[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Transverko failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

Op 03-08-2011 is Aannemings- En Transportbedrijf Transverko Rijswij te Rijswijk ZH (Zuid-Holland) door de rechtbank in 's-Gravenhage failliet verklaard.

Als curator is aangesteld mr. R.G. Baron Snouckaert van Schauburg. De (hoofd)activiteit van Aannemings- En Transportbedrijf Transverko Rijswij is algemene burgerlijke en utiliteitsbouw en projectontwikkeling.

Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.

Algemene informatie over de failliet

Naam:

Aannemings- En Transportbedrijf Transverko Rijswijk

Plaats:

Rijswijk ZH (Zuid-Holland)

Status:

Faillissement

KvK nummer:

27129960 (Den Haag)

Insolventienummer:

F.11/564

Groothandel en handelsbemiddeling (niet in auto’s en motorfietsen)

Het gaat lekker in de GWW sector.:p:p:pIk vrees (hoop???) dat er nog wel meerdere zullen volgen in deze sector.

Afgelopen voorjaar hadden ze alle vrachtwagens al verkocht omdat "er geen droog brood" meer te verdienen was in het transport. Blijkbaar heeft het niet mogen baten.

Bron: failliesementdossier.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het gaat lekker in de GWW sector.:p:p:pIk vrees (..) dat er nog wel meerdere zullen volgen in deze sector.

Ik vrees met u mee dat we het dieptepunt nog (lang) niet gehad hebben.

Onderlaatst sprak ik een paar "rommel-aannemertjes" (absoluut niet denigrerend bedoelt) en die gaven aan dat ze bij aanbestedingen geconfronteerd werden met steeds meer (grotere) collega's. Collega's die voorheen hun neus ophaalden voor dergelijke (kleinere of bewerkelijke) klussen, maar er schijnbaar tegenwoordig "vol in gaan". Ook op de klussen dus die ze voorheen bewust links lieten liggen, of niet interessant (genoeg) vonden.

Het blijven spannende tijden.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En het zal ook eerst niet beter worden denk ik aangezien ze verwachten dat er een tweede crisis aan zit te komen dankzij de kredietwaardigheid van Amerika en wat zuid Europese landen!

Als het slecht gaat krijgt iemand anders de schuld, als het goed gaat is het omdat NL zo slim is....... ja ja...:D

Waarom is het onze schuld als er in drenthe geen stoep word vervangen??;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als het slecht gaat krijgt iemand anders de schuld, als het goed gaat is het omdat NL zo slim is....... ja ja...:D

Waarom is het onze schuld als er in drenthe geen stoep word vervangen??;)

Hmmm akkoord volgens mij is Amerika toch echt de aanstichter van de eerste crisis en nu ook waarschijnlijk de tweede, maar dat is mijn mening! Snap je reactie niet, maar dat geeft niet ben ook maar chauffeur zonder vast contract en als eerste de l+l als het slecht gaat dankzij de mensen die dan wel zogenaamd goed zijn in cijfertjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het zal ook eerst niet beter worden denk ik aangezien ze verwachten dat er een tweede crisis aan zit te komen dankzij de kredietwaardigheid van Amerika en wat zuid Europese landen!

Ik denk dat de 1e kredietcrisis niet eens voorbij is. Je hoort er wel niets meer over, en er is effe een opleving geweest in het transport, maar de brandstofprijzen zitten ook alweer vanaf februari op recordhoogte.

M'n vrouw zegt altijd als we eens door de stad lopen: allemaal mensen, maar weinig met tasjes... En dat klopt, let er maar eens op. Kijkers genoeg, maar kopers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik denk dat de 1e kredietcrisis niet eens voorbij is. Je hoort er wel niets meer over, en er is effe een opleving geweest in het transport, maar de brandstofprijzen zitten ook alweer vanaf februari op recordhoogte.

M'n vrouw zegt altijd als we eens door de stad lopen: allemaal mensen, maar weinig met tasjes... En dat klopt, let er maar eens op. Kijkers genoeg, maar kopers...

Klopt maar op 1 of andere manier denk ik altijd dat ik de economie draaiende houd, ik hou namelijk nooit geld over haha! :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast HaagseHenkie

ik vind het triest dat het bedrijf waar ik zoveel fijne jaren heb gewerkt en die mij en mijn gezin zo goed gezind was nu toch ten gronde is gegaan, mijn hoop om in de verre toekomst nog eens terug te keren is weg , ik weet uit ervaring dat het kader er alles aan doet en/of heeft gedaan om de werknemers te begeleiden, voor een ieder die de firma een goed hart heeft toegedragen wens ik veel sterkte,en zeer zeker aan richard,theo,en jose verwoerd.

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt maar op 1 of andere manier denk ik altijd dat ik de economie draaiende houd, ik hou namelijk nooit geld over haha! :p

Die van mij heeft wel een tas Maar daar zit niks in

En als ik geen geld heb Ga ik ook niet uit.

Ben nu een paar dagen met de kermis uit geweest

Maar ben wel 300 Euro lichter.Zijn er genoeg die het niet kunnen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
ik vind het triest dat het bedrijf waar ik zoveel fijne jaren heb gewerkt en die mij en mijn gezin zo goed gezind was nu toch ten gronde is gegaan, mijn hoop om in de verre toekomst nog eens terug te keren is weg , ik weet uit ervaring dat het kader er alles aan doet en/of heeft gedaan om de werknemers te begeleiden, voor een ieder die de firma een goed hart heeft toegedragen wens ik veel sterkte,en zeer zeker aan richard,theo,en jose verwoerd.

Henk

Geen doorstart Henk?

Heb ook met jullie te doen...

Zit ook in de sloop..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast HaagseHenkie
Geen doorstart Henk?

Heb ook met jullie te doen...

Zit ook in de sloop..

Weet tot nu toe niks van een doorstart.

Ikzelf werkte er als chauffeur en die afdeling was drie maanden geleden al opgedoekt.

Ik heb gelukkig direkt een andere baan gevonden maar een aantal van mijn collega's niet.

en de mensen van de sloop weten nu ook niet wat ze te wachten staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Weet tot nu toe niks van een doorstart.

Ikzelf werkte er als chauffeur en die afdeling was drie maanden geleden al opgedoekt.

Ik heb gelukkig direkt een andere baan gevonden maar een aantal van mijn collega's niet.

en de mensen van de sloop weten nu ook niet wat ze te wachten staat.

Die geef ik ook niet veel hoop, voorlopig.

De prijzen in de sloop zijn, zo mogelijk, nog slechter dan in het transport gebeuren. Zeker als je er geen verdere handel bij hebt, zo als vele slopers hier in Noord-Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast schrootmalloot
kwam toevallig even op de site van Transverko en daar stond op dat het hele bedrijf is overgenomen door Beelen er blijven ongeveer 10 man aan het werk. de naam en bijna alles blijft het zelfde kijk zelf maar.

Nee schijnt ook weer niet helemaal waar te zijn,ze hebben een aantal machinisten en klussen overgenomen...Dat heb ik dan weer gehoord van de harde kern...:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden