[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

tomtom 1005


remco

Recommended Posts

  • Forumlid

sta wel in de verkeerde topic zie ik :eek: kan vast verplaatst worden

maar even een beetje gelezen. en denk dat ik maar trucknavi koop voor mijn voor mijn tt 940 live.... en dat kl*r* ding van een 1005 maar verkoop.

voor gewone auto is het een super ding.. alleen al dat er geen snelheidsinstelling op zit:mad::mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
sta wel in de verkeerde topic zie ik :eek: kan vast verplaatst worden

maar even een beetje gelezen. en denk dat ik maar trucknavi koop voor mijn voor mijn tt 940 live.... en dat kl*r* ding van een 1005 maar verkoop.

voor gewone auto is het een super ding.. alleen al dat er geen snelheidsinstelling op zit:mad::mad:

snelheid is wel in te stellen ....rtfm :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Ik heb ook een 1005, maar snelheid heb ik nog niet kunnen ontdekken, alleen keuze tussen voetganger, fiets of auto. Ook geen truck. Waarom toch 1005? Nou, simpel, voor deLive functies en het grote scherm. Er bestaat ook wel een trucks versie, maar die heet dan geen 1005. Tevens zou er dan een abo bij moeten ofzo. Ik heb TomTom al eens gebeld met de vraag of er ook trucknavigatie op gezet kon worden, wilde er zelfs extra voor betalen, maar dat bleek niet mogelijk volgens de klantenservice...... Dit na een teleurstellende ervaring met Navigon Trucknavigatie.

Al met al toch wel tevreden, de routes ken ik wel dus al die hoogtes enzo, hoeft voor mij niet en ik laat tommie lekker ratelen dat ik moet keren, ik weet zelf wel beter.......... Het is een hulpmiddel, meer ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Onze route's veranderen nog wel af en toe. En verder is het wel een goed ding. Alleen die snelheidsinstelling mis ik gewoon..

En aangezien tomtom truck orgineel op SD kaart maar €30 kost. Ram ik die wel in mijn TT 940 live. En ben ik ook klaar..

Gr Remco

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
snelheid is wel in te stellen ....rtfm :D

Snelheid is op een 1005 niet in te stellen.

Je kunt op een 1005 niet alleen geen TRUCK instaleren maar in feite kun je daar niets aan toevoegen wat op oudere device,s wel kan. Zo zul je als je een nieuwe kaart wilt hebben daavoor gewoon de normale weg moeten bewandelen. TT spekken dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Onze route's veranderen nog wel af en toe. En verder is het wel een goed ding. Alleen die snelheidsinstelling mis ik gewoon..

En aangezien tomtom truck orgineel op SD kaart maar €30 kost. Ram ik die wel in mijn TT 940 live. En ben ik ook klaar..

Gr Remco

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Een Sd kaartje met TRUCK kost wel een beetje meer dan 30 euro. inclusief btw bijna 200 euro. En die is niet geschikt voor een X40 model. Is wel werkend te krijgen maar niet legaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een Sd kaartje met TRUCK kost wel een beetje meer dan 30 euro. inclusief btw bijna 200 euro. En die is niet geschikt voor een X40 model. Is wel werkend te krijgen maar niet legaal.

Dan maar iligaal.. :zegtniets: maar dan heb ik iig nog betaalbaar trucknavi:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat kost zo'n abo bij TT als je de officiële truckversie (heet geloof ik 7150 en 9150) wél zou kopen?

Iemand een idee.

Bij die services zit trouwens meer dan alleen HD traffic. Weet niet precies wat trouwens, maar het is meer.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
bij veiligheids voorkeuren kan men de max snelheid toch instellen ... heb hier 3 domdom's liggen 950xl , 1000 en 930xl en op alle 3 kan ik snelheid instellen of kan dat enkel bij de belgische versie's

Maar op de 1005 niet.. Ik dacht dus ook dat het er op zat. Daarom heb ik hem ook gekocht. Als ik alles geweten had. Had ik dat nooit gedaan..

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
bij veiligheids voorkeuren kan men de max snelheid toch instellen ... heb hier 3 domdom's liggen 950xl , 1000 en 930xl en op alle 3 kan ik snelheid instellen of kan dat enkel bij de belgische versie's

Jij hebt het over de snelheidslimieten. wij over de maximale snelheid waarmee een route berekend moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat kost zo'n abo bij TT als je de officiële truckversie (heet geloof ik 7150 en 9150) wél zou kopen?

Iemand een idee.

Bij die services zit trouwens meer dan alleen HD traffic. Weet niet precies wat trouwens, maar het is meer.

-

Volgens een medewerker van de WORK afdeling zou dat wel eens in de buurt van 35 euro per maand kunnen liggen. Er is maar een device waar je zonder gebruik van een linkbox LIVE op kunt krijgen en dat is de 9150 pro TRUCK. Deze heeft een ingebouwde simkaart. Gemiste kans van TT WORK wat mij betreft. Als ze die device,s op dezelfde manier van LIVE zouden voorzien en ook voor 50 euro per jaar had mijn werkgever er meteen 150 gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden