[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gestolen!!!!!!


sigma

Recommended Posts

  • Forumlid

julie hulp nodig bij gestolen vrachtwagen !!!!!

In de nacht van zaterdag op zondag is er een vrachtauto van Veurink Benelux gestolen. Zou jij misschien een bericht willen sturen naar de leden van je hyves om te vragen of ze op willen letten op een oranje blauwe vrachtwagen van Veurink Benelux? Deze gaat mogelijk richting Polen en is voor het laatst gezien in de omgeving Tubbergen. (Via boordcomputer)

Het gaat om een DAF CF, kenteken BR-JG-65.

Alvast bedankt.

Groeten,

Michiel Breukelman

Logistiek manager Veurink Benelux

Veurink Benelux B.V.

Denemarkenweg 5

7772 TD Hardenberg

T: +31 (0)523 744 050

F: +31 (0)523 744 055

binnengekregen via Hyves

Inmiddels ook even gemaild naar Onderweg

Groet Peter ( d'n Peer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Deze gaat mogelijk richting Polen en is voor het laatst gezien in de omgeving Tubbergen.

Jammer natuurlijk dat die auto is gestolen, maar wel een beetje stemmingmakerij dat ie naar Polen onderweg is. De omgeving van Tubbergen is nog lang geen Polen!! :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter

kijk zelfs de werkgevers doen het ook al

waarom richting polen.?????het zijn niet altijd de polen die stelen .foei toch

Pure stemmingmakerij......en jij zegt niks THEO DALINGA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat ding kan net zo goed hier in Nederland in een schuur staan voor onderdelen.Al acht ik die kans zelf niet zo groot.Maar hij kan ook richting Roemenie gaan,of Tsechie.

Waarom altijd richting Polen gaat me ook te ver.Alsof er alleen daar criminelen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Dat ding kan net zo goed hier in Nederland in een schuur staan voor onderdelen.Al acht ik die kans zelf niet zo groot.Maar hij kan ook richting Roemenie gaan,of Tsechie.

Waarom altijd richting Polen gaat me ook te ver.Alsof er alleen daar criminelen zijn.

PRECIES ben er helemaal klaar mee stemmingmakerij over die hardwerkende oosteuropeanen

ze werken lees stelen zelfs in het weekend,iets wat de nederlander niet meer wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uit het bericht wordt niet duidelijk of alleen de trekker is gestolen, of tegelijkertijd een oplegger (met veel belangrijker) een lading.

Een trekker stelen ze echt niet om ermee naar enig (Oost-)Europees land te rijden. Daarvoor komen "ze" (??) echt niet helemaal naar hier. Die stelen ze in eigen land met veel minder risico van een "Hollander".

Zulke - enkele - trekkers komen meestal niet ver. Als ze zonder oplegger worden gestolen, dan worden ze meestal dezelfde nacht of een paar dagen later gebruikt om in de buurt een oplegger met waardevolle lading te stelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update.

Een foto van de desbetreffende trekker.

IMG_1770-border.jpg

Fotograaf: Geert Huisman.

Foto komt van Transportfotos.nl

ik (Michiel Breukelman )kan jullie vertellen dat de gestolen daftrekker vanmorgen is terug gevonden

en weer bij de eigenaar gebracht is dus iedereen bedankt voor het helpen

de trailer is nog wel spoorloos info hierover

kenteken OJ-18-VG

het is een tip oplegger blauwe zeilen oranje achterdeuren

kenmerknummer is 47-9277

bij info graag contact opnemen met

Tips graag doorgeven aan Veurink Benelux

0523744050

Alvast bedankt, Michiel Breukelman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een foto van de desbetreffende trekker.

IMG_1770-border.jpg

Fotograaf: Geert Huisman.

Foto komt van Transportfotos.nl

wie wil er nu met zo,n ding rijden zit een vaantje van fc twente op de voorruit. :cool::cool::cool::cool::cool:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast nico/gery
wie wil er nu met zo,n ding rijden zit een vaantje van fc twente op de voorruit. :cool::cool::cool::cool::cool:

:confused::confused::confused::confused: gaan we katten??? Wat is daar mis mee dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hij stond op het industrieterein in S'heerenberg ingeklemd tussen 2 van die poolse bakwagentjes met topsleeper (ik heb 'm gevonden) Kenteken wat hierboven staat is trouwens fout, het was een ander kenteken. Daarom twijfelde ik in eerste instantie, maar toch gebeld en voila:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hij stond op het industrieterein in S'heerenberg ingeklemd tussen 2 van die poolse bakwagentjes met topsleeper (ik heb 'm gevonden) Kenteken wat hierboven staat is trouwens fout, het was een ander kenteken. Daarom twijfelde ik in eerste instantie, maar toch gebeld en voila:ok:

Die hadden hem goed bewaakt, of wat? En de oplegger?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden