Spring naar bijdragen
France Routiers

THE PITTSTOP Vlaardingen..

Recommended Posts

Heb van de week in vlaardinden gezeten: -EETCAFE DE PITSTOP- Zit schuin achter de Norfolkline (In de oude haven)

-Goed eten

- hele leuke bediening

Een prima feesttent waar het bier goed smaakt en een leuke avond hebt.:tu::tu:

bewerkt door Marcel
op aanvraag eigenares the pittstop

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Dennis410

heb er 1x gegeten en dat was zeer zeker voor herhaling vatbaar!!

prima eten, leuke bediening en een goeie pot bier!!

gr.Den

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

daar wij regelmatig lange wachttijden hebben bij vopak in vlaardingen zijn wij ook vaste klant in de pitstop geworden ;) een goede tent met top bediening en goed eten :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is zeker een compliment dat 'jullie' the pittstop:banaan: een feest tent noemen.....

Voor ons is het de bedoeling om een goed bord eten neer te zetten,dat je je lekker ff op kan frissen,om daarna met z'n allen lekker bijbabbelen over de dag...krantje lezen of pijltje gooien of ff biljarten of gewoon niks.....

En s'morgens om 6:00 ff koffie ,opfrissen en dan kunnen jullie er weer tegen aan...

dussss lekker relaxen op je eigen manier.....dat kan hier...

:p:p:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Belinda
Het is zeker een compliment dat 'jullie' the pittstop:banaan: een feest tent noemen.....

Voor ons is het de bedoeling om een goed bord eten neer te zetten,dat je je lekker ff op kan frissen,om daarna met z'n allen lekker bijbabbelen over de dag...krantje lezen of pijltje gooien of ff biljarten of gewoon niks.....

En s'morgens om 6:00 ff koffie ,opfrissen en dan kunnen jullie er weer tegen aan...

Ha die Yvette, leuk je hier ook te treffen,(lang geleden trouwens) en of het een feesttent is,feest wat wij er mee hebben gemaakt was super-gezellig....

Groetjes Hans & Belinda

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Dennis410

en zo is het! ben er nu al paar keer geweest en nog nooit tegengevallen!!

alleen dat parkeren he......maar ja dan maar afkoppelen op laadadres en met de losse trekker komen!

gr.Den

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pas 1x geweest op vrijdagavond samen met een maatje van me.. En wat voor avond :D Supergezellig gehad daar, leuke bediening en goed eten + bier niet te vergeten ;)

Gewoon langs het grachtje geparkeerd, wat achteraf niet mocht :D Kwam de politieagent even meededelen s'ochtends hahaha!!

gr Bunny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Pas 1x geweest op vrijdagavond samen met een maatje van me.. En wat voor avond :D Supergezellig gehad daar, leuke bediening en goed eten + bier niet te vergeten ;)

Gewoon langs het grachtje geparkeerd, wat achteraf niet mocht :D Kwam de politieagent even meededelen s'ochtends hahaha!!

gr Bunny

Als jij hem op de koningin wilhelminahaven zelf neerzet mag je gewoon parkeren met de vrachtauto. Ik denk dat jij hem aan de oosthavenkade neergezet heb en daar mag je hem s'nachts niet neerzetten en beginnen ze dus wel eens te mauwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
Als jij hem op de koningin wilhelminahaven zelf neerzet mag je gewoon parkeren met de vrachtauto. Ik denk dat jij hem aan de oosthavenkade neergezet heb en daar mag je hem s'nachts niet neerzetten en beginnen ze dus wel eens te mauwen.

En anders kan je de vrachtwagen nog altijd bij Lensveld in de straat kwijt.;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie

ik ben er gisteravond voor de eerste keer geweest, en dit is zeker voor herhaling vatbaar. goed eten(en drinken) in een supergezellige sfeer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wilde namens The Pittstop:tu: iedereen sterkte wensen en dat we met z'n allen goed 2009 door komen...

Ik hoor verhalen van chauffeurs dat het bar en boos is maar positief blijven en door blijven gaan.

Er is een gezegde de ene z'n dood de ander zijn brood.....

Ik ben toch van mening dat als we met z'n allen blijven leven het een stuk gezelliger wordt....

En dat jullie dat brood bij ons komen eten,is een groot compliment voor iedereen die zich met 1000% inzet ,hier in The Pittstop....

THANKS en TOT ZIENS, TOI TOI TOI:tu::tu::tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Dennis410
Ik wilde namens The Pittstop:tu: iedereen sterkte wensen en dat we met z'n allen goed 2009 door komen...

Ik hoor verhalen van chauffeurs dat het bar en boos is maar positief blijven en door blijven gaan.

Er is een gezegde de ene z'n dood de ander zijn brood.....

Ik ben toch van mening dat als we met z'n allen blijven leven het een stuk gezelliger wordt....

En dat jullie dat brood bij ons komen eten,is een groot compliment voor iedereen die zich met 1000% inzet ,hier in The Pittstop....

THANKS en TOT ZIENS, TOI TOI TOI:tu::tu::tu:

heel mooi geschreven Yvette!!

het is ook een flink stuk rustiger, ik zit nu ook al 2 dagen thuis omdat ze niks te doen hebben maar volgende week zou het weer drukker worden bij ons dus we blijven hopen!!

als jullie met dezelfde service en goede maaltijden doorgaan zal het zeker druk blijven bij jullie!!!

vlgs mij gisteren jou nog zien rijden, vlgs mij reed je de bij de pomp bij gilze de parking op s middags rond half 4 ofzo

ja dat klopt! mijn collega die voor me reed werd eraf gehaald door klpd, hij zat te bellen achter t stuur zonder handsfree! hij mocht ff 150 euro aftikken:mad:

gr.Den

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik ben er gisteravond voor de eerste keer geweest, en dit is zeker voor herhaling vatbaar. goed eten(en drinken) in een supergezellige sfeer

Hihi Het is ook niet bij deze eerste keer gebleven he, je had gezegt dat je Kitty mee zou nemen, nu haar hebben we intussen ook meerdere malen door The Pittstop zien struinen:tu: helemaal toppie hoor.

Goede gesprekken gehad, en misschien nog wat opgeleverd voor kika ook:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie
Hihi Het is ook niet bij deze eerste keer gebleven he, je had gezegt dat je Kitty mee zou nemen, nu haar hebben we intussen ook meerdere malen door The Pittstop zien struinen:tu: helemaal toppie hoor.

wereld tentje met onwijs goed eten, leuke dames achter de bar en in de bediening. een kok die helemaal niet spoort, gasten die met elkaar gaan zitten kleppen alsof ze elkaar al jaren kennen, maar die je voor de eerste keer ziet(keesLOL) heb ik het zo een beetje goed omschreven jolanda???

The Pittstop heeft alleen 1 nadeel, de volgende morgen..............katerLOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke

het was me een waar genoegen:D en zeker voor herhaling vatbaar.

De hondjes al bekomen van de duo massage?:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
wereld tentje met onwijs goed eten, leuke dames achter de bar en in de bediening. een kok die helemaal niet spoort, gasten die met elkaar gaan zitten kleppen alsof ze elkaar al jaren kennen, maar die je voor de eerste keer ziet(keesLOL) heb ik het zo een beetje goed omschreven jolanda???

The Pittstop heeft alleen 1 nadeel, de volgende morgen..............katerLOL

Jaaaaaaaaaaaa prima omschreven hoor Frank, alleen ja die kater........ 's avonds een vent... 's ochtends dan ook heLOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
leuke dames achter de bar en in de bediening. een kok die helemaal niet spoort, heb ik het zo een beetje goed omschreven jolanda?LOL

Enne wat niet sporen betreft, dat moet hier ook wel anders pas je hier echt niet tussen, we sporen wat dat betreft geloof ik geen van allen hierLOL:stom:............

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites