[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

11-07 Vrachtwagen van de weg geraakt N279 chauffeur aangehouden


Arjan1980

Recommended Posts

  • Forumlid

Helmond - Zondagavond rond 22.00 uur is op de N279 een vrachtwagen van de weg geraakt en via een sloot in een weiland tot stilstand gekomen. Toen de politie ter plaatse kwam was de Poolse bestuurder juist bezig om een maaltijd te bereiden, naast zijn zwaar beschadigde voertuig. Hij is aangehouden wegens rijden onder invloed, bij controle bleek hij een alcoholpromillage te hebben van 3, en zijn rijbewijs is ingevorderd. Later is hij overgebracht naar een hotel in Asten. De politie en medewerkers van de Provincie zijn tot diep in de nacht aanwezig geweest bij het takelen van de vrachtwagen. ADAM-TMA uit Boekel heeft de weg afgezet na het ongeval zodat de hulpdiensten veilig hun werk konden verrichten. Foto's Tom Louter.

Bron: 112brabantnieuws.nl

Foto's en video: http://www.112brabantnieuws.nl/index.php?subaction=showfull&id=1310351032&archive=&start_from=&ucat=3&

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Overgebracht naar een hotel in Asten ....

EEN HOTEL???

Waren er dan geen cellen meer beschikbaar om de man zijn roes uit te laten slapen ... ?

Dat lijkt mij toch de normale gang van zaken ....

Nee dan moeten ze daar blijven En dan konden die gasten niet naar huis En daar bij komt nog ze moeten die man drie x per dag eten geven.En als die ziek is of hij heeft iets Moeten ze er nog een dokter bij halen

En waarom niet In een Hotel kan die lekker zijn ros uit slapen.En als die in de cel moet blijven en ze laten die man vrij Moeten ze die man nog gratis naar huis brengen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Overgebracht naar een hotel in Asten .... EEN HOTEL???Waren er dan geen cellen meer beschikbaar om de man zijn roes uit te laten slapen ... ?Dat lijkt mij toch de normale gang van zaken ....
Je weet toch dat die gasten aan alle kanten voorkeursbehandeling genieten? Voor elke badslipper een rode loper, voor elke nederlander een vlag...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Later is hij overgebracht naar een hotel in Asten

ik lees toch echt: later.

weet niet wat jullie onder later verstaat, maar in mijn ogen kan later, over een paar uurtjes zijn, of dagen later.

in de contest van dit bericht, denk ik dat het is, later, nadat hij.... bla bla bla.

mooi progamma trouwens dat 16miljoen rechters. :D

jullie zouden er goed aan/in doen.

zonder de feiten, hebben jullie iemand al schuldig bevonden.

jammer dat jullie 1 ding vergeten. het is een collega.

en voor de leek, zal het een worst zijn of het en pool of en hollander is.

dus succes met verkrijgen van enig begrip van mede weggebruikers. :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Willem,

Collega of niet, buitenlander of niet, maar ik lees toch echt dat er in het 1e bericht wordt gesproken over een alcohol promillage van 3 promille. Dan ben je toch echt ver over de streep gegaan en behoor jij echt niet meer achter het stuur van wat van voertuig dan ook te zitten.

Dus daarmee heeft hij zichzelf al gedisqualificeerd en een behoorlijk brevet van onvermogen afgegeven en daarmee dan ook elk begrip.

Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer dat jullie 1 ding vergeten. het is een collega.

Z'n collega zet wel de branche in een slecht daglicht

dus succes met verkrijgen van enig begrip van mede weggebruikers. :bey:

en daar heb jij begrip voor nou ik niet ik heb jaren terug 2 vrindiennen verloren door iemand met drank op voor z'n 1 heb ik totaal geen begrip.

zonder de feiten, hebben jullie iemand al schuldig bevonden.

:bey:

Het feit is dat deze chauffeur met drank een ongeluk heeft veroorzaakt.

Nu is het gelukkig bij materiele schade gebleven..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De opmerking van Willem kan ik wel begrijpen.

In het bericht staat dat de politie na aankomst de chauffeur aantrof terwijl hij eten aan het bereiden was. Er staat alleen nergens beschreven hoe de politie zo zeker wist dat dit daadwerkelijk de chauffeur was. Lijkt me sterk dat de agenten gelijk de cabine in zijn gegaan om de chauffeurspas er uit te halen.

Maar ja, feit blijft dat deze Oost-Europese collega maar weer een bevestigt dat die mannen wel houden van een alcoholische versnapering :zegtniets::zegtniets:

Gelijk rijbewijs intrekken en nooit meer de weg op laten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De opmerking van Willem kan ik wel begrijpen.

In het bericht staat dat de politie na aankomst de chauffeur aantrof terwijl hij eten aan het bereiden was. Er staat alleen nergens beschreven hoe de politie zo zeker wist dat dit daadwerkelijk de chauffeur was. Lijkt me sterk dat de agenten gelijk de cabine in zijn gegaan om de chauffeurspas er uit te halen.

!

Het lijkt me nog sterker dat iemand die op vakantie is en een vrachtwagen ziet verongelukken die dan bij zichzelf denkt, Hee, dat is een heel uitstekend plaatsje om mijn maaltijd te bereiden...:D:D.

Er word nou eenmaal enorm gezopen in die (ex) communistiese landen want ze willen gewoon de waarheid vergeten. Inplaats van er iets aan te doen.

Misschien als er een paar met d'r zatte ballen hun volle vrachtwagen over het gezin van een paar europarlementariers rijd dat er iets veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik lees toch echt: later.

weet niet wat jullie onder later verstaat, maar in mijn ogen kan later, over een paar uurtjes zijn, of dagen later.

in de contest van dit bericht, denk ik dat het is, later, nadat hij.... bla bla bla.

mooi progamma trouwens dat 16miljoen rechters. :D

jullie zouden er goed aan/in doen.

zonder de feiten, hebben jullie iemand al schuldig bevonden.

jammer dat jullie 1 ding vergeten. het is een collega.

en voor de leek, zal het een worst zijn of het en pool of en hollander is.

dus succes met verkrijgen van enig begrip van mede weggebruikers. :bey:

"Hij is aangehouden wegens rijden onder invloed, bij controle bleek hij een alcoholpromillage te hebben van 3", uit de tekst gehaald.

En de politie zal dit wel juist aan de pers hebben doorgegeven denk ik zo!

Zo'n dronken tor is geen collega van mij ... ONGEACHT zijn nationaliteit!!!

Alcoholpercentage van 3!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedere bestuurder die gedronken heeft dezelfde regel!

Meteen rijbewijs innemen bij promilage 0,1.

Volgende dag pas afhalen op het bureau :ja::ja:

jij weet ook niet waar je over praat.

ik heb al eerder hier neer gezet dat de 0,5 promillage is opgesteld omdat er mensen zijn die zelf een stof vanuit hun lichaam ontwikkelen die sterk lijken op de promillage van 0,5 promille.

maar deze gast is ook van mij geen collega, dit is absurd.

maar ga niet schijnheilig lopen doen, want dan zou iedereen hier nu gaan beweren dat ze nooit een biertje drinken op een oud/nieuwjaars borrel en BBQ drinken, of zogenaamd allemaal een BOB hebben.

er zijn ook mensen die een biertje op zo'n avond lekker vinden en die het wel bij 2 biertjes laten, en dat is oké.

maar wel even laten bezinken als je weer gaat rijden.:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Alcohol promelage optrekken naar 4 promil en alle probemen zijn opgelost :bey: geen verbalen, politie meer nodig, bergers houden hun werk en alles binnen de grenzen van de wet ....

Ik hoop dat je dit met enige sarcasme schrijft, want anders zou ik maar eens gaan nadenken wat de gevolgen zijn als die mensen iemand anders meenemen in hun puinhoop......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
jij weet ook niet waar je over praat.

ik heb al eerder hier neer gezet dat de 0,5 promillage is opgesteld omdat er mensen zijn die zelf een stof vanuit hun lichaam ontwikkelen die sterk lijken op de promillage van 0,5 promille.

maar deze gast is ook van mij geen collega, dit is absurd.

maar ga niet schijnheilig lopen doen, want dan zou iedereen hier nu gaan beweren dat ze nooit een biertje drinken op een oud/nieuwjaars borrel en BBQ drinken, of zogenaamd allemaal een BOB hebben.

er zijn ook mensen die een biertje op zo'n avond lekker vinden en die het wel bij 2 biertjes laten, en dat is oké.

maar wel even laten bezinken als je weer gaat rijden.:angel:

ken de regels: Met ingang van 1 januari 2006 is het voor een beginnende bestuurder verboden om met meer dan 0,2 promille alcohol in zijn bloed een motorrijtuig te besturen.

Wat mij betreft voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden