[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Het dagenlijkse leven


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

3 filmpjes gemaakt vandaag wat ik hier in de yard doe, kun je zien waar ik werk enz.

De vrouw heeft haar chemo erop zitten, en het werkt:ja:, de kanker is in "remission" Het is dus minder, dat was eindelijk eens goed nieuws.

In september gaan we met de truck naar CA en dan even op vakantie.

Afijn, hier het eerste filmpje. Ik haal dus de lege flessen net om de hoek waar ze die maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat span is ook minstens 10 jaar oud. De eigenaar is 71 en rijd nog steeds, weet niet wie die gast was.

Leuk dat je het leuk vind, bedankt voor t kijken.

Heb al die filmpjes geladen tijdens het rijden.

Morgen op de terugweg haal ik miss Happy op en zal dan ook een filmpje maken.

En nu naar bed, het is 12 minuten na 1 hier, en was om 6 uur begonnen.... wel even naar huis geweest voor een uurtje of 4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De vrouw heeft haar chemo erop zitten, en het werkt:ja:, de kanker is in "remission" Het is dus minder, dat was eindelijk eens goed nieuws.

In september gaan we met de truck naar CA en dan even op vakantie.

Goei nieuws Ibo,zunne,hopelijk zet de goede tendens door.:rolleyes::rolleyes:

greetz peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mooie filmpjes Ibo, die trailer met die schuifbare assen zie daar direct het nut niet helemaal van maar wel leuk om te zien met het in rijden van de put heeft ie niet veel speling meer op de door bouw ik zou pas uitschuiven in de put.

Ik ben blij te zien dat het een stuk beter gaat met je vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Goed nieuws Ibo, een felicitatie waard lijkt mij:ok: De eerste stappen op de terugweg!

Een weekend met het gezin zal jullie allemaal goed doen, geniet er van.

Leuke filmpjes, net eens rustig bekeken. Mooi speelgoed zeg maar :D

Vraag ik me toch af, wat moet KW met dat irritante Volvo-piepje? Zeker een containertje over na de FH1...

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Leuke filmpjes Ibo! Even een vraagje: hoeveel cola drinkt ze per dag:D

Teveel, dat is zeker, en die domme ouwe blijft het maar kopen..

Die flesjes zijn trouwens vrij klein.

Ze drinkt nooit geen melk, toen ze jong was dronk ze een aantal jaren een soort energie/medicijn drankje dat wit was. Het is ook heel zoet en vrij smerig.

Nu houd ze haar lippen stijf op elkaar en drtinkt nooit geen melk.

Maar de ouwe is niet voor 1 gat te vangen, en koopt chocolade melk, of aardbeien melk.....;).

Of cereal, weet de NL naam niet.

Ze is echt een super optimist en 1000X sterker dan mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:ok: Heel goed om te lezen Ibo dat het weer de goede kant opgaat aan de andere kant v/d vijver;)

Hoop dat jullie genieten van het weekend samen en dat Jennifer kan blijven genieten v/d lekkere ritjes met die ouwe;):D......

Was weer leuk en mooi om te zien...........enne.zo'n Porterhouse-steak gaat er ook best in hoor:ja:

biertje en de grs...Wijnand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mooi dat 't beter gaat met je vrouw, Ibo!

Dat buurtwerk ken ik uit eigen ervaring ook, was in het begin wennen maar later had ik er geen problemen meer mee. Je moet er zelf ook wat van maken he? ;)

't Is dat me iets anders werd aangeboden, anders had ik het misschien nog wel gedaan. Nou moet ik wel zeggen dat ik het voor mezelf deed en niet in loondienst, misschien dat dat nog wat verschil maakt. ;)

Dat schuifsysteem doet me denken aan het schuiven met containerchassis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden