Spring naar bijdragen

Foto's en video's en links van Dutchieinquebec


dutchieinquebec

Recommended Posts

  • Reacties 356
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

  • This happened in Brandon Manitoba. He went across a field and drove up and on the tracks. The truck was loaded with totes of fresh pork. He got lost and pissed off. I don’t think he drives for them anymore icon_smile.gif
    [ATTACH=CONFIG]28661[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]28662[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]28663[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]28664[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]28665[/ATTACH]

Leuke foto's, maar misschien handig om er een Nederlands bijschrift bij te zetten. Ik begrijp het prima maar er zullen mensen zijn die niet zo'n taalkundig zijn. Het blijft een Nederlands forum :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

  • OK mr larsiefix
    [ATTACH=CONFIG]28661[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]28662[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]28663[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]28664[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]28665[/ATTACH]

Dit gebeurde in Brandon Manitoba. . De vrachtwagen was geladen met bakken met vers varkensvlees.

stel 80.000 pond is n 40 ton totaal en dan zo' n helling nemen?????

Hij was de weg kwijt, dacht van kwaadheid n binnen doortje te kunnen nemen door een weiland Hij ging over een veld en reed het spoor op . Ik denk niet dat hij nog rijdt voor hun

sorry vertaling via google

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
moet ik doorgaan met deze goed bedoelde onzin of denken jullie daar heb je die malloot ook weer ????

ze noemen me hier de crazy dutchman dus ik ben wel wat gewoon..:grote smurf:

Wat denk jezelf :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden