Spring naar bijdragen

En dan staat Peggy op youtube....


Gast routier

Recommended Posts

Zo, je was het dus wel??????

Dit soort rij gedrag word hoofdzakelijk door dames en oost europeaanen vertoont, schande...:angel::D:D

ga je lekker?

wie gaat mij nu googlen op jaren geleden?

wist niet eens dat dit filmpje bestond, moet hij maar geen 75KM/U rijden hoor:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
tis aan Routier om te zeggen wanneer hij dit op heeft genomen;)
Nou, dan moet ik je telleur stellen. Dit filmpje is niet van mijn hand. Ik was filmpjes van deze poster aan het kijken toen ik het tegen kwam. En deze is peggy genaamd idd. Wie diegene is die dit filmpje gemaakt heeft weet ik niet, maar het is zeer waarschijnlijk een container rijder, gezien zijn filmpjes. De rijstijl was mij eerlijk gezegd nog niet eens opgevallen. Het enige schuld wat ik heb is dat ik het hier gepost heb...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
nee hoor, zo te zien was dit verre weg van een terminal.maar waar staat dit filmpje onder?ja, inhaal verbod? ooit van gehoord?die negeer ik nooit.maar laat maar Routier voelt zich niet aan gesproken hier op te reageren.wat hij wil.
Hoho, ik zit niet 24/7 op dit forum!J
Link naar opmerking
Deel via andere websites

werd uiteindelijk later wel duidelijk dat jij het filmpje niet had gemaakt;)

en diegene die hem wel gemaakt heeft, rijd geen containers meer, rijd nu voor zichzelf sinds eind 2010 voor Elvex.

maar als ik het goed heb had hij dit filmpje gemaakt in Januari 2009, dus das al even geleden.

het leek er eerst wel op dat jij het filmpje had gemaakt, dus sorry bij deze;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet niet eens wat ik 3 dagen geleden heb gedaan, laat staan 2,5 jaar geleden:D

maar dan heeft hij wel zijn gas los gelaten, want harder dan 90 gaat ie niet, en zelf rij ik (behalve met inhalen dan) niet harder dan 85;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik weet niet eens wat ik 3 dagen geleden heb gedaan, laat staan 2,5 jaar geleden:d

maar dan heeft hij wel zijn gas los gelaten, want harder dan 90 gaat ie niet, en zelf rij ik (behalve met inhalen dan) niet harder dan 85;)

hhmmmm........

:D:D:D

dit vind ik niet leuk nee!

Gek he?

Als ik zelf niet harder rij dan 85km/u

Dus ze is van oost europa?????:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

filmmeneer reed inderdaad zelf maar 70 KM/U om mij voorbij te laten gaan:ja:

dus dan lijkt het al heel wat zo'n aktie natuurlijk:p

heb net een berichtje terug gehad van hem.

doei Edjuh!:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben bang dat ze zo gaat zeggen dat er voor de rest ook gips is:D. Of ze gaat straks in de ronde zwaaien met het gipsen been dat ze nog ergens verstopt heeft(als ze dan wel weet waar ze die gelaten heeft, is meer dan 3 dagen geleden er af gegaan;) )

gaat ie lekker?:D

ik heb 1 nacht gips gehad, daarna niet meer.

wat ijzeren platen in mijn pootje, dat wel:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de filmer veel asocialer trouwens. Die zat op dat moment echt goed op het verkeer te letten denk ik.

is wel mijn mattie he?

dus pas op:angel:

hij reageer hier niet, want heeft geen zin om zich hier in te loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vind de filmer veel asocialer trouwens. Die zat op dat moment echt goed op het verkeer te letten denk ik.

Nou nou Corne... jij doet toch ook weleens iets terwijl je aan het rijden bent? Een sjekkie draaien misschien, of een koffie drinken. CDtje wisselen of wat dan ook.

Ik film ook weleens tijdens het rijden, maar de webcam ben ik mee gestopt, dat vergde teveel aandacht en betrapte mezelf een paar keer op rijbaan wisselen zonder dat dat de bedoeling was. Ben daar dus maar mee gestopt voordat iets mij stopte.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Misschien moeten we ons eens gaan concentreren op Routier zijn gedrag tijdens zijn vrije dag... beetje filmpjes bekijken van vrachtwagens.:rolleyes:

Het is tijd voor een vrouw.:ja:

Dat laatste zit wel snor!:ok: Alleen dat ik zoveel op dit forum zit vindt ze dan weer minder gezellig!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden