Spring naar bijdragen

Dashcam onboard


freddy666

Recommended Posts

Gast trekvogel 1
persoonlijk houd ik er niet zo van om collega's op deze wijze in het nieuws te brengen :ja:

Er zijn collega die ik zo aan geef .Maandag in zeeuws-vlaanderen alles twee baans rijden met een auto of tien achter elkaar een kilometer of 70 a 80 .

Inhaalverboden komt een collega alles voorbij van de anderekant ook een hele rij moesten alle maal de kant in hele zooi boven op de rem liep goed af.

Maar gelijk 1 1 2 gebeld bij de tunnel moest meneer aan de kant .DIE moeten ze flink aanpakken die verpesten het voor de rest ;

Je weet gewoon dat daar inhalen niets uit maakt met al die stoplichten .maar over zoon college praten de mensen niet over de goeden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben vrachtwagenchauffeur en heb sinds vorige week ook een dashcam in de wagen.

Als ik wat noemenswaardig onderweg meemaak/zie dan zal ik het filmpje(de link) hier posten.

Hier alvast een filmpje:

Is het filmpje met de DOD GS600 opgenomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Overtreding plaatsen op Twitter is strafbaar

BRUSSEL - Een verkeersovertreding van een ander fotograferen en op internet (bijvoorbeeld Twitter) plaatsen, is strafbaar. Daarvoor waarschuwt de onafhankelijke Belgische privacycommissie, meldden Vlaamse media maandag.

Een groeiend aantal automobilisten fotografeert verkeersovertredingen van anderen en gooit die beelden op het internet. Maar je mag alleen een foto van een ander publiceren met diens toestemming, stelt de commissie. Probleem is vooral het nummerbord, waardoor iemand kan worden geïdentificeerd.

Zo moet een werknemer deze week aan zijn baas uitleggen waarom hij veel te snel reed met zijn bedrijfswagen, nadat zijn overtreding op Twitter was gemeld.

De politie benadrukt dat je nooit weet wat iemands intenties zijn, als diegene een foto op internet plaatst. Daarnaast zijn foto's makkelijk bij te werken.

Bron: Telegraaf ( << klik !! < )

Er valt iets voor te zeggen ..... Benieuwd welke sanctie er dan op staat, of komt te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als het de bestuurder is kan ik er op 1 of andere vage manier geen medelijden mee hebben.

---== Freddy ==--

en je word dan ook niet aan geklaagd voor het plaatsen .

misschien is dit een voorbeeld dat je in het verkeer niet moet stunten om een mooi filmpje te maken .

heb je een ban of zo .

of ben je overgestapt van de ''pvda naar groen links ''

je avatar is van kleur veranderd

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en je word dan ook niet aan geklaagd voor het plaatsen .

misschien is dit een voorbeeld dat je in het verkeer niet moet stunten om een mooi filmpje te maken .

heb je een ban of zo .

of ben je overgestapt van de ''pvda naar groen links ''

je avatar is van kleur veranderd

gr piet

Wie en waarom zou ik aangeklaagd moeten worden voor het plaatsen ?? snap hem even niet.

Groen past beter bij me.. :D.. Rooien hadden we er genoeg van.. Gaat ook prima zonder mij..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wie en waarom zou ik aangeklaagd moeten worden voor het plaatsen ?? snap hem even niet.

Groen past beter bij me.. :D.. Rooien hadden we er genoeg van.. Gaat ook prima zonder mij..

--== Freddy ==--

omdat er eerder stond dat het strafbaar is om filmpjes te plaatsen .

en deze persoon dat dus niet evt niet meer kan doen,snap ie

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
omdat er eerder stond dat het strafbaar is om filmpjes te plaatsen .

en deze persoon dat dus niet evt niet meer kan doen,snap ie

gr piet

Nee, ik snap het nog niet helemaal.. maar vooruit dat maakt ook niet uit.. Ten eerste ik plaatste dit filmpje niet, ik linkte hem. En of deze persoon het nog wel of niet kan doen weet ik niet.. Ik ken hem of haar niet.

Als het goed is kan niemand op het forum een filmpje plaatsen.. Dat kan wel op youtube en het forum de opdracht geven dit filmpje te tonen in een topic, maar het filmpje staat dan nog steeds op youtube en niet op het forum.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens mij heeft Piet de klok horen luiden maar ..... lag het iets anders:D

Winkeliers mogen niet zelf foto's/filmpjes van dieven/overvallers op internet zetten om de daders op te sporen.

Dat kan ze een bekeuring of zelfs straf opleveren.

Freddy plaatste (een link naar) een buitenlands filmpje zonder intentie om iemand op te sporen ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden