[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

18-jarige vrouw zwaargewond door botsing Naaldwijk


BAS TGX

Recommended Posts

  • Forumlid

WESTLAND - Een vrachtwagen heeft vrijdagochtend in Naaldwijk een 18-jarige fietster aangereden op de kruising Burgemeester Elsenweg (N213) met de Meester Jan Tunningstraat. De weg is nog afgesloten.

De vrouw raakte zwaargewond door de botsing. Een traumahelikopter heeft haar naar het ziekenhuis gebracht. Verschillende hulpdiensten waaronder ambulances, brandweer en waren bij het ongeval aanwezig.

De N213 is door het ongeluk dicht tussen De Lier en Naaldwijk. De afsluiting duurt volgens Rijkswaterstaat tot 12.00 uur.

http://www.westonline.nl/nieuws/18-jarige-vrouw-zwaargewond-door-botsing-naaldwijk

Ik stond hier vanochtend naast toen het gebeurde.

Meisje dacht even snel door te rijden, en de vrachtwagen zag haar over het hoofd. Ik riep nog héél hard 'Stop!'.

Kon echt even niet uit me woorden komen daarna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
WESTLAND - Een vrachtwagen heeft vrijdagochtend in Naaldwijk een 18-jarige fietster aangereden op de kruising Burgemeester Elsenweg (N213) met de Meester Jan Tunningstraat. De weg is nog afgesloten.

De vrouw raakte zwaargewond door de botsing. Een traumahelikopter heeft haar naar het ziekenhuis gebracht. Verschillende hulpdiensten waaronder ambulances, brandweer en waren bij het ongeval aanwezig.

De N213 is door het ongeluk dicht tussen De Lier en Naaldwijk. De afsluiting duurt volgens Rijkswaterstaat tot 12.00 uur.

http://www.westonline.nl/nieuws/18-jarige-vrouw-zwaargewond-door-botsing-naaldwijk

Ik stond hier vanochtend naast toen het gebeurde.

Meisje dacht even snel door te rijden, en de vrachtwagen zag haar over het hoofd. Ik riep nog héél hard 'Stop!'.

Kon echt even niet uit me woorden komen daarna.

Gvd........ is echt het eerste wat ik dacht.

Ik hoop echt dat zij er bovenop komt ! zo ook de chauffeur.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De chauffeur van de Brink auto zag het ook allemaal gebeuren, en die stelde mij de chauffeur van de kipper en andere omstanders gerust.

Hoop dat het meisje snel weer hersteld, ik weet helaas niet welk ziekenhuis ze ligt anders had ik even op bezoek gegaan.

Ben er nog steeds kapot over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik weet waar dat naar toe is gegaan. Ze ligt in het Erasmus ziekenhuis in Rotterdam. Ik was een van de fotografen die met je gesproken hebt.

http://www.westlanders.nu/index.php/nieuws/26-nieuws/5873-meisje-zwaar-gewond-bij-ongeluk-vlietweg

Hmm...Kan me nog herinneren dat ik even met iemand van Tv West en WOS heb staan praten, misschien ook met u wat ik me niet zo 123 meer kan herinneren.

Oorzaak was nogal duidelijk, meisje reed door terwijl de vrachtwagen afsloeg naast haar, en ze hing precies in de dode hoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het gaat weer iets beter met de jongedame die vrijdagmorgen werd aangereden. Sprak toevallig bij een ongeluk een jongen die wat meer wist van de situatie nu. Is nog wel een weg te gaan in herstel, maar er zijn positieve ontwikkelingen die onze schietgebedjes van vrijdag beantwoord hebben.

Kan natuurlijk niet teveel in details treden op internet, maar voor de chauffeur is het een opsteker misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben héél toevallig vandaag de chauffeur van die kiepwagen tegengekomen.

Hij is er nog steeds kapot van, maar zit ondertussen wel weer op de wagen.

Hij kijkt nu ook zeker een 2de keer in zijn spiegel zei die, zoiets vergeet je nooit meer.

Ben blij dat het meisje het beter maakt!

bewerkt door BAS TGX
stukje toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden