het feit dat als je met bloemen rijd de auto gewoon leeg moet en dan pas uren maken. Op 315 km scheelt het wel. plus het feit dat ik in engeland meer rijtijd over heb. En als ik word geflits of wat dan ook hoor je mij niet zeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Echte chauffeurs stoppen niet om te pissen, zie de flessen in de berm! :ja:

haha dat dacht ik ook herman:D ik heb ook altijd een fles in de auto! je weet maar nooit. maar ik ben geen chauffeur die me troep uit het raam flikkert. Altijd een tas aan de leuning van de bijrijders stoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
haha dat dacht ik ook herman:D ik heb ook altijd een fles in de auto! je weet maar nooit. maar ik ben geen chauffeur die me troep uit het raam flikkert. Altijd een tas aan de leuning van de bijrijders stoel.

En daar stop je de pisfles in?? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dop erop en daarna bij de trein weggooien in een container:D. als je laat bent en je een paar adressen en je moet de ochtendboot halen ga je gekke dingen doen:D

Je bent serieus? :eek:

Als ik moet pissen ga ik pissen, wat er ook gebeurd!:ja:

Trouwens, de opening is ook veel te klein, moet ik weer lopen emmeren met een trechter enzo...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je bent serieus? :eek:

Als ik moet pissen ga ik pissen, wat er ook gebeurd!:ja:

Trouwens, de opening is ook veel te klein, moet ik weer lopen emmeren met een trechter enzo...:D

Jij bedoelt zeiken, dat doe je via je hoofd inderdaad. Inplaats van een fles misschien een oude melkbus over je gezicht....:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
als je laat bent en je een paar adressen en je moet de ochtendboot halen ga je gekke dingen doen:D

Er was ooit een gevleugelde uitspraak: 'fouten van de planning hoeven geen haast van mijn kant te betekenen' of iets van gelijke strekking.

Die moet maar weer in ere hersteld worden:ja:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dop erop en daarna bij de trein weggooien in een container:D. als je laat bent en je een paar adressen en je moet de ochtendboot halen ga je gekke dingen doen:D

Als ik zo mijn werk moet gaan doen stop ik er accuut mee,Ik ben verdomme geen slaaf :hamer:

Ik geloof ook niet dat je op die manier erg lang van je pensioen kunt genieten..............Als je dat uberhaupt al haalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als men dit dan erg groot achterop de wagens gaat vermelden, ook in Oost-Europese talen :zegtniets: , dan kan achterop komend verkeer hier rekening mee houden.

Alleen zit je dan met dat verdomde inhaalverbod en daar gaat ook heel veel fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden