Spring naar bijdragen

3600ATi space cab


Kapitein Haak

Recommended Posts

  • Forumlid

He Haak, dat je in vroegere tijden wellicht een hand bent verloren, (of bedoel je er wellicht wat anders mee?:angel: ) daar kan ik inkomen.

Maar jouw ogen zijn ook niet meer het juf van net, gezien jouw kop over een DAF3600:nee:. Ik lees en zie toch werkelijk een 3300, een eenzelfde exemplaar waar ik mee heb gereden (bij een klein bedrijf in Zwolle, dit voor de spelletjes- en raad freaks hier op het forum.):ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
He Haak, dat je in vroegere tijden wellicht een hand bent verloren, (of bedoel je er wellicht wat anders mee?:angel: ) daar kan ik inkomen.

Maar jouw ogen zijn ook niet meer het juf van net, gezien jouw kop over een DAF3600:nee:. Ik lees en zie toch werkelijk een 3300, een eenzelfde exemplaar waar ik mee heb gereden (bij een klein bedrijf in Zwolle, dit voor de spelletjes- en raad freaks hier op het forum.):ja:

O ja, je hebt ook nog een blauwe maandag op de vrachtwagen gereden:angel::D

Geintje hoor! Hoe gaat het bij de NS? Gisterochtend tussen 7:00 en 7:30 moest ik in Ermelo 2x wachten op een voorbijrazende intercity. Ben jij toevallig gister nog in die buurt geweest? Zag zo gauw geen vaantje hangen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
He Haak, dat je in vroegere tijden wellicht een hand bent verloren, (of bedoel je er wellicht wat anders mee?:angel: ) daar kan ik inkomen.

Maar jouw ogen zijn ook niet meer het juf van net, gezien jouw kop over een DAF3600:nee:. Ik lees en zie toch werkelijk een 3300, een eenzelfde exemplaar waar ik mee heb gereden (bij een klein bedrijf in Zwolle, dit voor de spelletjes- en raad freaks hier op het forum.):ja:

Oh, xcuse. Mijn fout is idd een 3300:bey:

Heb gelukkig allebei m`n handen nog:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3300 zei u .., toch niet zoiets .. ?

[ATTACH=CONFIG]30988[/ATTACH]

foto van www.transportfotos.nl

Nee Karel. Ik dacht gezien jouw uitspraken op tekst dat je toch iets pienterder was.:ja: Ik had het over een eenzelfde exemplaar, m.a.w. ook een spacecab .

O ja, je hebt ook nog een blauwe maandag op de vrachtwagen gereden:angel::D

Geintje hoor! Hoe gaat het bij de NS? Gisterochtend tussen 7:00 en 7:30 moest ik in Ermelo 2x wachten op een voorbijrazende intercity. Ben jij toevallig gister nog in die buurt geweest? Zag zo gauw geen vaantje hangen:D

Nee Marnix, de meester heeft vakantie.:ja: Dinsdag mag ik weer beginnen, voor de puzzelaars;

4 --D---- () 05:33 12:49 07:16 ICM IC 514 05:48 Zl 06:39 Ut

SLT SPR 5521 07:05 Ut 07:38 Brn

SLT SPR 5520 07:51 Brn 08:24 Ut

IRM IC 522 08:44 Ut 09:22 Gvc

* 09:22 Gvc 09:56 Gvc

SLT SPR 9837 09:56 Gvc 10:55 Ut

IRM IC 2839 11:32 Ut 11:47 Amf

IC 739 P 12:08 Amf 12:44 Zl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee Karel. Ik dacht gezien jouw uitspraken op tekst dat je toch iets pienterder was.:ja: Ik had het over een eenzelfde exemplaar, m.a.w. ook een spacecab .

Maar daar kon ik geen foto van vinden zo snel .. alleen maar 3600 met spacecab. Vandaar .. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Soms gaat je wel eens binnendoor heb ik gehoord mister super machinist...LOLLOL

coevorden.ontsporing.trein.425.jpg

Dit is wel het werk van een (oud) Zwolse collega:ja:, maar is niet de reden dat ie er nietmeer is.

Rij je nog steeds schadevrij?

Yep

Google light zeker Karel:D

DSC-0493-border.jpg

Dit was een oud collega van mij, en hij rijdt nu met de xf superspace van de firma K. (raden maar jongens en meisjes, wie dat dan wel is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden