[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Banensite vernieuwd


Recommended Posts

  • Forumlid

De banensite van het chauffeursforum is verniewd en onderstaand is naar de leden gestuurd per email :

Dit is een automatisch gegenereerde email.

Hallo gebruikersnaam

De banensite van het chauffeursforum is vernieuwd zie : http://www.cfbanen.nl .

De vorige versie liep niet goed en was voor werkgevers haast ondoenlijk om er een vacature op te krijgen.. Dit is nu stukken beter.

Nu is er de mogelijkheid voor werkgevers om zich aan te melden en zelf vacatures te plaatsen. Ook hopen wij iemand te vinden die actief transportvacatures wil gaan zoeken en plaatsen op de banensite in het werkgevers gedeelte.. (voel jij hier iets voor ? reply dan op deze email).

Ook kunnen werkzoekenden nu actief op de site zijn door hun profiel, neer te zetten aangevuld met hun CV.. Werkgevers hebben de mogelijkheid om op de site je CV te bekijken en contact met je op te nemen.

Kortom het moet nu een echte vacaturesite worden voor de chauffeurs. met chauffeursgerelateerde vacatures en niet zoals menig ander board waar je door de bomen het bos niet meer ziet, oftewel wij hebben niks aan vacatures als ramenlappers..

Daarom nogmaals zie : www.cfbanen.nl en schrijf je in als je werkzoekende bent, dan wel werkgever op zoek naar goed personeel.

namens het forumbeheer

P.S het gebeurt nog wel eens dat er na een emailbom berichten komen om het account te verwijderen.. Wil jij je account ook verwijderd zien is het misschien handig om te emailen naar fev@chauffeursforum.nl .. de kans is dan minder dat het bericht ondergesneeuwd raakt in de hoeveelheid spam die er nu binnenkomt op dit emailaccount.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inmiddels hebben zich 3 personen opgegeven om vacatures te zoeken en in te vullen.

Veel succes aan die personen die op zoek zijn naar een baan en dank aan diegenen die de invulling willen verzorgen.

Vooreerst staat er nog niet zoveel, maar we hopen dat het t.z.t een goed lopende banensite voor de chauffeur gaat worden.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De site wordt erg gewaardeerd door zowel werkzoekenden als werkgevers.

Er zullen echter nog wel wat kinderziektes inzitten.. Mocht je wat fouten tegenkomen mag je het wel emailen naar ons ..

Zo schijnt het te zijn dat sommigen wel hun CV kunnen uploaden en anderen weer niet.Daar wordt hoop ik komend weekend de oplossing voor gevonden.. Ook voor de online solliciteren ben ik niet helemaal zeker of dat wel goed werkt... Dit gaan we vantweekend ook nog testen.

We hopen dat het nog drukker gaat worden en DE site wordt voor banen voor de chauffeur.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het ziet er allemaal goed uit nu.. Aantal vacatures gaat goed, de inschrijvingen gaan goed, ook werkgevers weten de site inmiddels te vinden. Men kan ook de online solliciteren knop gebruiken en op die manier een sollicitatie doen.

Nee het gaat mooi zo..Maar het kan natuurlijk nog beter...Als iedere werkzoekende ook daadwerkelijk een baan zou vinden.. :D

We zouden het ook op prijs stellen als we vernamen hierzo of er ook door werkgevers wordt gereageerd (naam hoeft niet genoemd te worden).. of dat je aan een baan bent gekomen via de site. Maar is natuulijk niet verplicht..iedereen kan zich aanmelden.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Site ziet er i.d.d. netjes uit. Jammer alleen dat het op de site van het UVW begint te lijken.

Zo goed als alle vacature's komen weer van uitzendbureau's of detacheerders af. En persoonlijk vind ik dat jammer.

Daaruit blijkt wel weer dat werkgevers nog steeds liever een tijdelijke uitzendkracht ambiëren dan iemand een contract te geven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Site ziet er i.d.d. netjes uit. Jammer alleen dat het op de site van het UVW begint te lijken.

Zo goed als alle vacature's komen weer van uitzendbureau's of detacheerders af. En persoonlijk vind ik dat jammer.

Daaruit blijkt wel weer dat werkgevers nog steeds liever een tijdelijke uitzendkracht ambiëren dan iemand een contract te geven!

Rechtstreekse vacatures staan er ook een aantal van op, alleen zullen dat er nooit (meer) zoveel worden als uitzendbureaus.

En op het uwv lijken, tja....We hebben het alleen maar over logistieke vacatures...:D En ze bestaan als het goed is ook nog eens echt..!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
  • Forumlid

We hebben de layout vandaag totaaaaaaaaal vernieuwd.. Maar ook wat functies aangepast.

Zo zie je op de startpagina een kolom met aangeboden door : en dan 3 keuzes (te weten : Uitzendburo, werkgevers en chauffeursforum)..

De banen die al op de site stonden, zijn in diverse categorien (willekeurig) onderverdeeld daar het veel te veel werk is om alles in de juiste vakken te plaatsen.

We hopen dat de nieuwere vacatures wel op de juiste plaats terecht komen.. Dus een werkgever (ja ik weet uzb is ook werkgever, maar toch) bij de werkgevers , uitzendorganisaties onder uitzendburo en de vacaturejagers bij chauffeursforum.

Dit kan het zoeken wat prettiger maken.

Ook de emailfunctie is weer aangezet, ik hoop dat dat nu wel goed werkt. Daar ging het eerst mis mee..

We hopen dat UZB's en werkgevers de site ook regelmatig eens bekijken en zoeken naar werknemers, dan wel vacatures plaatsen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dus iedereen met KPN mail is nu z'n account kwijt:D

Scherp... LOL... maaaaar daar hebben we rekening mee gehouden en die hebben we een paar weken uitstel gegeven.. :D

We zouden het trouwens graag horen indien men nog iets tegenkomt wat niet of niet goed werkt.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik dacht dat de meesten inmiddels wel weten dat alles wat men op internet invult te traceren is..

Maar een CV op niet actief zetten zou bovenstaande problemen niet hebben gegeven..

Als je op niet actief zet krijg je deze melding ook nog een keer :

U hebt gekozen om anoniem te blijven op deze website. Uw naam, telefoonnummers, e-mail adres en foto zal niet getoond worden aan een werkgever, tenzij een werkgever u een verzoek stuurt, en u geeft uw uitdrukkelijke toestemming.



Nu weet ik wel dat niet iedereen even handig is met kepjoeters en internet, maar het is toch een feit dat je bij het invullen van die gegevens al had kunnen weten dat "werkgevers" ze kunnen zien.. En dus ook de personen die jouw gegevens bewust willen misbruiken kunnen er dan op 1 of andere manier wel bij.

Mocht men zijn account verwijdert willen hebben is een emailtje sturen ook genoeg..

--== Freddy ==--

nou freddy, er zou een knop moeten komen waarmee je je cv en andere gegevens kunt verwijderen!

het enigste wat je nu kunt is je cv op prive zetten zodat hij niet bekeken kan worden, maar het account verwijderen dat kan niet.

en ja ik wil de mijne graag verwijderd zien, ivm met schending van privacy, mijn naw gegevens stonden opeens hier op het forum, rar ra waar die vandaan kwamen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Na enig testwerk lijkt ook het email gedeelte te werken.

Men kan de nieuwste vacatures laten toesturen.. en deze ook filteren.. bijvoorbeeld op aangeboden door : werkgevers of uitzendburo of chauffeursforum.

Sommigen willen geen vacatures gevonden op het internet in hun mail hebben en kunnen nu dus de keuze maken.

Wat volgens mij nog niet wil is 2 keuze's maken.. maar ja.. als je op zoek bent naar werk kun je mijns insziens altijd het beste nog geen filter laten toepassen.

Dat de site werkt blijkt wel uit het feit dat werkgevers mij emailen of bepaalde vacatures weg gehaald mogen worden omdat er te veel sollicitaties op komen en de vacature niet meer bestaat.

Wij zullen dan die vacature ook direct verwijderen, maar geeft wel aan dat er gebruik gemaakt wordt van de site.

Ook het online solliciteren lijkt aardig te werken. Werkgevers hebben ook al gemaild dat er online sollicitaties via de site binnenkomen op vacatures die niet meer bestaan.

Natuurlijk zullen er nog kleinigheidjes aangepast moeten worden, maar hee.. die moet men maar voor lief nemen (of even email sturen, opdat we er naar kunnen kijken).. :D..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

En de site werkt..

vandaag alweer het derde emailtje van iemand die via de site een baan heeft gevonden..

onderstaand lag in de mail

goede dag ik heb reeds werk gevonden via uw site

bedankt daarvoor dus ik hoef geen banen site meer

te ontvangen. vr gr

Mooi om te zien dat we er ook eer aan hebben.. ook al krijgen we soms van werkgevers boze mails dat de vacature niet meer bestaat.. so be it... die verwijderen we en de overige vacatures moeten de kar dan maar trekken.

Zeker met dank aan de vacaturejager die toch steeds een groot aantal vacatures weet te vinden.. Hulde.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden