Spring naar bijdragen
Gast mhkamp

Websites van mhkamp.

Recommended Posts

Gast mhkamp
Ook ik zal hier wat uit de doeken doen van mijn homepage.

Al sinds mij 8e verzamel ik kentekenplaten, maar omdat ik er mee speel (geen benul van verzamelen) belanden ze in de kliko. Na gelang ik ouder wordt, des te meer ik het idee krijg van verzamelen. In 1995 bouwen mijn vader en buurman (die in '96 is overleden) voor de hobby aanhangers. Op de schroot kochten ze metaal in, en ik jatte er kentekenplaten. En ja, de oud ijzerboer vond het niet zo leuk maar heeft de politie gelukkig niet gebeld. Vanaf dat moment ben ik gaan verzamelen. Doordat ik geen ruimte had, bewaarde ik het in kratten, maar nadat ik op mijzelf ben gaan wonen in 2000 kon ik ze ophangen. In 2006 heb ik mij verlegt tot Europa. Via E-bay en Marktplaats probeer ik mijn verzameling compleet te krijgen.

Met bijna 650 kentekenplaten inclusief dubbele toch aardig wat opgebouwd

Vanwege dat ik ook bezoekers krijg uit het buitenland is de site grotendeels Engels geschreven. Voor mij is dat de main-site. Hieraan besteed ik aandacht en schoonheidsfoutjes worden vrijwel direct weggewerkt.

De webnaam 'eldecibel' is uit de lucht. Daarvoor is de site nummerplaten.info ( Welkom op de nummerplaten / kentekenplaten pagina van* M. van der Broek. ) gekomen. Ook is er sinds een jaar een forum. De opzet is nog steeds het zelfde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites