[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Adieu 239, het is mooi geweest.....


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid
kijk je zegt het zelf als

nu inde chauffeur verantwoordelijk voor de pompwagen

gooi je hem onder de oplegger en er gaat iets kapot wat niet gemeld word dan sta jij de volgende keer onderweg met een kapotte pompwagen?

Of ze vergeten hem aan de stroom te leggen, sta je daar met een lege pompwagen, mag je hopen dat de klant een elektrische heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Hee Pierre,

Ik heb de mijne al dijna 2.5 jaar. Ook wit alleen staat er bij mij ABREX UDENHOUT op. Auto nr:329

Loopt gigantisch lekker joh.ook .440 pk of 400?

Veel veilige kms.gewenst.

Oja doe Berta maar een keer de groeten van mij,ik heb er gewerkt toen het transport naar transeuropa is gegaan ik reed toen met een MAGNUM

BB-SL-01

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zeg Opa Bert, wat is er eigenlijk van hun zoon terecht gekomen.

Toen ik daar werkte was hij vrij jong, maar hoorde later dat ie ruzie met zijn ouwe kreeg en toen voor zichzelf is begonnen ergens in het noorden van NL.

Zag hem ooit eens in F op een parking, liep naar hem toe maar hij reed toen net weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo heel lang was het ook niet, bedekte de schouders..

En ja Pierre ... jij loopt weg omdat er zo een mager scharminkel aan komt lopen... Ben trouwens altijd vrij schoon gekleed dank U wel.

Er komt een dag dat ik in NL op vakantie ben, net zoals iedereen, en dan verwisselen we de pallet truck met de bestuurder van die M.A.N.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Corydon,

Die zoon woont in de buurt van Emmen en importeerd amerikaanse oldtimers,tenminste toen ik daar werkte. Ook deet hij een beetje onderhoud in Udenhout.

Pierre,

Transeuropa Emmen heeft niks te maken met welke Huib rooi of geel dan ook, Dat bedrijf werd gerunt door een zekere Kootstra of Kooistra,dat was niet zo,n beste.De noorderlingen op het Forum kennen hem wel.

Bert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Nou nou, daar zit een geluid in zeg. Een sub-woofer achter de stoel waar je U tegen zegt. Is dat standaard bij die nieuwe types?

Want als je het mij vraagt....ik houd van een goei stukske muziek, maar dit heb ik nergens voor nodig.

Had er liever een paar armsteunen voor gehad....:rolleyes::zegtniets:

En misschien een mooie zonneklep ?????:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee nee Bozo, Kevin heeft het goed gezien!! BN-GJ-95....ik herkende hem gelijk aan het oranje logo van de dealer op de grill.

Zal dadelijk mijn baas eens bellen, vragen of hij hem niet terugkopen wil:p.......:D

Wist het al bijna zeker , had al eerst ff dit topic gezocht en daarna naar het kenteken gekeken;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden