Spring naar bijdragen
France Routiers

THE PITTSTOP Vlaardingen..

Recommended Posts

Top zaak, wat mij betreft.

Had van de week alleen 'houten bek' want parkeervergunningen waren al vergeven om 19 uur. Ik had niet van te voren gebeld, vorige keer was het nog net zo rustig aan de kade aan de overkant qua parkeerplaatsen en had ik er gewoon een.

Enfin, volgende keer bel ik dus ook maar van te voren op.

Eten, douchen en gezelligheid is prima, vind ik. :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, verschrikkelijk.:eek:  Ook voor de mensen uit de wijk die daar hun wekelijkse vertier hadden met biljarten / darten e.d. 

Over de oorzaak / ontstaan van de brand doen verschillende verhalen de ronde. Het kan ook bij het garagebedrijf gebeurt zijn, mogelijk zelfs door kwaadwillenden? (een auto reed hard weg..)

https://www.rijnmond.nl/nieuws/182216/Gewonden-bij-grote-brand-in-haven-van-Vlaardingen

Als het wel op de 1e etage bij de Pitstop gebeurd zou zijn, lijken mij dat het niet de biljard's geweest kunnen zijn maar dat er dan kortsluiting in de wasmachine/droger is ontstaan (want die stonden daar ook in het douchegedeelte..). 

Sterkte voor al diegene die het betreft. 

Er zit wel meer horeca daar, wellicht is er in een ander pand een nieuwe start mogelijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites