[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

.Vrachtwagen gekanteld op de A 6 Lemmer


trucker johan

Recommended Posts

  • Forumlid

LEMMER: Een ernstig ongeval op de A6 zorgt veroorzaakt momenteel een rijbaanafsluiting op de A6 Joure – Emmeloord. Tussen Oosterzee en Lemmer gebeurde een ongeval waar ten minste een vrachtwagen bij betrokken is. De vrachtwagen belandde naast de snelweg in de berm. Wat er precies gebeurd is, is vooralsnog niet exact duidelijk. Wel dat er twee ongevallen zijn gebeurd op deze weg. Brandweer Echten en Lemmer zijn ter plaatse even als een aantal ambulances en de traumahelikopter.

Momenteel staat er tussen Sint Nicolaasga en Oosterzee een file van vier kilometer. Ook de rijbaan in de richting van Joure loopt vast. Een kijkersfile van twee kilometer zorgt voor vertraging. Wanneer de rijbaan vrijgegeven kan worden is vooralsnog niet bekend.

Zie er gelukkig voor de chauffeur zo te zien nog niet zo beroerd uit, maar zal wel een stevige klap zijn geweest en wat de oorzaak is hoop ik nog eens te lezen.

http://www.flitsnieuws.nl/index.php?p=30037/vrachtwagen-gekanteld-na-ongeval-op-de-a-6-oosterzee/

Ziet er toch erger uit dan ik eerst zag.

http://www.flitsnieuws.nl/index.php?p=30092/a6-hele-maandagmiddag-afgesloten-geweestfoto/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kan niet zien van wie dit er 1 was. Hoop dat de chauffeur er redelijk van af is gekomen. Meestal niet zo oke als de helicopter erbij moet komen.

Dat de heli er bij komt zegt soms niks (wordt uit voorzorg gedaan) net zo als er gezegd wordt dat het slachtoffer naar Groningen is gebracht het kan zijn uit voorzorg of dat de expertise daar voor het letsel wat opgelopen is beter is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat de heli er bij komt zegt soms niks (wordt uit voorzorg gedaan) net zo als er gezegd wordt dat het slachtoffer naar Groningen is gebracht het kan zijn uit voorzorg of dat de expertise daar voor het letsel wat opgelopen is beter is.

Dat klopt.

Maar meestal is het toch wel ernstig gesteld met de patient als er 2 redelijk grote ziekenhuizen, op relatief korte afstand worden over geslagen.

Dan is het veelal niet alleen maar voorzorg. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik denk een wagen van Olsthoorn:rolleyes:

Ah, uut Papekop. Dat laatste dacht ik al te lezen.

Nou maar hopen dat het goed komt met de chauffeur. Overigens staat in het artikel dat hij per chopper naar Utrecht is gebracht. Dan vlieg of rij je toch wel heel wat ziekenhuizen voorbij.

De 40-jarige vrachtwagenchauffeur kwam door het ongeluk bekneld te zitten en werd door de brandweer uit de vrachtwagen bevrijd. Hij werd met onbekend letsel per helikopter naar het ziekenhuis in Utrecht overgebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedrijfs naam kan ik ook niet lezen hoor, maar ze hebben wel altijd groot Papekop op de wagen staan, dus vandaar dat ik er bij zet dat ik 'denk' dat het een wagen van hun is.

aangezien ze geen 2 dezelfde wagens hebben kan je wel blijven gissen:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor wat ik gehoord heb is de chauffeur naar Utrecht gegaan, het schijn als ik alles zo lees dat het eerste ongeval een 2de heeft veroorzaakt min of meer.

Gewonden bij twee ongevallen op A6

LEMMER – De politie heeft een onderzoek ingesteld naar twee ongevallen die maandagmiddag op de A6 richting Lemmer plaatsvonden. Hierbij raakten in totaal zeven mensen gewond. Rond 11.00 uur kwam een melding binnen dat een ongeval met een personenauto met aanhanger plaatsgevonden had. Ter plaatse zagen agenten de aanhanger in de middenberm liggen en de auto op de zijkant over de vangrail heen geslagen. De drie inzittenden, een man, een vrouw en een kind (gegevens onbekend), werden met onbekend letsel per ambulance naar het ziekenhuis in Heerenveen overgebracht. Getuigen die het ongeluk zagen gebeuren parkeerde hun auto op de vluchtstrook om te helpen. Terwijl de hulpdiensten nog met de slachtoffers van het eerste ongeval bezig zijn, raakt een vrachtwagen de geparkeerde auto. Door de klap slingert de auto de weg op en een 29-jarige automobiliste uit Terwispel kon deze niet meer ontwijken. Zowel de vrouw als haar passagier en een baby (gegevens onbekend) werden met onbekend letsel per ambulance naar het ziekenhuis in Sneek vervoerd. De 40-jarige vrachtwagenchauffeur kwam door het ongeluk bekneld te zitten en werd door de brandweer uit de vrachtwagen bevrijd. Hij werd met onbekend letsel per helikopter naar het ziekenhuis in Utrecht overgebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
bedrijfs naam kan ik ook niet lezen hoor, maar ze hebben wel altijd groot Papekop op de wagen staan, dus vandaar dat ik er bij zet dat ik 'denk' dat het een wagen van hun is.

aangezien ze geen 2 dezelfde wagens hebben kan je wel blijven gissen:bey:

Volgens mij hebben ze er een stuk of 5 (nu 4) en inderdaad ze hebben allemaal een andere kleur. Tijd voor een yup met een laptop om een keer een huisstijl te ontwikkelen. Maar hij is wel goed met kleurtjes :cool:

http://www.transportfotos.nl/viewtopic.php?f=18&t=4784

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hallo allemaal,

ff eenberichtjevan mij.

Ik ben de chauffeur uitde magnum.

Wasaan harde klapper, gaatnu redelijk met me.

Milt is vewijderd en ca12 ribben gebroken, verder zo blauw en geschaafd als wat .

Vechten om weer op de been te komen en snel weer rijden.

Bij Olsthoorn idd,

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hallo allemaal,

ff eenberichtjevan mij.

Ik ben de chauffeur uitde magnum.

Wasaan harde klapper, gaatnu redelijk met me.

Milt is vewijderd en ca12 ribben gebroken, verder zo blauw en geschaafd als wat .

Vechten om weer op de been te komen en snel weer rijden.

Bij Olsthoorn idd,

Groetjes

Dat is dus een tijdje niet lachen wand dat is pijnlek of valt het nog mee?, blij te zien dat het verder goed gaat en inderdaad vechten om weer zo gouw mogelijk op bok te zitten :ok: zo mag ik het horen sterkte hier mee.

Weet niet als je mag of kan vertellen wat er nu eigenlijks loos was want je lag toch 180 graden gedraaid (wij zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor maar willen graag alles weten:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou Magnum440 goed om te zien dat je weer kan schrijven. Laten we hopen dat alles goed komt. Zag er op de foto,s niet zo lekker uit.

Maar ehh, hoe is dat nou in zo'n helikopter ? Heb je er iets van meegekregen? Van het noorden naar Utrecht vliegen duurt een uurtje ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Hey collega's,

Na 3 weken in het ziekenhuis gelegen te hebben mocht ik deze week weer naar huis.

Zit nog stevig aan de pijnstillers(morfine) maar ik mag niet klagen, heb foto's van mn auto gezien en dan heb ik echt mazzel dat ik er zo vanaf kom.

Ik voel me goed maar heb nog wel een hele weg te gaan om te herstellen.

Mn ribbenkast is aardig aan gort maar ik wil zo snel als mogelijk weer achter het stuur.

Bedankt voor jullie beterschaps wensen.

Groeten,

Harm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou Magnum440 goed om te zien dat je weer kan schrijven. Laten we hopen dat alles goed komt. Zag er op de foto,s niet zo lekker uit.

Maar ehh, hoe is dat nou in zo'n helikopter ? Heb je er iets van meegekregen? Van het noorden naar Utrecht vliegen duurt een uurtje ?

Hoi,

Nou van dat helikopter vluchtje heb ik helaas niks meegemaakt joh, jammer hoor, niet voor niets een gratis vlucht haha.

Geloof dat het reisje een half uur was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Blij te lezen dat je weer thuis bent, zal nog wel een tijdje niet al te veel lachen worden maar dat komt met de tijd wel, tijd is je heelmeester over haast het niet het rijden zal redelijk gouw gaan maar je hebt ook andere dingen er bij en daar kun je je net weer ff mee knoeien maar in ieder geval veel sterkte met het herstel.:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden