Spring naar bijdragen

Dashcam onboard


freddy666

Recommended Posts

  • Forumlid

Heb jij nog nooit iets te optimistisch de wagen laten rollen dan Freddie? (smilies kaduuk)

Leuk filmpje Freddy ga zo door! Die foto die er voor geplakt zit, is die toevallig gemaakt in Urk bij het visbedrijf dat je kunt zien vanaf de rotonde Urkerweg/Sluisweg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog een filmpje.

Van een paar dagen eerder.

BMW reed op de baan naast de mijne.

Ik zit op de rijbaan voor de buitenrotonde....die was vrij toen ik op wilde rijden....althans dat dacht ik. icon_cool.gif

Hij zat op de rijbaan voor de binnenrotonde...maar daar kwam op dat moment de witte Lancia aanrijden..dus moest die

wachten...tenzij: Zie filmpje. icon_confused2.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

vandaag in de luxe wagen tussen een ketting botsing gezeten op de A1. Ik zag dat het verkeer veel te dicht op elkaar reed dus hield ik een veilig gaatje op de linkerbaan. Uit het niets gaat alles in de remmen en zag ik mooi op elkaar botsen. Ik zag voor me een ongeluk gebeuren en achter me een ongeluk gebeuren. Was ik blij dat ik voldoende afstand had. Anders had ik er zelf bovenop gezeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast brainkiller

Het gevaar van die camera's.... iedereen denkt dat ie dan politie-agent is.....de beste man doet niks verkeerd naar mijn idee.... te hard rijden ja, ach dat doet 80% van nederland en die rijden allemaal in een lease bak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar het is niks schokkens en zeker geen punt om dit bij een werkgever aan te gaan kaarten, fouten maken we allemaal.

Zo denk ik er ook over, en wat als jij een foutje maakt en iemand stuurt het filmpje naar jou werkgever. Dan denk jij ook: Wat een zielige klootzak.. Of niet??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens mij zien sommige wat anders dan wat ik zie.

Let is op die groene vrachtwagen, vooral z'n remlichten.

Kijk is naar de snelheid links bovenin.

Ook even het filmpje fullscreen maken en 1080P selecteren...is het allemaal wat duidelijker.

Het is geen stuurfout of een momentje van onoplettendheid.

Hij doet het met opzet, naja dat is wat ik dus zie.

En als hij dit met opzet doet, meteen zijn rijbewijs afpakken.

Tenzij ik het allemaal verkeerd zie natuurlijk.

Camera is een DOD GSE580.

Mooi dingetje, in het donker wordt het allemaal wat minder

maar vind het een leuk speeltje.

En wie weet komt het nog is een keertje echt van pas.....hoop het niet.:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij zien sommige wat anders dan wat ik zie.

Let is op die groene vrachtwagen, vooral z'n remlichten.

Kijk is naar de snelheid links bovenin.

Ook even het filmpje fullscreen maken en 1080P selecteren...is het allemaal wat duidelijker.

Het is geen stuurfout of een momentje van onoplettendheid.

Hij doet het met opzet, naja dat is wat ik dus zie.

En als hij dit met opzet doet, meteen zijn rijbewijs afpakken.

Tenzij ik het allemaal verkeerd zie natuurlijk.

Oke, de witte oplegger gaat hier in de fout, hij rijdt langzamer dan 80, mi vergeet hij de omgelegde baan te volgen, we kunnen stellen dat hij zit te pitten.

Is best wel ernstig, daar er bijna een ongeluk ontstaat, maar dat er opzet in het geheel zou zijn kan ik er beslist niet uithalen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo denk ik er ook over, en wat als jij een foutje maakt en iemand stuurt het filmpje naar jou werkgever. Dan denk jij ook: Wat een zielige klootzak.. Of niet??

Ik zou ook wel zo'n ding willen hebben. Om vervolgens die kamikazen-akties van sommige collega's eens op internet te zetten.

Afsnijden en remmen is nl. geen foutje, en zulk associaal gedrag mag best op internet gezet worden.

En als men dan boos is dat de werkgever geinformeerd wordt, dan heeft men dat aan zichzelf te danken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb z'n kenteken.....mailen naar zijn werkgever.

wat denken jullie?

Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk opzet is. In eerste instantie denk je dat hij niet doorheeft dat de wegbelijning in een bocht gaat maar als je goed kijkt zie je dat hij het eerste stukje instuurt en dan recht naast die andere vrachtauto gaat rijden. Als het het niet door zou hebben gehad dan hadden ze elkaar wel geraakt, en dit was echt net aan. je moet het maar durven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk opzet is. In eerste instantie denk je dat hij niet doorheeft dat de wegbelijning in een bocht gaat maar als je goed kijkt zie je dat hij het eerste stukje instuurt en dan recht naast die andere vrachtauto gaat rijden. Als het het niet door zou hebben gehad dan hadden ze elkaar wel geraakt, en dit was echt net aan. je moet het maar durven...

Scherm vergrotend kwam ik tot de conclusie dat ie met iets anders bezig was, cq niet op zat te letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
persoonlijk houd ik er niet zo van om collega's op deze wijze in het nieuws te brengen :ja:

dat ben ik met je eens .

is hetzelfde als met voetballen ,zie je ook weleens dat er een overtreding gemaakt word .

staan ze gelijk naar de scheids te zwaaien voor een kaart ,die gegeven moet worden aan de overtreder ,

ligt die persoon krimpend op de grond ,kaart gegeven ,staan ze op en geen greintje pijn meer .

in de 2 helft schopt degene die eerst om een kaart vroeg nu iemand in tweeen.

en er is dan niks aan de hand volgens hem .

als je mekaar zo in de kijker moet zetten waar ben je dan mee bezig .

wil maar zeggen ,we maken allemaal wel fouten ,om dan alles maar te filmen .

en hier neer te zetten ,de ene controleerd de ander ,waar deden ze dat vroeger ook alweer ,???

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk opzet is. In eerste instantie denk je dat hij niet doorheeft dat de wegbelijning in een bocht gaat maar als je goed kijkt zie je dat hij het eerste stukje instuurt en dan recht naast die andere vrachtauto gaat rijden. Als het het niet door zou hebben gehad dan hadden ze elkaar wel geraakt, en dit was echt net aan. je moet het maar durven...

En daar baseer jij je oordeel op?:stom:

Als je standaard uitgaat van het slechte in de mens, zegt dat meer over jou als over degene waar je het over heb;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden