[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

agressieve engelse dieselbedelaars en poolse dieseldief


dieselsnuivertje

Vraag

  • Forumlid

vorige week stond ik s avonds bij de shell net voor de afslag staphorst.

lag in mijn bed, de gordijnen dicht, wordt er op de deur geklopt, ik mijn bed uit en raampje een stukje open, staat er een engelsman die vraagt of ik weet waar er in de buurt een total is, hij heeft geen diesel meer en heeft alleen een total pas, ik zeg tegen hem hier bij de shell kun je voor een paar euro diesel tanken dan kun je zoeken naar een total pomp.

dat was dus niet de bedoeling, hij zegt tegen me in jouw tank zit toch diesel kun je me niet wat geven, ik zeg tegen hem nee dat is van mijn werkgever dat doe ik niet.

ik vertrouwde het allemaal niet en kleed me aan en stap uit, blijken er veel chauffeurs op de parkeerplaats rond te lopen die een soortgelijk verhaaltje kregen te horen, maar ook geen diesel gaven, die engelsen werden agressief toen ze merkten dat het allemaal niet lukte, ik heb op een gegeven moment de politie gebeld en gevraagd of ze niet eens even konden komen kijken, bleek er al iemand anders ook al gebeld te hebben al een half uur daarvoor, nou de politie is dus niet gekomen.

toen we daar stonden zagen we dat een poolse chauffeur, die voor een transportbedrijf uit duiven reed, diesel uit zijn tank aan een andere pool te verkopen die de diesel in jerrycans deed.

ik heb aan het eind van die week het transportbedrijf uit duiven gebeld met de vraag of het dieselvebruik van die daf met dat bepaalde kenteken erg hoog was, heb hem uitgelegd wat we gezien hadden.

bleek die pool 2 weken in dienst te zijn en aardig bij te beunen.

hij zou ontslagen worden ivm diefstal van diesel van de werkgever.

het moet ook niet gekker worden....

hebben jullie ook al zoiets meegemaakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Administrators

Ooit eens op Thieu toen we nog België reden.

Inmiddels gegeten, en lag op bed wat te lezen. Klopt er ook een aan de deur voor diesel, want hij stond droog begreep ik uit z'n gebrabbel... Was er een van Fockedy die iets verder op stond. Heb hem vijf euro in de hand gedouwd voor een paar liter, succes er maar mee en opzouten graag! Vreemde actie, maar wel effectief want hij droop af.

Maar toch sta ik dan niet meer rustig, ook niet omdat we geen afsluitbare tanks hebben. Helpt niets, weet ik, maar het is het idee. Daar bij Thieu was het toch niet echt veilig, maar soms moet je wat.

Hoe dan ook: 's ochtends gaf de brandstofmeter nog wel dezelfde hoeveelheid aan als 's avonds!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
bleek die pool 2 weken in dienst te zijn en aardig bij te beunen.

hij zou ontslagen worden ivm diefstal van diesel van de werkgever.

het moet ook niet gekker worden....

hebben jullie ook al zoiets meegemaakt?

Tja, als je iets goedkoop wilt, dan krijg je ook iets goedkoops, wat vaak duurder is op de lange termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
vorige week stond ik s avonds bij de shell net voor de afslag staphorst.

lag in mijn bed, de gordijnen dicht, wordt er op de deur geklopt, ik mijn bed uit en raampje een stukje open, staat er een engelsman die vraagt of ik weet waar er in de buurt een total is, hij heeft geen diesel meer en heeft alleen een total pas, ik zeg tegen hem hier bij de shell kun je voor een paar euro diesel tanken dan kun je zoeken naar een total pomp.

dat was dus niet de bedoeling, hij zegt tegen me in jouw tank zit toch diesel kun je me niet wat geven, ik zeg tegen hem nee dat is van mijn werkgever dat doe ik niet.

ik vertrouwde het allemaal niet en kleed me aan en stap uit, blijken er veel chauffeurs op de parkeerplaats rond te lopen die een soortgelijk verhaaltje kregen te horen, maar ook geen diesel gaven, die engelsen werden agressief toen ze merkten dat het allemaal niet lukte, ik heb op een gegeven moment de politie gebeld en gevraagd of ze niet eens even konden komen kijken, bleek er al iemand anders ook al gebeld te hebben al een half uur daarvoor, nou de politie is dus niet gekomen.

toen we daar stonden zagen we dat een poolse chauffeur, die voor een transportbedrijf uit duiven reed, diesel uit zijn tank aan een andere pool te verkopen die de diesel in jerrycans deed.

ik heb aan het eind van die week het transportbedrijf uit duiven gebeld met de vraag of het dieselvebruik van die daf met dat bepaalde kenteken erg hoog was, heb hem uitgelegd wat we gezien hadden.

bleek die pool 2 weken in dienst te zijn en aardig bij te beunen.

hij zou ontslagen worden ivm diefstal van diesel van de werkgever.

het moet ook niet gekker worden....

hebben jullie ook al zoiets meegemaakt?

Toevallig een collega van mijn ook vd week , hij bood aan om 5 liter diesel te geven die hij in een cherrycan bij zich heeft voor de kooiaap, maar daar nam de engels sprekende man geen genoegen mee en is toen naar een andere chauffeur toe gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Zoiets gebeurd al lang en overal. In Engeland bij de pomp aan de snelweg. Ga er maar eens staan, de kans is groot dat er een leipo naar je toekomt voor diesel te "kopen". Uiteindelijk zijn het bijna altijd Polen waar ze slagen.

In Italie altijd zigeuners. Vooral bij Orte. Komen dan voor diesel vragen, want ze staan zonder.

Heb het in NL nog niet meegemaakt, maar hier overnacht ik ook zelden. Hier is het voornamelijk zeilensnijden, net als Frankrijk en Engeland.

Italie ook veel hoeren die 's-nachts op je duur komen kloppen, ook zo irritant als je lekker licht te slapen. Denk ongeveer van de 10 overnachtingen in Italie, dat ik 5 keer wordt wakker geklopt. En die andere 5 keer staat er wel een homo op de parking daar te wachten tot je de gordijntjes open doet. Eigenlijk maar klote als ik er zo over na denk, dat Italie. Zuid-Italie meer zigeuners, Noord-Italie vooral homo's en hoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
3 weken geleden vlak boven birminham in engeland ook zo'n gevalletje meegemaakt.

vent komt naast me staan met een grot suv wagen met caravan erachter.

moeder de vrouw en paar kids achterin.

of ik hem voor 10 pond wat diesel wou verkopen want hij niet meer geld.

zou van zijn tante in londen geld krijgen zei die.

ik zeg sorry, kan ik niet aan beginnen, want ik sta bijna droog en mag blij zijn als ik zonder tanken in frankrijk kom.

werd die vent nog agresief ook, zei tegen me dat ik behoorlijk onvriendelijk was, en a-sociaal omdat ik hem niet hielp.

ja ja bye bye, zwaai zwaai en nu opzouten kerel, geen leuk gezicht voor je kids om te zien dat pa een pak rammel krijgt.

de engelse vrachtwagenchauffeur die aan de andere kant van me stond, zat al klaar met een knuppel ;)

Was het ook een zigeuner eigenlijk? Maar die rijden dan weer vaak niet in een SUV he.

Freddie, ik merk dat je weer flink internationaal aan het touren bent. Weet niet of ik het hier heb gemist op het forum, maar ben toch benieuwd waar je nu aan het werk bent. In ieder geval mooi dat je weer een goeie baan hebt! :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 weken geleden vlak boven birminham in engeland ook zo'n gevalletje meegemaakt.

vent komt naast me staan met een grot suv wagen met caravan erachter.

moeder de vrouw en paar kids achterin.

of ik hem voor 10 pond wat diesel wou verkopen want hij niet meer geld.

zou van zijn tante in londen geld krijgen zei die.

ik zeg sorry, kan ik niet aan beginnen, want ik sta bijna droog en mag blij zijn als ik zonder tanken in frankrijk kom.

werd die vent nog agresief ook, zei tegen me dat ik behoorlijk onvriendelijk was, en a-sociaal omdat ik hem niet hielp.

ja ja bye bye, zwaai zwaai en nu opzouten kerel, geen leuk gezicht voor je kids om te zien dat pa een pak rammel krijgt.

de engelse vrachtwagenchauffeur die aan de andere kant van me stond, zat al klaar met een knuppel ;)

Hahaha geweldige vent die freddie!:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het wordt allemaal steeds gekker geloof ik?! :mad: :mad: :mad:

Over een paar jaar willen we waarschijnlijk helemaal geen chauffeur

meer zijn omdat je je leven amper zeker bent onderweg!!! :stom: :stom: :stom:

Maar ik vindt het wel appart om te horen dat zelfs de engelsen en de Ieren ook al

met die rare praktijken beginnen. :(

Van de Polen en consorten zijn we het al wel een beetje gewend intussen, en hoe meer van die corrupte landen er bij de EU komen hoe meer ellende er gaat komen! :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

. Denk ongeveer van de 10 overnachtingen in Italie, dat ik 5 keer wordt wakker geklopt. En die andere 5 keer staat er wel een homo op de parking daar te wachten tot je de gordijntjes open doet. Eigenlijk maar klote als ik er zo over na denk, dat Italie. Zuid-Italie meer zigeuners, Noord-Italie vooral homo's en hoeren.

Jij bent wel erg populair daar,:D:D:D:D ik heb daar veertig jaar rondgereden en ook wel eens wat meegemaakt(wie niet)maar wat jij hier beschrijft herken ik niet,gewoon,de kroeg in,eten,biertje,en naar bed......Of......je moet zelf iets zoeken natuurlijk,,,,,,:ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja:

En als ik plaatsen moet noemen waar zich homo's bevinden moet ik een lijst maken die begint in Roosendaal(waar ik vertrek) en eindigt in het zuidelijkste puntje van Europa

Laten we mekaar geen Mieke noemen,maar als iemand daar behoefte aan heeft stopt hij daar,en vind daar iets van zijn gading.

Meestal ,als ik te bed ga ,heb ik er genoeg uit,biertjebiertjebiertjebiertje dat ik noch aan wijven of kerels behoefte heb.

Maar ja,waar ik niet naar kijk ,zie ik ook niet.

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nou heren, misdaad is niet iets van de laatste jaren. Mijn auto is ooit onder bedreiging van en dubbel loops jacht geweer met af gezaagde lopen af gepakt om een uur of 1 s'ochtens. Zeer vreemde gewaar wording als je staat te tanken en er komen er twee om het hoekje op je af gelopen.

Dit gebeurde in 1979, bij de Esso bij Gilze....:ja::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Nou heren, misdaad is niet iets van de laatste jaren. Mijn auto is ooit onder bedreiging van en dubbel loops jacht geweer met af gezaagde lopen af gepakt om een uur of 1 s'ochtens. Zeer vreemde gewaar wording als je staat te tanken en er komen er twee om het hoekje op je af gelopen.

Dit gebeurde in 1979, bij de Esso bij Gilze....:ja::eek:

Pfffffff....Gilze....Ibo,maar nu noem je wat op.......:eek::eek::D:D:p;):ja::ja::ja::angel::angel::banaan::banaan::ok::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hee daar ..... Denk dat het in 78 was. Het was mijn eerste auto. De politie geloofde er eerst niks van, totdat ze dat ding in Oisterwijk in de bossen terug vonden, uit gebrand. Ze hadden het in een overval gebruikt.

Zo, misdaad is al een tijdje gaande. Heb trouwens als chauffeur bitter weinig mee gemaakt qua stelen. 1X in I probeerden ze vlees te stelen, maar ik kwam er net bij uit gelopen, en een afdaek plaat op de accubak gejat van een MAN in Frankrijk. Dat is het wel zo een beetje. Niet slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hee daar ..... Denk dat het in 78 was. Het was mijn eerste auto. De politie geloofde er eerst niks van, totdat ze dat ding in Oisterwijk in de bossen terug vonden, uit gebrand. Ze hadden het in een overval gebruikt.

Zo, misdaad is al een tijdje gaande. Heb trouwens als chauffeur bitter weinig mee gemaakt qua stelen. 1X in I probeerden ze vlees te stelen, maar ik kwam er net bij uit gelopen, en een afdaek plaat op de accubak gejat van een MAN in Frankrijk. Dat is het wel zo een beetje. Niet slecht.

en .......... hoeveel heb je toen gekregen van die wagen ??? LOL LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Jij bent wel erg populair daar,:D:D:D:D ik heb daar veertig jaar rondgereden en ook wel eens wat meegemaakt(wie niet)maar wat jij hier beschrijft herken ik niet,gewoon,de kroeg in,eten,biertje,en naar bed......Of......je moet zelf iets zoeken natuurlijk,,,,,,:ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja:

En als ik plaatsen moet noemen waar zich homo's bevinden moet ik een lijst maken die begint in Roosendaal(waar ik vertrek) en eindigt in het zuidelijkste puntje van Europa

Laten we mekaar geen Mieke noemen,maar als iemand daar behoefte aan heeft stopt hij daar,en vind daar iets van zijn gading.

Meestal ,als ik te bed ga ,heb ik er genoeg uit,biertjebiertjebiertjebiertje dat ik noch aan wijven of kerels behoefte heb.

Maar ja,waar ik niet naar kijk ,zie ik ook niet.

Groeten Peter.

Ik denk dat ik het aantrek :banaan:.

Vorig jaar stond ik overdag op een parking tussen Bologna en Milano, aan de snelweg, zonder pomp. Wemelde van de homo's. Heb dat toen ook gefilmd. Je zag ze allemaal naar achteren lopen, daar liep het een beetje naar beneden. Is een heel spel. Ze lopen dan een beetje naar elkaar toe, zeggen niks, kijken elkaar alleen aan, en of ze lopen dan verder, of ze gaan samen met elkaar nog wat verder weg. Kerels die elkaar niet kennen. Maar dat gebeurd in Nederland natuurlijk ook. Stond een keer bij die Gulf pomp net voor de grens tussen Eindhoven en Antwerpen, ook overdag. Zo'n homo zet z'n auto net voor m'n vrachtwagen en loopt meteen het bos in, kon er niet eens meer uit komen.

Toen in Italie, het was heet, effe jezelf een beetje wassen. Ja, dan trek je het helemaal aan, komen ze langs je staan met z'n autootje.

Jaar of 10-12 geleden bij ouwe TNT Milano, kwamen wij zondags aan. Reed er altijd eentje rond in een groene Fiat station. Als je bij TNT de straat in reed, kwam hij er meteen aan, alsof hij het rook.

Bij Napels, toen ik er met een chauffeur van Sitra stond, was ik wat aan de trekker aan het repareren. Kwam er ook eentje zo vlak langs me rondjes rijden. Tot hij dicht genoeg bij was, toen kreeg hij een stuk ijzer tegen z'n auto en was hij was. Chauffeur van Sitra zag het, en kwam naar me toe. Was wit-Rus. Wij hadden wodka'tje gedronken, later nog een pilsje gepakt in het restaurant, en toen we naar buiten kwamen, wie kwamen we toen tegen? Die homo die ik net dat stuk ijzer tegen z'n auto gegooid had, samen met z'n vriendin. Ik nog een beetje gekke gebaren maken, want spreek geen Italiaans, maar hij deed net of hij me niet begreep en liep snel door.

Kan er een apart topic vol over schrijven. Bij Valkenburg, tussen Maastricht en Heerlen. Parking is nu dicht. Kwam er 's-nachts aan, ook jaar of 10 terug. Had de motor nog niet afgezet, of er kwam een gozer uit de berm, voor de trekker staan, haalde z'n plasser uit z'n broek en begon te lijn-vijven.

Zoek ik het op? Nee, ik zoek gewoon een parking op waar ik kan slapen.

Kun je op parking slapen? Nee, want je word lastig gevallen door homo's, zeilensnijders, hoeren en dieseldieven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Heb ook eens zo'n Ier aan mijn deur gehad, wat is dat met dat volk?

Diesel zo duur daar dat ze het helemaal hier komen stelen, ik snap dat niet:confused:

Maar naar een vriendelijk Piss off im calling the cops on you guys waren ze zo weg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Het wordt allemaal steeds gekker geloof ik?! :mad: :mad: :mad:

Over een paar jaar willen we waarschijnlijk helemaal geen chauffeur

meer zijn omdat je je leven amper zeker bent onderweg!!! :stom: :stom: :stom:

Maar ik vindt het wel appart om te horen dat zelfs de engelsen en de Ieren ook al

met die rare praktijken beginnen. :(

Van de Polen en consorten zijn we het al wel een beetje gewend intussen, en hoe meer van die corrupte landen er bij de EU komen hoe meer ellende er gaat komen! :zegtniets:

in de uk gebeurd het regelmatig dat we wakker geklopt woeden door die dieven die om diesel vragen met een een grote pomp in hun busje maar de polen stelen het gewoon ook wel door gewoon een gat in je tank te slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zover hoef je het niet te zoeken.

Als ik 's avonds op de laatste parkeerplaats tussen Gilze en Tilburg al die lease-bakken met kinderzitjes zie staan waar vreemd genoeg nergens iemand in zit, dan weet ik genoeg.

Dan zie je ze allemaal door het bos schuifelen of net er uit komen. Viezerikken, bah.

Vraag het me af WAAROM ze zoiets doen, ik kan eigenlijk alleen deze 2 motieven bedenken:

1.Hebben ze niet genoeg aan moeder de vrouw die (op dat moment) thuis zit?

2. Schamen ze zich omdat ze homo zijn(kortom ze beFLIKKEREN de familie+vrouw)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Denk ongeveer van de 10 overnachtingen in Italie, dat ik 5 keer wordt wakker geklopt. En die andere 5 keer staat er wel een homo op de parking daar te wachten tot je de gordijntjes open doet. Eigenlijk maar klote als ik er zo over na denk, dat Italie. Zuid-Italie meer zigeuners, Noord-Italie vooral homo's en hoeren.

@ Fransje, ga dan ook niet in Modena staan, jongen :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik ben in mijn Vos tijd regelmatig aangesproken door buitenlanders die diesel wilde kopen.

Nadat ze er achter kwamen dat ik een Nederlander was en geen Pool dropen ze snel af.:bey:

1 van mijn excollega heeft het meegemaakt dat er tijdens het tanken zijn slang uit de tank werd gehaald en in de auto naast hem werd gestopt. Toen hij er iets van wilde zeggen kwamen er 4 man op hem af. Dit is gebeurd op Meer.:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden