[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nr zoveel op de E16


Murphy

Recommended Posts

Na een bekeuring voor cabotage, nu weer een ongelukje.

Internet vertaling.

Een oplegger werd betrapt op het beleid van een auto op County Road 714.

-We kregen het bericht om 12.26.

Wagon train geblokkeerd één veld, zegt verkeer exploitant vinden Bull in Road traffic center naar adres.

Het ongeval gebeurde in een 90-graderssving aan het begin van Fenesbakken in de gemeente Snillfjord vrijdagmiddag.

De politie waren in plaats met één ploeg.

-Er is een Litouwse oplegger opknoping in een auto-beleid en twee houten stubs. Hieronder is een 100 m lange helling, "zei operations manager Ann Kristin Øie, Sør-Trøndelag politie district naar adres.

Het is niet bekend of iedereen in verband met de skiing was gewond.

Op 15.40 kondigt Road traffic center is dat fylkesvei 714 gesloten wegens slepen.

16.15 Uur was de weg geopend voor verkeer.

Vogntog hang fast på autovern - adressa.no

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrators

Deze chauffeur kreeg medelijden met zijn lading........

http://www.avisa-hordaland.no/Trafikk/article5867213.ece

En bracht zijn visjes weer terug naar de rivier.....

(@ Karel: zal wel een Noor zijn, want er staat niets over de nationaliteit van de visser...uh, chauffeur....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze chauffeur kreeg medelijden met zijn lading........

http://www.avisa-hordaland.no/Trafikk/article5867213.ece

En bracht zijn visjes weer terug naar de rivier.....

(@ Karel: zal wel een Noor zijn, want er staat niets over de nationaliteit van de visser...uh, chauffeur....)

Ik had hem vanmorgen al gevonden in een andere krant.

Maar nu via deze link kreeg ik 'zicht' op de achterkant van de trailer. Weet het niet 100% zeker, maar het is denk een charter van ons.

#Edit. Heb even gebeld, maar is geen charter/vracht van ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem, boven op het nieuws, de razende reporter met al zijn bronnen, haha leuk.

Beetje off topic. Maar ''wij'' staan heel de dag met elkaar in contact.

Bv om adressen uit tewisselen, maar ook voor de weerssituatie op de wegen, dan wel of er wegen gespert zijn, of als er ergens controle is. Of gewoon voor een praatje poep.

Me vrachtje wat ik moet laden is vandaag niet klaar. Was het wel klaar geweest, dan had ik over 6uur ergens langs gekomen waar controle was. Controle op cabotage.

Nou is zo'n controle niet erg, maar je ben er tegenwoordig zomaar een uur mee kwijt. Ik werd er vandaag 4x over gebeld dat die controle er was.

En wij zitten in het vistransport. Als er dan een visrijder ''spectaculer'' van de weg raakt, tja dan is dat 'hot' news. :p

Maar kijk maar waar die ligt, uhh staat. Als ze die gaan bergen,dan is de weg afgesloten.(E16) Wel zo makelijk als je dat van tevoren weet, inplaats dat je er achter komt als je er staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Voss - Vinje, ved Tvinde

Hordaland - Redusert framkommelighet

Stengt i perioder på inntil 3 timer på grunn av bilberging. Ingen omkjøringsmuligheter. Gjelder fra 04.01.2012 klokken 23:00 til 05.01.2012 klokken 06:00.

De wagen wordt vannacht tussen 23.00 en 06.00 opgetakeld, indien de weer goden mee werken..... Geschatte stremming vanaf de start wordt geraamd op ca 3 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Een fin in de fout,in Noorwegen omdat zn trailer nog op zomerbanden stond...Heb ik dat goed gelezen..?

Ble stående fast med sommerdekk på hengeren - Nordland - NRK Nyheter

Klopt. Volgens de berger stond de wagen op slechte banden, niet geschikt voor de winter. Kwam tot stilstand op een flauwe klim, rolde achteruit en voila: de journalist schrijft in het artikel ook dat het niet noodzakelijk was te schrijven dat de wagen de weg blokkeerde....( noorse slimheid.... of een noors gezegde: staat de wagen overdwars, kom je er niet langs....).

De wagen was op weg van Finland naar Mo i Rana.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een fin in de fout,in Noorwegen omdat zn trailer nog op zomerbanden stond...Heb ik dat goed gelezen..?

Ble stående fast med sommerdekk på hengeren - Nordland - NRK Nyheter

Heb je goed begrepen. Op zomerbanden. (Zal mss wel M+S opgestaan hebben. ;))

@Murphy, Junkerdal is geen flauwe afdaling.(zoals je mss weet) 11% is nogal wat. En Junkerdal is 1 baans.

Als je het de film op Guus zijn site bekijkt. Dat ritje tromso. Dan gaat die na belading ophoog, maar een stukje verder in die film gaat die bij Junkerdal omhoog.

Van alle grenzen van Noorwegen is Junkerdal wel de slechtste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ach Willem, we hebben ze hier ook van 16%....

Maar zo op de foto leek dit wel een redelijk stukje Junkerdal.

Ben in die hoek nooit zo vaak geweest, Narvik, richting Kiruna (ben de naam kwijt) er uit en Storlien er weer in....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is Bjornfjell.

Het hoef ook niet stijl te zijn. Junkerdal is een ''vies'' grensje. Omdat je 11% daalt (of stijgt) in een korte tijd.

In een ander topic had ik het verleden week al over. Over wat de weersvoorspellingen waren.

Ik kwam er aan met boven -4c, en 2 km verder ben je beneden waar het +3c is.

2 jaar teug schreef ik er al een topic over. ''Als dit maar goed gaat'' De chauffeur in kwestie had toen een dag nodig/was bezig om beneden tekomen.

Maar ik :angel: Weet dat het er gisteren -5c was, en dat het regende. En dat het vandaag sneeuwde. Die Fin heeft dat nooit geweten.

Maar ik hou er wel over op, want ik weet anders wel weer waar dit op uitdraait.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat is Bjornfjell.

Het hoef ook niet stijl te zijn. Junkerdal is een ''vies'' grensje. Omdat je 11% daalt (of stijgt) in een korte tijd.

In een ander topic had ik het verleden week al over. Over wat de weersvoorspellingen waren.

Ik kwam er aan met boven -4c, en 2 km verder ben je beneden waar het +3c is.

2 jaar teug schreef ik er al een topic over. ''Als dit maar goed gaat'' De chauffeur in kwestie had toen een dag nodig/was bezig om beneden tekomen.

Maar ik :angel: Weet dat het er gisteren -5c was, en dat het regende. En dat het vandaag sneeuwde. Die Fin heeft dat nooit geweten.

Maar ik hou er wel over op, want ik weet anders wel weer waar dit op uitdraait.

Haha Willem,je laat je toch niet uit het veld slaan...Maar ms staat toch voor meer smeren,en dan heb ik het over de zomer...:D

Stormt hier nu lekker,zal vannacht wel goed slapen...

Morgen rondritje omgeving Rotjeknor,schiedam delft katwijk enz...Dus ga ook ff in de haven van kattuk kijken... Enne weer veul koffie drinken bij de dames...:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

http://www.avisa-hordaland.no/Trafikk/article5875150.ece

En weer een.

Deze goede man moest uitwijken voor een tegenligger..... Bedenk dat de E16 een E weg is en dat er eigenlijk geen plaats is op sommige trajecten.

Hoewel de chauffeur op kettingen reed (!!!) hielp dat dus niets toen hij te ver uitweek en in de berm terecht was gekomen. De bergingstruck was binnen een half uur ter plaatse en heeft hem weer met de wielen op de weg gesleept.

De wagen kon zijn reis naar Bergen zonder schade vervolgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden