[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

WTA weer failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

Ja mensen er is weer een transportgangster kapot gegaan de vroegere transportgruppen uit nw schans is weer ter ziele,nu onder de naam van WTA(wy transportereh alles),WTA trading,,ja Lammert Otten is zn naam weer een paar chauffeurs de dupe en komt er ook zo mee weg hoor wil naar 15 trucks in de toekomst dus pas op ,heeft ook een reisburo in zweden en wat in denemarken was ook eens in zweden actief ,nu hier weer mensen naar de kloten geholpen en dit word allemaal toegestaan door onze regering de schulden opzadelen aan de belasingbetaler en het uwv en nu weer denken hoe start ik weer opnieuw en verneuk de maatschappy,wat eens een prachtig transportland was word door dit soort lui helemaal kapot gemaakt een goed transportbedryf kan hier nooit niet tegenop want die zadeld de maatschappy niet op met zulke streken en ja er zyn ook nog goede transportondernemers hoor maar er komer er steeds minder mede door de wetgeving die dit toelaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

wat een toestant alemaal als ik dit zo lees en die lammert is een opligter die moeten ze gewoon opsluiten en dan de sleutel heel ver wegooien en dat hij een reisburoheeft wist ikniet hoe heet dat dan en ja de wet moeten ze ook veanderen want zo kan dit alemaal tog niet doorgaan ik vindt het ook heel erg wat er gebeurd veel sterkte gewenst en groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
wat een toestant alemaal als ik dit zo lees en die lammert is een opligter die moeten ze gewoon opsluiten en dan de sleutel heel ver wegooien en dat hij een reisburoheeft wist ikniet hoe heet dat dan en ja de wet moeten ze ook veanderen want zo kan dit alemaal tog niet doorgaan ik vindt het ook heel erg wat er gebeurd veel sterkte gewenst en groetjes.

:D:D:D:ok:LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
wat een toestant alemaal als ik dit zo lees en die lammert is een opligter die moeten ze gewoon opsluiten en dan de sleutel heel ver wegooien en dat hij een reisburoheeft wist ikniet hoe heet dat dan en ja de wet moeten ze ook veanderen want zo kan dit alemaal tog niet doorgaan ik vindt het ook heel erg wat er gebeurd veel sterkte gewenst en groetjes.

:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wat een toestant alemaal als ik dit zo lees en die lammert is een opligter die moeten ze gewoon opsluiten en dan de sleutel heel ver wegooien en dat hij een reisburoheeft wist ikniet hoe heet dat dan en ja de wet moeten ze ook veanderen want zo kan dit alemaal tog niet doorgaan ik vindt het ook heel erg wat er gebeurd veel sterkte gewenst en groetjes.

En dan daarbij komt nog. Een zak cement vervoeren kan iedereen. Daar hebben ze echt geen 15 autos van WTA voor nodig. Dat past ook makkelijk in 7. Vroeger zat gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En dan daarbij komt nog. Een zak cement vervoeren kan iedereen. Daar hebben ze echt geen 15 autos van WTA voor nodig. Dat past ook makkelijk in 7. Vroeger zat gedaan.

Daar heb je groot gelijk in, Huub. En nog wat, de bonden doet er ook niets aan, die zouden eens moeten luisteren. Naar de leden. En. Zo. Op Cuba is dat beter geregeld want daar schijnt de zon. En hebben ze niet veel nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn man kon destijds daar ook beginnen.Maar gelukkig heeft iemand onderweg hem ervoor gewaarschuwd het niet te doen.Die Lambert had mij ook iets te veel praatjes..En hij zei al ik heb 10 auto,s besteld.Nou ik ben blij dat het niet doorging.Anders was dit onze 4e faillesement geworden die we al hebben meegemaakt.

En wat ik al eerder las in een van berichten er staan steeds meer boeven op..Die lui moeten ze pakken..En hoeveel zijn er wel niet dan heb je netjes een maand gewerkt en vervolgens krijg je je loon niet uitbetaald..

Maar goed ik hoop dat deze man nooit meer iets kan beginnen..En ook failliet word verklaard met zijn reisburo,s..( ik wist niet eens dat hij die had)

groetjes een truckersvrouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...
  • Forumlid

Willen mensen die te maken hebben gehad met Lambert Stoffer Otten mij alsjeblieft een privé bericht sturen?? Deze man is weer bezig geweest en is nu op zoek naar nieuwe slachtoffers. Helaas blijft het dit keer niet alleen bij bedrijven maar ook bij misbruik. Wij hebben jullie hulp echt nodig met alle informatie wat wij kunnen krijgen!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden