Spring naar bijdragen
adriaantje

hotel restaurant de gouden leeuw

Recommended Posts

:eek::eek::eek: i beg your pardon?????

Kanters Restaurant is al 3 generaties, ± 80 jaar een familie-

bedrijf.

Bron:Kanters Restaurant

De familie Kanters had al een soort van pleisterplaats( later tot truckstop omgedoopt:D) toen er nog geen Moerdijkbrug bestond en was de eerste (of laatste )'gelegenheid) voor t pontje van Moerdijk naar willemsdorp.

Als ik moet kiezen ga ik naar de Gouden leeuw hoor,maar Kanters is toch al heel lang daar,ere wie ere toekomt

En die jonge gast van Kanters ziet de chauffeur liever niet meer op zijn terrein, heeft liever bussen en gasten voor zijn hotel.

Gore ballentent, groot geworden over onze ruggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren weer bij de Gouden Leeuw geweest.

Zoals gewoonlijk de parkeerplaats en het restaurant weer stampvol, dat zegt genoeg.

Wel vraagt men nu om de kassabon achter de voorruit te leggen en word er later gekeken wie er iets genuttigd hebben en wie daar zo parkeert.

Het vrij parkeren en gratis douchen voor de niet-gasten zou dus misschien wel eens afgelopen kunnen zijn binnenkort....;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gisteren weer bij de Gouden Leeuw geweest.

Zoals gewoonlijk de parkeerplaats en het restaurant weer stampvol, dat zegt genoeg.

Wel vraagt men nu om de kassabon achter de voorruit te leggen en word er later gekeken wie er iets genuttigd hebben en wie daar zo parkeert.

Het vrij parkeren en gratis douchen voor de niet-gasten zou dus misschien wel eens afgelopen kunnen zijn binnenkort....;)

Gelijk heeft ie Pierre,ze hebben p.s.v.r.ook flink ge-investeerd in het bestraten van de parking,dan kan t niet zo zijn dat de plaatsen bezet worden door de self service boys en dat de klanten die willen betalen geen plekkie meer vinden.

Laatst stond er een Portugees met heel zijn keuken opgesteld daar,toen ik ze er op wees aan de kassa zei hij:ja ik weet t,maar hij staat hier al sind gisteren en gisteravond heeft hij wel binnen gegeten,en is dus "klant":D

Maar als ie er niks van zegt gaat t van kwaad naar erger.

Overigens,bij die "andere"Mille Pattes(:D:D In Vitry en Artois)

http://goo.gl/maps/FeQ5F

Was t ooit zo dat,als jij er een op zijn parking zag die zat te piknikken,en je dat aangaf aan de bar,hij die piknikker vriendelijk verzocht op te zouten en dat jij dan een gratis maaltijd had.:ja::D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast butlerbob
En die jonge gast van Kanters ziet de chauffeur liever niet meer op zijn terrein, heeft liever bussen en gasten voor zijn hotel.

Gore ballentent, groot geworden over onze ruggen.

zag even de menukaart van Kanters Resto, maar die weten de prijzen ook wel te vinden zeg, varkenshaas(je) €15.25 !! hallo voor €9.95 per kilo!! bij de echte slager en die moet je wel zien te vinden want sommige rekenen ook zichzelf rijk.

Snap ook wel dat de Kok en de medewerkers etc. allemaal betaald moeten worden maar ik ben zo benieuwd hoe groot die varkenshaas dan wel niet is.:D en niet te vergeten wat zit er nog bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die zijn zo duur omdat de kok eerst het varken en t haasje moet vangen. Een varken heb je zo gevangen, je gaat naar een vrachtwagen en sleurt er 1 vanachter t stuur vandaan:angel:, maar hazen zijn snel.... en met pasen staan er gelijk een hoop kinderen en sommige volwassenen gelijk te huilen:rolleyes:.

Waarom eet je daar niet even volgende week BB, en brengt ons verslag uit.

Misschien wilt hij zijn personeel wel netjes betanen, en rekent daarom de juiste prijs, ongehoord in transportland natuurlijk............;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast butlerbob

Ibo ik mag daar niet komen, het chauffeursloon is niet toereikend om dat soort "luxe" resorts te gaan dineren.:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
zag even de menukaart van Kanters Resto, maar die weten de prijzen ook wel te vinden zeg, varkenshaas(je) €15.25 !! hallo voor €9.95 per kilo!! bij de echte slager en die moet je wel zien te vinden want sommige rekenen ook zichzelf rijk.

Mijn Cola-light kost €1,80. Daar koop ik bij de Aldi 3 liter voor.

Mijn kipschotel van €13,50 is ook veel te duur: een hele kilo kipfilet koop ik voor €4,99 en een zak rijst van een paar kwartjes, daar maak ik 5 van die schotels van.

Nee, aan mij niet besteed die dure restaurants, gewoon lekker naar de frietboer. Dan heb je toch ook gegeten?

Twee frikandellen à €1,50... lekker goedkoop! Maar eigenlijk koop ik voor die €3,- een hele doos van 40, kost net zoveel..

Het zijn allemaal oplichters die restauranthouders! :D

Als je zo gaat rekenen moet je een magnetron in je auto zetten of gewoon thuis blijven denk ik. Ik doe het in ieder geval niet, al probeer ik wel zoveel mogelijk 'normaal' en gewone kost te eten, in de regel meestal niet de duurste menu's.

Laatst dronk ik op Rungis een apperitiefje, Get27. Ik dacht dat hij een rekenfout maakte omdat ik naast mijn menu van €13,50 enkel dit had besteld en toch €19,- af moest rekenen. Maar nee €5,50 voor een borrelglaasje Get volgens de prijslijst.

En dan nog kwam ik er 'goedkoop' vanaf: mijn collega betaalde bij de buurman op Rungis maar liefst €7,-- voor hetzelfde glaasje. Een hele fles van 0.7 liter kost niet eens €13,-...

Dat vind ik dan 'de mensen het vel over de oren trekken' en zal tevens de laatste keer zijn dat ik daar nog iets bestel na het eten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Binnenkort maar eens proberen daar Peter...;)

Pierre,ik kwam er wel eens(nu niet meer) als ik vanaf Parijs,heel krap in mn rijtijd zat om in Roncq te komen.

Je moet altijd rekenining houden met fileproblemen voor Lille.

Datzelfde probleem heb je s,morgens ook als je hier wegrijdt,richting Lille sta je al van verre aan te schuiven.

Enige nadeel is dat de parking niet verhard is,en dus nogal modderig,zoals bij veel routiers in Frankrijk.:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
even goed informeren Pierre, maar volgens mij is die dicht(die in Vitry he), al jaren niet geweest maar had het er laatst met een oud collega over en die zei dat.

Vlakbij in Noyelle zit er ook nog één. Die moet ik ook nog eens uitproberen...:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vlakbij in Noyelle zit er ook nog één. Die moet ik ook nog eens uitproberen...:p

moet je wel bijtijds zijn Pierre niet veel parkeerplaatsen en hij zet je weg op tijd van vertrek eten erug goed tegen redelijke prijs

vanaf lille afslag Noyelle goldault onderaan links rotonde recht over na 300mtr aan linkerkant

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eergisteravond stond het parkeerterrein bomvol.

Even binnen vragen naar een oplossing.  Geen probleem, het personeel zette hun auto weg en de vrachtwagen kon op de leeggekomen plekken tegen het gebouw geparkeerd worden.

Top service toch?

Bij Kees is het net zo goed geregeld als destijds bij zijn ouders .

Als je een keertje was 'doorgezakt', kwam pa je 's morgens in alle vroegte wakker kloppen, zodat je op tijd kon vertrekken. :D

Dat is al heel lang geleden en ik weet niet of die wekservice nog bestaat, maar vond het toen wel uniek.

Het eten en de voorzieningen zijn prima bij de Gouwe. 

De prijzen zijn oké en het personeel is vriendelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

Niets mis met 'de gouden leeuw' hoor !

Maar rijd B gekentend voertuig en de laatste keer ineens een briefje achter de wisser.

'we hebben u niet aangetroffen in het voertuig, en de .........' zoiets dus.

Nu snap ik het prima hoor, service (en daar is niets mis mee daar) heeft ook een prijs, dus gewoon naar binnen......ook al is het maar voor een bak koffie.

De 'buurman' kwam nagenoeg samen met mij aan, en verbleef ook nog dezelfde tijd binnen.

Daar was niets van een briefje te zien ??

Had het misschien moeten melden binnen, maar.........................en NEE, het is geen reden er nooit meer te komen (zie regel 4)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden