[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Achteruitrijverlichting Trailer


Petruck

Recommended Posts

  • Forumlid
HEREN TOCH.... DE RODE VULT DE LUCHT KETEL en gooit de parkeer rem eraf, of is dat nog steeds anders in EU, een af gekoppelde trailer staat niet op de rem? Dat was wel altijd zo.

Net als9s0, DE GEELE, HIER IS DIE BLAUW,oeps, is inderdaad de commando.

En daarom veranderd er hier zo weinig, lees dat het nogal veel storingen heeft. Ook de super singles, of de Michelin X tires zie je nog steeds niet zo heel veel. Ten eerste krijg je er minder km mee, en dubbel lucht heeft het zeer grote voordeel dat je na een klapband niet gelijk stil moet staan. Zo zie je maar, soms is vooruit gang achteruit gang.

weet niet Ibo , ik vind dat je die hier steeds meer en meer ziet , als ik het goed begrepen heb zouden ze in Californie bezig zijn met een wet dat enkel maar supersingels er zouden mogen rijden , maar of ze die wet gaan goed krijgen weet ik niet , weet ook niet of het op de volledige combinatie is of enkel maar op de trailers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden