[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

probleem met afkoppelen wipkar


Gast Ziggy

Recommended Posts

  • Forumlid
Bij ons zijn ze er al een half jaar uit. Bij vd Brink en Post-Kogeko lopen ze nog wel.

De Heiwo 3-assers met stuuras is nog steeds het meest degelijke wat we hebben. Goed spul! Zijn d'r een paar van omgebouwd tot fluistertrailer.

Heb ik denk ik 1 van vd Brink zien rijden, denk dat er een stuk of tien zijn omgebouwd naar fluistertrailer.

En de degelijkheid tja dat proberen we zo goed mogelijk te krijgen maar dat hangt ook af van wat er door Marcel mag besteed worden hier aan (goed maar moet zo weinig mogelijk kosten gaat niet altijd gelijk op).

Ik zit normaal in het nieuwbouw gebeuren en we kraken onze boven kamers er regelmatig over met een paar collega's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Yes, ik heb een nieuwe ringfeder gekregen! Van de oude rockinger brak de vangplaat (of hoe je dat gietijzeren schuine deel ook noemt) af toen de triangel een klap omhoog gaf tegen die plaat. Met portaaltjes op de slede-aanhanger plaatsen moet ik die triangel namelijk tussen de vangmuil en het portaalarmsysteem mikken. Dat gaat altijd goed, maar door een zware bak op de aanhanger ploffen gaf die een flinke wipper en was het pats. Heb nog een week zonder die platen gereden maar das helemaal geen doen als je triangel net wat lager staat.

Maar goed, wat een dag en nacht verschil zeg. Aankoppelen hoppa, loskoppelen hoppa. Ook bleek de pen al ver weg te zijn, nu zit er geen speling meer op het trekoog wat lekkerder rijdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden