[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Raar ongeval


trucker johan

Recommended Posts

  • Forumlid

N343 / Brucht: chauffeur bestelauto gewond bij verkeersongeval op de Twenteweg Donderdagmiddag tegen enen is de bestuurder van een bestelauto gewond geraakt bij een aanrijding met een trekker met oplegger.

Het ongeval vond plaats op de kruising van de Bruchterbeekweg en de N343 tussen de rotonde bij de Energieweg in Hardenberg en de afslag naar Bergentheim.

http://kilroynews.net/latestnews.htm

Deze koerier mag wel onwel geworden zijn om een trekker met trailer vol in het flank te rijden, gelukkig loopt het voor hem vrij goed af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar ook al heb je geen gordel om, dan hoef je nog niet vol in de flank van een oplegger te rijden. Toch?
De bestelauto maakte hierbij bijna een halve slag om zijn lengte-as, waarbij de bestuurder -samen met een deel van de vracht- uit de auto werd geslingerd. De chauffeur bleek echter goed aanspreekbaar en kon al vrij kort na de aanrijding per ambulance naar een ziekenhuis overgebracht

Hier doelde ik op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zoals ik het op de site las is dit een gevalletje 'zonder gordel rijden':confused:

De gordel heeft ie niet omgehad dat is zeker, maar als je de situatie ter plekke kent, dan is ie met een noodgang over het spoor gekomen vanuit Brucht. En heeft ie linksaf gewild richting Rotonde bij de evenementenhal. Echter heeft ie die auto van Brink over het hoofd gezien. En die toen op de zijkant van de trailer geraakt.

Of hij heeft gedacht "ken net":rolleyes:

Groet AB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De gordel heeft ie niet omgehad dat is zeker, maar als je de situatie ter plekke kent, dan is ie met een noodgang over het spoor gekomen vanuit Brucht. En heeft ie linksaf gewild richting Rotonde bij de evenementenhal. Echter heeft ie die auto van Brink over het hoofd gezien. En die toen op de zijkant van de trailer geraakt.

Of hij heeft gedacht "ken net":rolleyes:

Groet AB

In dat geval was het geen fries.........:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eigen schuld, dikke bult. Pakketbeunhazen rammen overal doorheen en kijken nergens naar, je laptopje zal er maar in leggen...

noem je elke koerier een beunhaas ,ik zie het nergens staan ..

pakkethaas kan ken ik mij voorstellen ,maar wat dat beun er mee te maken heeft weet ik niet ,of was dat de naam ,mijn naam is beun :D

doet me denken aan een liedje van cornelis vreeswijk:D:D:D

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Soortgelijk iets: gisteren collega ergens in Friezenland, krappe flauwe bocht. Kwam een taxi aan uit tegengestelde richting. Collega besloot stijf tegen de wegrand/stoeprand te wachten om de taxi ruimte te geven om zo zelf geen schade te rijden. Kerel in de taxi zeilt echter veel te ruim de bocht in en van voor tot achter langs/tegen de auto. Vrachtauto van voor tot achter beschadigd (spatborden/fietsenvangers en zelfs de bak over de gehele lengte:hamer:). Zat een stuk taxi van ca. 70 cm IN 1 van de kokers van de fietsenvanger :ja::angel:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ni generaliseren joh, hij kan wel een black out gehad hebben

Dat zou kunnen, maar ik baseer me op wat ik zie in het verkeer. En dan zijn ze, vooral de onderaannemers in hun witte busjes, erg "haastig" en hebben maling aan menig verkeersregel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vooral de vaste "Charters" van de firma TNT kunnen er wat van!

Die lui hebben altijd haast :(

Pf, die zijn het ergst. Bellen aan en stappen gelijk weer in om een briefje te schrijven of om naar de buren te gaan. even wachten is er niet meer bij tegenwoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat zou kunnen, maar ik baseer me op wat ik zie in het verkeer. En dan zijn ze, vooral de onderaannemers in hun witte busjes, erg "haastig" en hebben maling aan menig verkeersregel.

Zie ik nooit,...... of zie ik het onbewust toch wel, denk dat het me geen reet interesseert:D

Maar ze zijn ni allemaal zo, net zo dat ni alle chauffeurs truckers zijn, ook ni alle koeriers zijn wegpiraten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik geef je gelijk dat koeriers altijd haast hebben, maar wat wil je als je 100 tot 120 adressen moet weg zien te werken. daarbij zijn het vaak jonge gasten die pas het rijbewijs hebben die opgejaagd worden door hun werkgever. dat is hetzelfde als postbodes die krijgen bijvoorbeeld 15 sec om van deur naar deur te lopen. ik dacht dat chauffeurs een premiejaagverbod hadden maar daar blijkt ook weer niks van te kloppen. we zitten in een tijd dat je niet moet lullen maar doorwerken. wees wat dat betreft blij dat wij als chauffeur verplicht zijn pauze te nemen anders zouden we ook zo moeten werken.

Gr Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het zou tijd worden dat er op deze pakketboeren wat meer controle kwam. Ze rijden als gekken door het dorp, pleuren de auto neer waar het niet mag, kijken niet of er kinderen spelen, denken vogelvrij te kunnen rondcrossen. Binnenkort heeft de TNT eikel die bij mij door de straat race't de voorruit eruit, idioot met een grote smoel. Hij zal je kind maar aanrijden, ik vermoord hem. En het verhaal dat ze worden opgenaaid door planner of werkgever gaat niet op, de pakketboeren hebben ook verantwoordelijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden